Sam 10 juni 2005 gepost Share 10 juni 2005 gepost Update op de Adriaan homepage bij de nieuwtjes. Ditmaal over het aquaduct in Spanje uit de serie van De geheimzinnige opdrachtgever / De reis door Europa. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 11 juni 2005 gepost Share 11 juni 2005 gepost Opnieuw een nieuwtje op de Adriaan Homepage. Klik hier! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost vet beeld joh, het lijkt net echt!! Link naar bericht Delen op andere sites
tino 17 juni 2005 gepost Share 17 juni 2005 gepost Weer een update op Adriaan homepage. Na drie maanden weer een nieuwe brief van Adriaan. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/09_brieven/00_briefindex.html Altijd wel leuk om te lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost En na een week weer een (mooie) brief: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/09_brieven/00_briefindex.html En de Bassie site: http://www.clownbassie.nl Link naar bericht Delen op andere sites
B98 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Zouden er ook weer boefjes meedoen in de mini-serie van Bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juni 2005 gepost Share 27 juni 2005 gepost Zouden er ook weer boefjes meedoen in de mini-serie van Bassie? http://forum.clownenacrobaat.nl/viewtopic.php?t=1911 Het is een verhaal rond Sinterklaas, dus die kans is best klein. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Ik vind dat ze die site niet vaak vernieuwen hoor. Adriaans homepage is al weer 8 dagen niet vernieuwd. En soms duurt het veel langer. Zo weinig maakt hij toch niet mee? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost Ik vind dat ze die site niet vaak vernieuwen hoor. Adriaans homepage is al weer 8 dagen niet vernieuwd. En soms duurt het veel langer. Zo weinig maakt hij toch niet mee? Hij heeft het in een van zijn vorige brieven het erover gehad, waarom updaten als er niets interessants gebeurt. En gelijk heeft hij, het is toch nutteloos om een brief te schrijven over het feit dat hij net z'n begonia's heeft bijgesnoeid Ik ben meer voor kwalitatieve updates dan nutteloze, en als die kwalitatieve wat op zich laten wachten, nuja, dan moeten we maar wachten. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 juli 2005 gepost Share 2 juli 2005 gepost [..]Hij heeft het in een van zijn vorige brieven het erover gehad, waarom updaten als er niets interessants gebeurt. En gelijk heeft hij, het is toch nutteloos om een brief te schrijven over het feit dat hij net z'n begonia's heeft bijgesnoeid Ik ben meer voor kwalitatieve updates dan nutteloze, en als die kwalitatieve wat op zich laten wachten, nuja, dan moeten we maar wachten. Ja.. nou ja.. Ik kijk zo af en toe nog op de site... En die prijswinnaars dan, dat had hij een keer 2 maanden niet vernieuwd geloof ik. Wel erg lang.. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost Het is er wel een van een week geleden, maar nog niet gemeld hier : Update van Bassie's site Optredens juli+augustus en nieuwe column. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost het valt heel erg op dat sinds onze oude site niet meer bestaat de adriaan homepage niet meer zo vaak geupdate wordt ik denk dat het wel met elkaar te maken heeft... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost het valt heel erg op dat sinds onze oude site niet meer bestaat de adriaan homepage niet meer zo vaak geupdate wordtik denk dat het wel met elkaar te maken heeft... Hoe dan? Omdat ze nu niet meer kunnen lezen hoe we naar info smachten? Omdat ze geen concurrentie meer (denken te) hebben? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost [..]Hoe dan? Omdat ze nu niet meer kunnen lezen hoe we naar info smachten? Omdat ze geen concurrentie meer (denken te) hebben? omdat nu niet iedereen die op B&A zoekt op onze site komt wat als gevolg heeft dat de nieuwsgierigheid in veel mindere mate geprikkeld is? ik weet het ook niet maar in onze glorietijd was er elke week steeds minimaal 1 update en nu al de hele maand juli niets! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost Misschien ligt het ook gewoon aan de vakantietijd, vorig jaar rond deze tijd werd er (dacht ik) ook niet veel geupdated . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost Misschien ligt het ook gewoon aan de vakantietijd, vorig jaar rond deze tijd werd er (dacht ik) ook niet veel geupdated . nouuu denk eens aan 1 juli vorig jaar, er werd veel geudate hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost [..]nouuu denk eens aan 1 juli vorig jaar, er werd veel geudate hoor! Ik heb in een oud topic gekeken en er werd inderdaad toch nog wel redelijk wat geupdated. Dan zal er toch wel gewoon geen nieuws zijn en geen goede vragen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost [..]Ik heb in een oud topic gekeken en er werd inderdaad toch nog wel redelijk wat geupdated. Dan zal er toch wel gewoon geen nieuws zijn en geen goede vragen. het komt door onze 'afwezigheid' Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost UPDATE bassie's site (eindelijk kun je de karaoke dvd kopen ) http://www.clownbassie.nl/dvd.htm#muziek Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 2 augustus 2005 gepost Share 2 augustus 2005 gepost UPDATE bassie's site (eindelijk kun je de karaoke dvd kopen )http://www.clownbassie.nl/dvd.htm#muziek Ook de foto's http://www.clownbassie.nl/fotos.htm Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 8 augustus 2005 gepost Share 8 augustus 2005 gepost Een update op de Adriaan Hompepage vandaag (08-08-05): Nieuwtjes rubriek met nieuws over de verhalen die Adriaan voor het blad 'Temperament' gaat schrijven: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html En een nieuwe rubriek: 'Acrobaat in Spanje', met iedere maand een nieuw verhaal: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/31 ... panje.html Link naar bericht Delen op andere sites
TV FAN 8 augustus 2005 gepost Share 8 augustus 2005 gepost Een update op de Adriaan Hompepage vandaag (08-08-05):Nieuwtjes rubriek met nieuws over de verhalen die Adriaan voor het blad 'Temperament' gaat schrijven: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html En een nieuwe rubriek: 'Acrobaat in Spanje', met iedere maand een nieuw verhaal: http://www.adriaan-homepage.nl/pages/31 ... panje.html In het vervolg wel wat beter lezen, a.u.b.! Er staat namelijk het volgende: Sinds juni 2005 komt er in het zuiden van Spanje een nieuw maandblad uit "TEMPERAMENT". Het is een magazine in de Nederlandse taal, speciaal voor Nederlanders die in het zuiden van Spanje wonen of die streek regelmatig bezoeken. Het staat vol met toeristische, culturele en culinaire tips, nieuws uit zuid Spanje en natuurlijk heeft het een agenda waarin alle Spaanse feesten in Andalusië vermeld staan en dat zijn er heel veel. Ik ben gevraagd om een bijdrage aan het magazine te leveren en doe dat door mijn belevenissen van de jaren '60 in Spanje te beschrijven. In die periode werkte, ik samen met mijn broer Bas, met het acrobaten nummer "The Crocksons" bijna tien jaar lang in Spanje in alle grote Sale de Fiësta's en theaters van Spanje. Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje". Kijk nu op die rubriek voor het eerste belevenissen. Dus er staat dat hij er al geschreven heeft, en dat deze nu op de site staan in de rubriek "Acrobaat in Spanje". (Slechts 1 verhaal - terwijl er staat die verhalEN) En jij zegt dat Aad die nog gaat schrijven - en dat er er een nieuwe rubriek is: "Acrobaat in Spanje" waarin iedere maand ee nieuw verhaal komt. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 8 augustus 2005 gepost Share 8 augustus 2005 gepost [..]In het vervolg wel wat beter lezen, a.u.b.! Er staat namelijk het volgende: Sinds juni 2005 komt er in het zuiden van Spanje een nieuw maandblad uit "TEMPERAMENT". Het is een magazine in de Nederlandse taal, speciaal voor Nederlanders die in het zuiden van Spanje wonen of die streek regelmatig bezoeken. Het staat vol met toeristische, culturele en culinaire tips, nieuws uit zuid Spanje en natuurlijk heeft het een agenda waarin alle Spaanse feesten in Andalusië vermeld staan en dat zijn er heel veel. Ik ben gevraagd om een bijdrage aan het magazine te leveren en doe dat door mijn belevenissen van de jaren '60 in Spanje te beschrijven. In die periode werkte, ik samen met mijn broer Bas, met het acrobaten nummer "The Crocksons" bijna tien jaar lang in Spanje in alle grote Sale de Fiësta's en theaters van Spanje. Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje". Kijk nu op die rubriek voor het eerste belevenissen. Dus er staat dat hij er al geschreven heeft, en dat deze nu op de site staan in de rubriek "Acrobaat in Spanje". (Slechts 1 verhaal - terwijl er staat die verhalEN) En jij zegt dat Aad die nog gaat schrijven - en dat er er een nieuwe rubriek is: "Acrobaat in Spanje" waarin iedere maand ee nieuw verhaal komt. Er komt ook iedere maand een nieuw verhaal: De verhalen worden maandelijks vernieuwd staat er in de rubriek!!! . En ik kan nergens uit concluderen dat aad niet nog meer verhalen voor dat blad gaat schrijven. er staat ook 'Ik ben gevraagd' dus hij gaat er nog mee beginnen... Dus wie moet er nou beter lezen??? Er staat nog niet voor niets: Een maand later zijn de verhalen die ik voor "TEMPERAMENT" schrijf ook op mijn homepage te lezen onder de rubriek "Acrobaat in Spanje". Link naar bericht Delen op andere sites
TV FAN 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost En die zijn NU al te lezen - een maand later dan dat het originele verhaal in Temperament heeft gestaan. Of vergis ik me nu? Ach, laat ook maar - het gaat erom dat er weer een update is op de Adriaan Homepage en laten we ook daar niet over beginnen ruzieen. Ja ik weet, ik ben ermee begonnen - maar laten we er toch maar mee stoppen. @ Maikotjuh: *bas* Hee, ben je nog boos op me? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost En die zijn NU al te lezen - een maand later dan dat het originele verhaal in Temperament heeft gestaan. Of vergis ik me nu? Ach, laat ook maar - het gaat erom dat er weer een update is op de Adriaan Homepage en laten we ook daar niet over beginnen ruzieen. Ja ik weet, ik ben ermee begonnen - maar laten we er toch maar mee stoppen.@ Maikotjuh: *bas* Hee, ben je nog boos op me? Inderdaad geen ruzie maken . Zoals ik het lees gaat Aad elke maand iets schrijven voor Temperament, een maand nadat het in de Temperament heeft gestaan is het na te lezen op Aad's homepage . Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost [..]Inderdaad geen ruzie maken . Zoals ik het lees gaat Aad elke maand iets schrijven voor Temperament, een maand nadat het in de Temperament heeft gestaan is het na te lezen op Aad's homepage . Ik had dus gewoon gelijk, hij heeft inmiddels één verhaal geschreven en iedere maand komt er nieuw verhaal in het blad en ook op de site... heb het gewoon niet graag dat mensen me gaan liggen verbeteren... Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 9 augustus 2005 gepost Auteur Share 9 augustus 2005 gepost [..]Ik had dus gewoon gelijk, hij heeft inmiddels één verhaal geschreven en iedere maand komt er nieuw verhaal in het blad en ook op de site... heb het gewoon niet graag dat mensen me gaan liggen verbeteren... Klopt ja. Even nog: De reden dat het pas na een maand komt is omdat anders mensen het blad niet kopen Das nog eens marketing. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost Dan is het volgens mij niet echt handig om van tevoren te zeggen dat het ook op internet verschijnt, want dan wachten de mensen ook wel met kopen denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost Dan is het volgens mij niet echt handig om van tevoren te zeggen dat het ook op internet verschijnt, want dan wachten de mensen ook wel met kopen denk ik tuurlijk niet: als liefhebben en fan wil je het origineel Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost Ik weet niet of dit al eerder opgemerkt is, maar zie ik daar nieuwe foto's in de fotorubrieken??: Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 9 augustus 2005 gepost Auteur Share 9 augustus 2005 gepost Ik weet niet of dit al eerder opgemerkt is, maar zie ik daar nieuwe foto's in de fotorubrieken??:http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... der_gr.jpg Volgens mij is er een ge-edite versie zonder die moeder. Deze is dus gedeeltelijk nieuw. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost [..]Volgens mij is er een ge-edite versie zonder die moeder. Deze is dus gedeeltelijk nieuw. Volgens mij kunnen de mensen van Adrina niet ZO goed fotosoepen hoor... dit is een origineel. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost Ik weet niet of dit al eerder opgemerkt is, maar zie ik daar nieuwe foto's in de fotorubrieken??: Valt mij nu ook pas op. Heel veel nieuwe foto's, vooral van het circus. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 augustus 2005 gepost Auteur Share 10 augustus 2005 gepost [..]Volgens mij kunnen de mensen van Adrina niet ZO goed fotosoepen hoor... dit is een origineel. Klopt, dat is een originele, maar: Oordeel zelf.... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 10 augustus 2005 gepost Share 10 augustus 2005 gepost Niet zo zeuren over dat photoshoppen... die andere foto's in alle cato's (series, algemene foto's, achter de schermen, circus) zijn nieuw toch? en de foto's van de caravan staan nu ook in het foto gedeelte omdat die rubriek vervangen was door 'acrobaat in spanje' Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 augustus 2005 gepost Auteur Share 10 augustus 2005 gepost Niet zo zeuren over dat photoshoppen...die andere foto's in alle cato's (series, algemene foto's, achter de schermen, circus) zijn nieuw toch? en de foto's van de caravan staan nu ook in het foto gedeelte omdat die rubriek vervangen was door 'acrobaat in spanje' HEEY! Ik zeur niet hoor... En ja, die foto's zijn nieuw. Had wel verwacht dat dat gemeld zou worden bij de updates daar. Nouja, we zien het nu. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 augustus 2005 gepost Share 10 augustus 2005 gepost [..]Klopt, dat is een originele, maar: Oordeel zelf.... Kijk maar naar de schaduw aan de linkerkant van het pak van de Baron Zie je duidelijk dat het dezelfde is als op die andere. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 10 augustus 2005 gepost Share 10 augustus 2005 gepost Ze hebben gewoon mevrouw van Toor eruit geknipt en de Baron en Japie over elkaar heen gelegd ja. Dat is zeer duidelijk te zien! Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 10 augustus 2005 gepost Share 10 augustus 2005 gepost Ze hebben gewoon dat vrouwtje eruit geknipt en de Baron en Japie over elkaar heen gelegd ja. Dat is zeer duidelijk te zien! Dat vrouwtje, is mevrouw van Toor, de moeder van B&A Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost ik weet niet of jullie het al wisten maar ik zeg het maar even,nu kun je ook een stukje uit de show bassie en zijn vriendjes kijken op http://www.clownbassie.nl/optredens.htm. ik vind het wel leuk. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 september 2005 gepost Share 5 september 2005 gepost Al even geleden een update van de page van Bassie, maar wederom een positieve reactie als het om de gezondheid van zijn broertje Aad gaat: Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost Woensdag was er weer een up date van Bassie's site. Hij heeft weer wat geschreven (Hallo, hier Bassie) En dan kan je zelf toch ook wel zien? http://www.clownbassie.nl/index.htm Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost Woensdag was er weer een up date van Bassie's site.http://www.clownbassie.nl/index.htm als je dan ook even erbij zegt wat er nieuw was? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost En nu net een update van adriaan Leven als een acrobaat in spanje, wat hij al in zn nieuwtjes vertelde. http://www.adriaan-homepage.nl/ Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost [..]als je dan ook even erbij zegt wat er nieuw was? Er staat bij updates dat er een nieuwe column is, maar volgens mij staat deze er allang. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 september 2005 gepost Share 9 september 2005 gepost [..]Er staat bij updates dat er een nieuwe column is, maar volgens mij staat deze er allang. Er is een stukje aangeplakt over de naam van dat jongenskoor dat nu officieel bekend mag worden gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 13 september 2005 gepost Share 13 september 2005 gepost Update op clownbassie.nl de optredens. Robert, hij komt in krimpen, misschien leuk om te weten Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost hehehe hij komt in oktober ook in tiel op de kermis maybe ga k dr heen Link naar bericht Delen op andere sites
rpc123nl 14 september 2005 gepost Share 14 september 2005 gepost Update op clownbassie.nl de optredens.Robert, hij komt in krimpen, misschien leuk om te weten Ja, dank je! Ik had het toevallig zelf net gezien. Helaas (nou ja, helaas... ) zit ik dan weer in het vliegtuig naar Seattle. We hebben de show in februari bezocht, maar mss gaat Corine nog wel een keer met Luuk en Marieke. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 september 2005 gepost Share 23 september 2005 gepost Nieuwe brief en vragen op de Aad-homepage: http://www.adriaan-homepage.nl/ Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten