Mike 15 maart 2005 gestart Share 15 maart 2005 gestart Hij is eindelijk uit de DVD Bassie & Adriaan LACHSPEKTAKELSHOW! Ik heb hem vanmiddag gekocht en meteen met mijn zoontje bekeken. We hebben er enorm van genoten en om gelachen dus de DVD doet zijn naam eer aan! Al je bevindingen en commentaar kun je in dit topic kwijt! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Hij is eindelijk uit de DVD Bassie & Adriaan LACHSPEKTAKELSHOW!Ik heb hem vanmiddag gekocht en meteen met mijn zoontje bekeken. We hebben er enorm van genoten en om gelachen dus de DVD doet zijn naam eer aan! Al je bevindingen en commentaar kun je in dit topic kwijt! Idd, ik vond hem ook GEWELDIG!!! [spoil]Vooral dat deel met dat glas water, als Bassie het in z'n broek stopt en het vervolgens aan de onderkant eruit laat lopen. [/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Waar kun je hem het beste goedkoopste halen? cheap-ass is Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Waar kun je hem het beste goedkoopste halen? cheap-ass is Ik heb hem voor 8 euro bij de Bart Smit gekocht, en dat is een aardig goedkope B&A winkel, dus ik denk dat je het beste naar de Bart Smit kunt gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Mike 15 maart 2005 gepost Auteur Share 15 maart 2005 gepost IK kocht hem bij E-PLAZA voor 8,- euro Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Waar kun je hem het beste goedkoopste halen? cheap-ass is Bartsmit, voor €8,00 is daar meteen in de aanbieding, en net zo duur als bij bassie online. heb de dvd gisteren al gekocht (ik): deze aub (verkoopster): je mag hem binnen 24 uur terug brengen als j.... zal wel niet hoeven : cadeau'tje : nee Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost MediaMarkt 7,99. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost bol.com 7,99 alles is dus ongeveer 8 euro Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Bij http://www.lapis.to staat hij voor €7.19 Als m'n vorige bestelling bij lapis binnen is, dan bestel ik hem daar onmiddelijk Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost bol.com 7,99alles is dus ongeveer 8 euro Nou, bij Music Shop Erik van Breda kost hij 10 euro, en ik denk dat hij bij de V&D, net zoals alle andere B&A dvd's daar, ook wel 10 euro kost. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Nou, bij Music Shop Erik van Breda kost hij 10 euro, en ik denk dat hij bij de V&D, net zoals alle andere B&A dvd's daar, ook wel 10 euro kost. Tjah... als je wilt kun je er inderdaad ook meer voor betalen Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Tjah... als je wilt kun je er inderdaad ook meer voor betalen Zelf heb ik hem natuurlijk bij de Bart Smit gekocht! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Tjah... als je wilt kun je er inderdaad ook meer voor betalen Nou, wel handig om te weten dat ik daar dus niet hoef te kijken Bij FRS kan ik het trouwens helemaal niet vinden, klopt dat? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Nou, wel handig om te weten dat ik daar dus niet hoef te kijken Bij FRS kan ik het trouwens helemaal niet vinden, klopt dat? Klopt.. zowel op internet als in de winkel zag ik hem niet Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost [..]Bartsmit, voor €8,00 is daar meteen in de aanbieding, en net zo duur als bij bassie online. heb de dvd gisteren al gekocht (ik): deze aub (verkoopster): je mag hem binnen 24 uur terug brengen als j.... zal wel niet hoeven : cadeau'tje : nee Goh, waar ken ik dat van... Ik kan die zin ongeveer mee playbacken als ik bij de kassa sta! "U kunt hem binnen 24 uur nog ruilen tegen een andere DVD, maar wij geven geen geld terug!" * Vermoeiend... Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Toen ik er gister iets kocht was het: : 'Je kent de ruilregels he?...' Lijkt mij als werknemer ook wel irritant om dat steeds weer te zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Toen ik er gister iets kocht was het: : 'Je kent de ruilregels he?...' Lijkt mij als werknemer ook wel irritant om dat steeds weer te zeggen. Ze kennen je dus al bij de Bart Smit? Telkens als ik daar binnen loop heb ik het idee van: zullen die gasten nu niet denken van: "Hé, daar heb je dat kinderachtige mannetje weer die B&A DVD's komt kopen!" Maar aan het einde krijg ik altijd weer het verhaal van: "Ruilen mag binnen 24 u..." Dus dan heb ik al gauw 't gevoel dat ze me toch niet herkenden... Niet dat ik ermee zou zitten! Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Mij kennen ze anders wel aardig goed bij de Blokker. Maja dat heb je snel in een dorp... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Mij kennen ze anders wel aardig goed bij de Blokker.Maja dat heb je snel in een dorp... In de Blokker in Dordrecht hebben ze hardstikke weinig van B&A! Ik had er laatst dan toevallig 2 bandjes en een DVD van B&A, maar dat is het dan ook... * MC B&A, 25 jaar feest (25 liedjes) * MC B&A, 60 liedjes uit GrootmoedersTijd 1 * DVD B&A, alle liedjes uit GrootmoedersTijd (nieuwe DVD) Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost De Blokker loopt inderdaad niet voorop in B&A stuff. Maar goed ze hebben wel vaak ouwe troep. Banden uit de jaren '90 enzo. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost De Blokker loopt inderdaad niet voorop in B&A stuff.Maar goed ze hebben wel vaak ouwe troep. Banden uit de jaren '90 enzo. en jij noemt dat troep tis wel van B&A há Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost De Blokker loopt inderdaad niet voorop in B&A stuff.Maar goed ze hebben wel vaak ouwe troep. Banden uit de jaren '90 enzo. Zelfs dat hebben ze niet bij ons... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Nou, de laatste keer dat ik bij de Blokker in Dordt op het een vhs uit de jaren '90 zag, was in 2001 ofzo, voor de rest zag ik alleen maar de mc's 25 jaar feest en grootmoeders tijd 1, en nog een paar dvd's. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Nou, de laatste keer dat ik bij de Blokker in Dordt op het een vhs uit de jaren '90 zag, was in 2001 ofzo, voor de rest zag ik alleen maar de mc's 25 jaar feest en grootmoeders tijd 1, en nog een paar dvd's. Klopt, jij gaat namelijk naar dezelfde Blokker als ik! Die bandjes had ik daar gekocht omdat jij zei dat ze ze daar hadden... ThanQ...! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Ze kennen je dus al bij de Bart Smit? Telkens als ik daar binnen loop heb ik het idee van: zullen die gasten nu niet denken van: "Hé, daar heb je dat kinderachtige mannetje weer die B&A DVD's komt kopen!" Maar aan het einde krijg ik altijd weer het verhaal van: "Ruilen mag binnen 24 u..." Dus dan heb ik al gauw 't gevoel dat ze me toch niet herkenden... Niet dat ik ermee zou zitten! Nee niet dat ze me kennen, maar meer omdat die jongen achter de kassa dacht van: 'Ow, hij zal vast wel vaker hier iets gekocht hebben.' Ik kocht trouwens geen dvd maar een game Maar dat gevoel heb ik ook soms wel bij de FRS, maar daar staat vaak ook zon flauwe gast die zo gaat zeggen van: 'Kadootje?' En dan zeg ik van 'Nee hoor' En dan zie je hem je met zo'n smile aankijken. Is toch wel iets minder altijd. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Nee niet dat ze me kennen, maar meer omdat die jongen achter de kassa dacht van: 'Ow, hij zal vast wel vaker hier iets gekocht hebben.' Ik kocht trouwens geen dvd maar een game Maar dat gevoel heb ik ook soms wel bij de FRS, maar daar staat vaak ook zon flauwe gast die zo gaat zeggen van: 'Kadootje?' En dan zeg ik van 'Nee hoor' En dan zie je hem je met zo'n smile aankijken. Is toch wel iets minder altijd. haha wrom minder.. misschien is die zelf ook wel een fan van B&A Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Nee, hij lacht je meer uit dan toe hoor. Beetje stom, je bent als klant daar koopt wat en dan wordt je eigenlijk gewoon uitgelachen, maarja schijt eraan. Maar iedereen die als kind B&A heeft gekeken en het leuk vond vind het nu ook nog wel tof, alleen niet iedereen heeft behoefte aan video's of dvd's van Bassie en Adriaan. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Nee, hij lacht je meer uit dan toe hoor. Beetje stom, je bent als klant daar koopt wat en dan wordt je eigenlijk gewoon uitgelachen, maarja schijt eraan.Maar iedereen die als kind B&A heeft gekeken en het leuk vond vind het nu ook nog wel tof, alleen niet iedereen heeft behoefte aan video's of dvd's van Bassie en Adriaan. dan moet je daar gewoon wat van zeggen zoiets van: WAT STA JE NOU STOM TE LACHEN STUMPERT.. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]dan moet je daar gewoon wat van zeggen zoiets van: WAT STA JE NOU STOM TE LACHEN STUMPERT.. Ja man harde actie!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost En laten we het nu maar weer verder over de lachspektakelshow hebben maw ON-topic aub Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik ga hem 19 maart kopen bij Bart Smit in Leeuwarden. Ik ben wel benieuwt naar de inlay de menu's en natuurlijk de show. Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Heb hem voor 8 euro gekocht bij E-plaza in Goes. Ik heb me blauw gelachen zo goed was die! Dit is echt heel erg goed en mooi. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik ga hem 19 maart kopen bij Bart Smit in Leeuwarden.Ik ben wel benieuwt naar de inlay de menu's en natuurlijk de show. De show is prima. [spoil]Adriaan is Bassie aardig aan het pesten.[/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost De DVD is idd zeker de moeite waard. Wat opvalt is wel dat er een aantal dingen in terugkomen die vergelijkbaar zijn met dingen die je in de series ziet zoals die vinger in de limonade en die klap met de filmklap. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik heb hem ook en ik ben net tien minuten aan het kijken, maar ik vind hem nu al geniaal Ik lig echt dubbel hier. Graprecycling moet je maar even overheen kijken. Volgens mij herinner ik me onbewust toch nog best veel van de shows waar ik ben heengeweest, van dat "Nee toch, ga weg..." ken ik heel goed, maar dat komt maar een keer terug in de series... Nou ja, ik ga even verder genieten Link naar bericht Delen op andere sites
kas 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Ik heb hem ook en ik ben net tien minuten aan het kijken, maar ik vind hem nu al geniaal Ik lig echt dubbel hier. Graprecycling moet je maar even overheen kijken.Volgens mij herinner ik me onbewust toch nog best veel van de shows waar ik ben heengeweest, van dat "Nee toch, ga weg..." ken ik heel goed, maar dat komt maar een keer terug in de series... Nou ja, ik ga even verder genieten Twee keer, hoor. In de schatkaart als Robin buikspreekt en in de disco-shortie bij die luidspreker. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost Ik heb het filmpje al gezien op http://www.bassie-adriaan.nl als voorsmaakje. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Heb hem voor 7 euro gekocht bij Bart Smit Hele leuke DVD Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Heb hem voor 7 euro gekocht bij Bart Smit Hele leuke DVD Ondanks dat ik in slaap was gevallen tijdens het kijken, deel ik je mening Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost Hahha Twice dat had ik nou ook :P Ik was al gewoon moe en rond de 45 minuten was ik zo moe dat ik in slaap viel Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost Hahha Twice dat had ik nou ook :PIk was al gewoon moe en rond de 45 minuten was ik zo moe dat ik in slaap viel Ikke na een half uurtje Maarjah ik was zelf moe, de dvd vind ik leuker dan 25 jr theater en Live! omdat er meer gebeurd... Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost Hahha Twice dat had ik nou ook :PIk was al gewoon moe en rond de 45 minuten was ik zo moe dat ik in slaap viel In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost [..]In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn als je op bed tv ligt te kijken, nadat je 2 korte nachten hebt gehad, en het is een uur of 5, zo vlak voor het eten... Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost [..]In slaap vallen als je tv kijkt?? Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt?? Dat moet dan wel chronische vermoeidheid zijn Nou... ik heb ook wel eens dat ik in slaap val als ik B&A aan heb staan, B&A kijken vind ik echt relaxed. Maar niet vermoeiend voor mij Maar even on-topic: Ik heb de DVD van de lachspektakelshow nog niet.. Ik denk dat ik hem morgen maar ga halen bij de Blokker.. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost [..]Nou... ik heb ook wel eens dat ik in slaap val als ik B&A aan heb staan, B&A kijken vind ik echt relaxed. Maar niet vermoeiend voor mij Maar even on-topic: Ik heb de DVD van de lachspektakelshow nog niet.. Ik denk dat ik hem morgen maar ga halen bij de Blokker.. Volgens mij heeft de blokker 'm niet. Tenminste hier in het dorp niet! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost Waar je hem sowieso kan kopen is: Music Store: http://www.musicstore.nl/product_info?c ... _id=847622 en Bart Smit http://www.bartsmit.com/winkel/main_pop ... ctid=89768[/b] Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost En Bart Smit's zitten overal in NL wel, EN hij is daar nog goedkoper ook Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost En Bart Smit's zitten overal in NL wel, EN hij is daar nog goedkoper ook Precies, trouwens mooi aantal posts Link naar bericht Delen op andere sites
Dennis 2 mei 2005 gepost Share 2 mei 2005 gepost ik vind de dvd van de lachspektakelshow ook erg goed... maar ze hoeven nu voor mij geen nieuwe theatershows op dvd uit te brengen. want ze gaan dan Te veel op elkaar lijken en dat zou niet leuk zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Volgens mij waren er ook niet meer theatershows opgenomen toch!? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten