Mr_T 4 maart 2005 gestart Share 4 maart 2005 gestart Ik was bijna vergeten hoeveel B&A lokaties je tegen komt op het moment dat je met de bus door Vlaardingen rijd. M'n moeder had de auto nodig en ik moest vanmiddag even in Vlaardingen zijn. Hoe ga je dan? Juist, met het OV. Toen ik in de bus zat (wat ik zeker al 3 jaar niet meer gedaan had) kwam ik langs: - Het boevenhuis, waar ik op de terugweg even uitgestapt ben er een kopje koffie gedronken heb (Het is nu een café, maar dat weten de meeste al) - De stadsschouwburg, wat ik eigenlijk op de foto wilde zetten omdat het er zo mooi uitzag met de sneeuw maar ik had helaas geen fototoestel bij me. - Het huis van Bas van Toor, waar ik als klein kind nog wel eens in de buurt voetbalde. - Bassie Producties, dat weten jullie allemaal wel. Het was eigenlijk een kleine culturele tocht door Vlaardingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost Welke buslijn is dat die daar langsrijdt? Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 maart 2005 gepost Auteur Share 4 maart 2005 gepost Welke buslijn is dat die daar langsrijdt? 56 en 55 Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost welk van de vele boevenhuizen bedoel je Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost ik neem aan het boevenhuis uit de schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 maart 2005 gepost Auteur Share 4 maart 2005 gepost ik neem aan het boevenhuis uit de schatkaart Klopt, het is best een aanrader. Voor € 2,40 rijd je door heel west Vlaardingen Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost [..]Klopt, het is best een aanrader. Voor € 2,40 rijd je door heel west Vlaardingen maar is het boevenhuis nu een cafe Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 4 maart 2005 gepost Auteur Share 4 maart 2005 gepost [..]maar is het boevenhuis nu een cafe Ja, een eetcafé Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost op info-site staat nog altijd dat het gewoon bewoond is... strange Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost op info-site staat nog altijd dat het gewoon bewoond is... strange Misschien de bovenverdiepingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost Ik zou daar wel eens een broodje willen eten Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost Ik zou daar wel eens een broodje willen eten Broodje KROKET!! zeker Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost [..]Broodje KROKET!! zeker Bijvoorbeeld Misschien zit Cornelis in een hoekje nog: drommels, drommels, drommels te scanderen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten