Twice 17 maart 2005 gestart Share 17 maart 2005 gestart Topic nummer 3! Als jullie ophouden met dat geleuter dan doe ik de volgende Deze is niet zo moeilijk, Maak een cap van: De Plaaggeest in de garage Deel 1 Deel 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost Bedoel je deze, Raiders99? http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=517 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 maart 2005 gepost Auteur Share 22 maart 2005 gepost Bedoel je deze, Raiders99?http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=517 hij moet hem wel goed keuren, dus de volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost [..]hij moet hem wel goed keuren, dus de volgende is voor jou Doe nou niet Laat het nou gewoon aan de opdrachtgever over om te bepalen of iets goed is of niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 22 maart 2005 gepost Auteur Share 22 maart 2005 gepost [..]Doe nou niet Laat het nou gewoon aan de opdrachtgever over om te bepalen of iets goed is of niet. vind dat persoonlijk tijdverspilling, maar sorry, zal het in de toekomst niet meer doen Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 22 maart 2005 gepost Share 22 maart 2005 gepost Goed! En Zoals Twice zei '' De volgende is voor jou'' In dit geval is het Zegdatdan Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Hier komt ie: Maak een cap van de Baron die met een doekje zwaait. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Hier komt ie:Maak een cap van de Baron die met een doekje zwaait. he shit, ik weet hem maar kan niet cappen Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost [..]he shit, ik weet hem maar kan niet cappen Dan zeg je de tijd erbij, Dan kan die gene hem voor je cappen Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost [..]Dan zeg je de tijd erbij, Dan kan die gene hem voor je cappen oke, tijd weet ik niet, maar het is dvd 6 van europa, en het is de scene uit de aflevering van europa uit spanje, en op de boot zegt de baron op een gegeven moment: ''OLE!!'', en zwaait met een doekje. asta. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 maart 2005 gepost Auteur Share 29 maart 2005 gepost Laat ik het topic dan maar ff lopend houden {doekje niet echt goed zichtbaar, maar geen zin om terug te spoelen enzo, ik vind het voldoende zo...} Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Goed! De volgende is voor samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Sorry maar twice had de juiste foto hoor... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Sorry maar twice had de juiste foto hoor... Omdat samba-boy niet kon cappen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 april 2005 gepost Auteur Share 2 april 2005 gepost hij is voor samba-boy hoor Ook al is het een foto-spel eigenlijk moeten er wel regels voor gemaakt worden... altijd vind iemand zichzelf zielig omdat hij niet kan cappen, en dan doet iemand anders het maarjah in dit geval issie sowieso voor samba Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Heeft samba-boy intussen al een opdracht verzonnen? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 11 april 2005 gepost Share 11 april 2005 gepost Heeft samba-boy intussen al een opdracht verzonnen? volgens mij niet hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 april 2005 gepost Auteur Share 12 april 2005 gepost Hij postte zijn antwoord op 24 maart, dus ik vind dat er nu wel genoeg tijd is verstreken... Het is een fotospel en ik gaf de foto... Dus ik doe de volgende > Post een foto van de volgende boeven achter het stuur: Baron Japie B2 Harry B100 Succes Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 april 2005 gepost Share 23 april 2005 gepost Omdat er al een tijdje niet in dit topic gereageerd is zal ik maar eens een poging wagen hier nieuw leven in te blazen: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=535 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 april 2005 gepost Auteur Share 23 april 2005 gepost Dat van B2 vind ik niet echt een auto, maar ik heb gevraagd om iemand achter het stuur, dus ik mag hem niet foutrekenen Joop Dikmans rijdt in de schatkaart een keer een klein stukje... Ook Adriaanbaron rijdt in de schatkaart als de boeven achterna gezeten worden door Lara en Japie te vroeg is Die had ik in gedachten, deze is ook goed natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 april 2005 gepost Share 24 april 2005 gepost Oke, dan zal ik maar gelijk een nieuwe opdracht bedenken Maak caps van de volgende boefjes die in het water vallen of zijn gevallen: (Per foto mag er maar 1 boefje tegelijk op staan , om het wat moeilijker te maken) B100 Harry Japie B2 Joris Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=549 Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=549 hehe super! ik vroeg me al af of er nog iemand zou komen om die caps te maken volgende voor jou zegdatdan! Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Okee dan Nieuwe opdracht: Maak caps van de Baron die zijn telefoons breekt, maar geen caps maken uit de Reis door Europa. Suc7! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost Next: maar 3 foto's van B2 met een zaklamp in zijn hand, in een andere scene Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Wacht altijd even met het geven van een nieuwe opdracht voordat de vorige hem heeft goedgekeurd... dat is ook al vaker gezegd en het is wel zo leuk voor de vorige opdrachtgever. Scheelt straks ook weer een hoop verwarring als de cap niet goed genoeg blijkt... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost Wacht altijd even met het geven van een nieuwe opdracht voordat de vorige hem heeft goedgekeurd... dat is ook al vaker gezegd en het is wel zo leuk voor de vorige opdrachtgever. Scheelt straks ook weer een hoop verwarring als de cap niet goed genoeg blijkt... Ow ja... was in de war met een ander topic Ondanks dat ik het een onzinregel vind, zet ik er een streep door... Sorry! Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Ik wil eigenlijk een paar caps van de Baron op een rij. Link naar bericht Delen op andere sites
morton 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Ik wil eigenlijk een paar caps van de Baron op een rij. Misschien is het handig om te zeggen hoeveel caps je er wilt zien Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost Nu heb ik dus meerdere caps gepost Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Okee de volgende is voor jouw Twice Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost Next: maar 3 foto's van B2 met een zaklamp in zijn hand, in een andere scene Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost Next: maar 3 foto's van B2 met een zaklamp in zijn hand, in een andere scene Zaklamp 1 Zaklamp 2 Zaklamp 3 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 mei 2005 gepost Auteur Share 8 mei 2005 gepost [..]Zaklamp 1 Zaklamp 2 Zaklamp 3 Drommels, alweer jij Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost [..]Drommels, alweer jij Traditie hè Maak een shot waarop Lara en Joeri samen als enigen te zien zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]Traditie hè Maak een shot waarop Lara en Joeri samen als enigen te zien zijn. Hier is ie http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=550 Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost [..]Hier is ie http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=550 Prachtig Jouw beurt Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Maak 4 caps van *bb* 1 en 2 die zijn sigaren verpulverd. Link naar bericht Delen op andere sites
Adjudant 24 mei 2005 gepost Share 24 mei 2005 gepost sorry niet geheel bijpassend! prachtig hoe jullie die opdrachten verzinnen en beantwoorden!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 mei 2005 gepost Share 24 mei 2005 gepost prachtig hoe jullie die opdrachten verzinnen en beantwoorden!!! Jij kan het ook, hoor. Speel maar mee. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 6 augustus 2005 gepost Share 6 augustus 2005 gepost Dit schiet niet echt op zo, he? Bedenk maar een nieuwe opdracht, Zegdatdan. Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 augustus 2005 gepost Share 6 augustus 2005 gepost Maak een cap van B100 in Wales als hij water overzich heen krijgt. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Topic ligt al een tijdje stil (zoals wel vaker ), hoewel ik de DVD van Europa niet heb toch een plaatje: B100 in Wales Goed zo ? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 augustus 2005 gepost Auteur Share 18 augustus 2005 gepost Topic ligt al een tijdje stil (zoals wel vaker ), hoewel ik de DVD van Europa niet heb toch een plaatje:B100 in Wales Goed zo ? Lees de één na onderste regel van deze post eens... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Laten we het mooi in het midden houden Als niemand anders een plaatje post voor morgen deze tijd, of zegdatdan hem goedkeurt is het voor deze ene keer goed Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost [..]Lees de één na onderste regel van deze post eens... Dat weet ik allang, maar als er toch niemand post . Ik zeg toch ook, omdat het alweer een tijdje stil ligt. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Okee jongens, laten we het even houden bij wat Randy zei voor er weer reactie komt. Zo'n ramp is het nou ook niet... zo gaat het topic misschien weer een beetje lopen. Niet de hele tijd elkaars vliegen afvangen ajb... laten we het gezellig houden Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 augustus 2005 gepost Auteur Share 18 augustus 2005 gepost Ruim binnen de 24 uur heeft Twice wel de legale oplossing, zie hier Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 augustus 2005 gepost Share 18 augustus 2005 gepost Ruim binnen de 24 uur heeft Twice wel de legale oplossing, zie hier Lopen we hoog op met onszelf? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 18 augustus 2005 gepost Auteur Share 18 augustus 2005 gepost [..]Lopen we hoog op met onszelf? Is het zo vreemd dat ik eens iets legaals doe Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten