wonderer 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost [..]45= een code en het betekend dat de boeven bezig zijn met inbreken Juist. Het andere antwoord dat ik had goedgerekend was "vijf keer negen". Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost [..]Juist. Het andere antwoord dat ik had goedgerekend was "vijf keer negen". Welke liedjes worden tweemaal gezongen, ik wil alle titels weten en n welke serie ze beide in voorkomen. De teksten moeten gelijk zijn en ze moeten echt gezongen zijn (voorbeeld: in een shorty komt het liedjes geld geld geld voor, deze wordt daar als achtergrond muziek gebruikt dus is niet goed) Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost [..]Welke liedjes worden tweemaal gezongen, ik wil alle titels weten en n welke serie ze beide in voorkomen. De teksten moeten gelijk zijn en ze moeten echt gezongen zijn (voorbeeld: in een shorty komt het liedjes geld geld geld voor, deze wordt daar als achtergrond muziek gebruikt dus is niet goed) Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat dit het juiste antwoord is: ABC / Het Alfabet (Plaaggeest + shorty: Het alfabet) Engelse les Opgeruimd staat netjes (Plaaggeest + shorty: Opgeruimd staat netjes) Kapitein Bassie ? Veilig oversteken (Sleutel + shorty: Veilig oversteken) Zo vrij als een vogel ? Kom we gaan er tegenaan (2 maal in de Schatkaart) Griekse les (Verzonken Stad + Europa) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost [..]Ik weet het niet 100% zeker maar ik denk dat dit het juiste antwoord is: ABC / Het Alfabet (Plaaggeest + shorty: Het alfabet) Engelse les Opgeruimd staat netjes (Plaaggeest + shorty: Opgeruimd staat netjes) Kapitein Bassie ? Veilig oversteken (Sleutel + shorty: Veilig oversteken) Zo vrij als een vogel ? Kom we gaan er tegenaan (2 maal in de Schatkaart) Griekse les (Verzonken Stad + Europa) + de Spaanse zon (2x sleutel) Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 22 april 2005 gepost Share 22 april 2005 gepost [..]+ de Spaanse zon (2x sleutel) Die teksten zijn niet precies hetzelfde, de 2e keer dat dat nummer langskomt is het een ingekorte versie. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 april 2005 gepost Share 22 april 2005 gepost Die teksten zijn niet precies hetzelfde, de 2e keer dat dat nummer langskomt is het een ingekorte versie. Ja, dan is Un Dos Tres ook een twijfelgeval, omdat de versie in de Shorty er een couplet bijverzonnen heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 22 april 2005 gepost Share 22 april 2005 gepost Volgens mij heb ik deze vraag al eens gesteld in het vorige topic... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten