TimT 11 maart 2005 gestart Share 11 maart 2005 gestart Even een onderwerp tussendoor. Is er iemand nog zo lekker gek op jazz als ik? Ik weet staat niet in mijn profiel. Maar ik ben een echte jazz fan. Ik heb CD boxen en ik heb zoveel nummers op mijn computer staan. Misschien nog iemand die van een goede jazz houdt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz. Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 11 maart 2005 gepost Auteur Share 11 maart 2005 gepost Moet je Dick Rienstra's CD luisteren. Pure jazz.Ik kan het eerlijk gezegd niet uitstaan. Dick heeft een prachtige stem maar de muziek geeft me de kriebels, ik kan er gewoon niet tegen. Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost [..]Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 11 maart 2005 gepost Auteur Share 11 maart 2005 gepost [..]Het is in eigen beheer uitgegeven... Ik weet dat hij er zelf nog een stel heeft, misschien kun je een mailtje sturen. Ik ga niet voor je bedelen, maar ik kan wel postbode spelen. Je hoeft niet voor te bedelen hoor! Doe ik ook niet voor mijn eigen. Ik zal hem wel mailen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost Jazz? Dat is een geweldig Queen album. Maar goed, dat bedoel je vast niet. Ik heb me nooit zo ontzettend verdiept in Jazz, maar het valt goed te beluisteren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost Tsja, wij hebben hier in het zonnige zuiden natuurlijk het ontzettend gezellige en internationaal bekende jazz festival En voor de rest mankeert er niets aan Lukas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost Ik heb de CD van Dick (Gesigneerd, jawel!) en nog wel behoorlijk wat anderen. Jazz Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost M'n vader heeft een hoop JazzCD's. En die zijn nog wel goed te luisteren. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Geen antwoord op de vraag, maar ik vind Jazz echt maar niks. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost sorry dat ik het moet zeggen, maar jazz, dat is dus echt niet mijn stijl, geef mij maar nederlandse hits. dan ben ik al gauw tevree Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik heb Dick zijn CD nog niet ergens zien liggen. Zoek al een paar maanden. Je moet van Jazz houden. Het is depri volgens sommige. Sommige vinden er geen bal aan zoals jij. Het moet je liggen heb ik ontdekt. Dat geldt voor iedere muziekstijl. Ik ben er zelf van overtuigd dat jazz een ultieme gift van de goden is. Heerlijk om te luisteren en te spelen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 12 maart 2005 gepost Auteur Share 12 maart 2005 gepost rancho dan heb je een vader met hele goede smaak. Graansnuit ben het helemaal met je eens. Ik hou ook wel van andere muziek. Maar JAZZ ja ben er totaal gek van. Heb op mijn Mp3 speler bijna niks anders staan dan JAZZ. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik hou absoluut niet van Jazz, Ik word er slapperig van.... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 13 maart 2005 gepost Auteur Share 13 maart 2005 gepost Ik hou absoluut niet van Jazz, Ik word er slapperig van.... Het is goede slaap muziek ben er mee eens. Ik heb het meestal ook op staan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Het is ook geweldige achtergrondmuziek op feestjes. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost rancho dan heb je een vader met hele goede smaak. Ja, hij heeft allemaal CD's van Miles Davis enzo, ik weet niet of je die artiest kent? Die is erg goed. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Het is ook geweldige achtergrondmuziek op feestjes. Het is niet mijn muziek, maar af en toe als ik het ergens op hoor staan vind ik het niet vervelend... Het is wel lekker instrumentaal! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 14 maart 2005 gepost Auteur Share 14 maart 2005 gepost Graansnuit inderdaad, Of ik Miles Davis kan. Daar ben ik echt fan van. Miles Davis is één van de grootste Jazz artiesten allertijden. Heb je nooit iets van hem gehoord. Dan kan je niet zeggen dat je een jazz fan bent. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Jazz is ook wel meer mijn stijl. Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan. Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden. Smooth music.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Jazz is ook wel meer mijn stijl.Maar het zijn vooral de soulklassiekers James Brown en Ray Charles die bij mij in de kast staan. Louis Amstrong vind ik wel een van de beste muzikanten allertijden. Smooth music.. Louis Armstrong... Ik gan geen 2 minuten anar die stem luisteren! Wat een vervelende stem heeft die man zeg! * Mijn mening... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost [..]Louis Armstrong... Ik gan geen 2 minuten anar die stem luisteren! Wat een vervelende stem heeft die man zeg! * Mijn mening... Ik doelde meer op zijn trompetwerk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 16 maart 2005 gepost Auteur Share 16 maart 2005 gepost En Glenn miller die moet je dan wel helemaal vreselijk vinden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.