Pardotje 31 maart 2005 gestart Share 31 maart 2005 gestart Ik denk dat de meeste van jullie deze grap wel herkennen van de 1 juli-dvd. Ik vind dit echt geweldig , en mijn vraag is dan ook, waar deze grap ooit eerder gemaakt is?? In één van de lachspektakel shows misschien?? Ik hen een aantal jaar geleden een aantal van de shows gezien, maar kan het me niet meer herinneren Groetjes, Pardotje Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Hij zit op dit moment in de show van Bassie, met Evert. Die half zo leuk niet is. De ping pong van de 1 juli dvd is gewoon ongeevenaard. Ik weet uit mijn hoofd niet of hij op een van de DVD's met de shows staat, misschien iemand anders. Maar het is wel logisch, natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Pardotje 31 maart 2005 gepost Auteur Share 31 maart 2005 gepost Ik weet uit mijn hoofd niet of hij op een van de DVD's met de shows staat, misschien iemand anders. Maar het is wel logisch, natuurlijk. Volgens mij niet Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Deze grap deed Andre van Duin ook in een van z'n revues. In de scene dat hij de paus nadeed. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Deze grap deed Andre van Duin ook in een van z'n revues. In de scene dat hij de paus nadeed. Klopt. Alhoewel, daar was hij nèt ietsje anders: Wie? U! Ik? Ja! Ja. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost In 'De grote Meneer Kaktus show' zat ook altijd zoiets. Wie? U! U? U! Uuhuu? U! Oooooh Mevrouw Stemband! Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost In 'De grote Meneer Kaktus show' zat ook altijd zoiets.Wie? U! U? U! Uuhuu? U! Oooooh Mevrouw Stemband! Aaah inderdaad.. Daar staat me ook nog iets van bij. In die boxring altijd.. Mooi progamma was dat! Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost ik herken hem uit swiebertje, Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost ik herken hem uit swiebertje, indd, ik van de reclame voor swiebertje op de B&A dvds Link naar bericht Delen op andere sites
fabian 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost o, sorry, maar welke dvd? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten