Twice 20 februari 2005 gestart Share 20 februari 2005 gestart Ik hoorde op het sportjournaal dat een cameraman was overleden die veel sport filmde én ook Bassie en Adriaan Link naar bericht Delen op andere sites
morton 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ben Tenniglo is overleden, zag ik gisteren bij Studio Sport. Ze zeiden er ook nog bij dat hij ook de cameraman was van Bassie & Adriaan. Hij is 60 jaar geworden. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost wat korte info over de camera man http://www.provisible.nl/ben_nl.htm Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost dus, het is waar?? is Ben Tenniglo ECHT overleden? Link naar bericht Delen op andere sites
morton 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost dus, het is waar?? is Ben Tenniglo ECHT overleden? Ja het is waar. Twice had dus gelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Erg spijtig. Het werd zeker aan het begin van de aflevering verteld, want heb alleen het begin gemist gister? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Wat verschrikkelijk zo jong... Bij deze wil ik de nabestaanden van Ben condoleren. Zeer jammer een heel bijzonder man. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik hoorde op het sportjournaal dat een cameraman was overleden die veel sport filmde én ook Bassie en Adriaan Het zou helaas best wel kunnen Een paar weken geleden heb ik namelijk de broer van Ben gesproken en hij vertelde ook al dat Ben helaas ernstig ziek was. Ook ik wil bij deze de nabestaanden van Ben condoleren. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost dat is wel echt heel jong 60 jaar is het bekent wat Ben voor een ziekte had? Bij deze wil ook ik de nabestaanden van Ben condoleren. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Wat ben ik hier van geschrokken. 60 jaar. Te jong om dood te gaan. Gecondoleerd, voor iedereen die Ben een warm hart toedraagt. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost heb de titel weer gewijzigd. heel erg slecht nieuws hoop dat Adriaan nog iets op de site zet, een soort eerbetoon ofzo. Mijn condoleances gaan uit naar alle nabestaanden van deze geweldige cameraman. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Zo, dat is even schrikken. Is er ook al ergens een condoleance register voor hem geopend? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Zo, dat is even schrikken. Is er ook al ergens een condoleance register voor hem geopend? wel, dit topic. ik denk niet dat hij zo bekend is dat hij prominent op condoleance.nl komt... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Bij dezen wil ik alle nabestaanden condoleren. Met hem is een groot vakman heengegaan. En voor zijn familie, vrienden en bekenden een waarschijnlijk onmisbare man. 20-04-1944 - 18-02-2005 Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Bij dezen wil ik alle nabestaanden condoleren. Met hem is een groot vakman heengegaan. En voor zijn familie, vrienden en bekenden een waarschijnlijk onmisbare man.20-04-1944 - 18-02-2005 Ik krijg net te horen dat Ben helaas eergisteren al is overleden Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Nou, da's mooi shit... Ik hoop dat de achterblijvers de moeilijke tijd een beetje kunnen doorkomen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Mijn condoleances aan de nabestaanden van Ben Tenniglo. Slechts 60 jaar oud . Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Hierbij wil ik ook alle nabestaanden en familie van Ben Tenniglo condoleren. Het is erg jammer dat zo'n groot vakman zo vroeg heen moet gaan. Nog een monument van de Bassie en Adriaan series is er niet meer na Willem Sibbelee, Paul Meijer, Dick Engelbracht, Johan Sirag, Frans Verschoor (tekenaar) en nog andere. Je zag duidelijk wanneer Ben Tenniglo achter de filmcamera stond en gelukkig was dat in alle series vanaf Het geheim van de Schatkaart. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ook de website van provisible aangepast http://www.provisible.nl/ Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Benafan heeft een condoleanceregister geopend op condoleance.nl. Hier de link: http://www.condoleance.nl/registers/register_4066.html Heel spijtig nieuws dat deze vakman is overleden. Ik heb inmiddels ook mijn condoleance geplaatst in het register. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Topic opgeschoond, linkje en condoleances naar Provision gestuurd. Veel sterkte allen! Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Benafan heeft een condoleanceregister geopend op condoleance.nl. Hier de link:http://www.condoleance.nl/registers/register_4066.html Daar ben ik vreselijk de fout ingegaan. 3 Dezelfde berichten onder elkaar gepost... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost Had ik, helaas, toch gelijk... edit: waarom is het begin van het topic en mijn openingspost gewijzigd? edit: zie 2 posts naar boven Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Benafan heeft een condoleanceregister geopend op condoleance.nl. Hier de link:http://www.condoleance.nl/registers/register_4066.html Heel spijtig nieuws dat deze vakman is overleden. Ik heb inmiddels ook mijn condoleance geplaatst in het register. Staat wel een foutje in de overlijdensdatum, de 19e in plaats van de 18e. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost [..]Staat wel een foutje in de overlijdensdatum, de 19e in plaats van de 18e. Nee... hij is schijnbaar vrijdag al overleden Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Als je had gekeken op die site van provisible had je gezien dat hij de 18e is gestorven. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Als je had gekeken op die site van provisible had je gezien dat hij de 18e is gestorven. ja sorry.. heb al een bericht gestuurd naar de beheerder of die et aanpas weet k niet... Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Zo'n vakman en dan op zo'n jonge leeftijd overleden . Gecondoleerd familie, vrienden en kenissen. Ongetwijfeld de beste cameraman van B&A. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Voor alle Familieleden, Vrienden, en Kennissen, Gecondoleerd met het verlies. Ben je was een fantastische cameraman, je hebt altijd veel creativiteit en energie in je werk gestoken, Bedankt daarvoor Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]ja sorry.. heb al een bericht gestuurd naar de beheerder of die et aanpas weet k niet... Ja, heeft hij gedaan. En de fout van mij is ook weg. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Een bijzonder droevig bericht, inderdaad...hierbij wens ik de nabestaanden ook alle mogelijke sterkte toe. Nu zijn ons in amper een half jaar tijd al 2 B&A-cameramannen ontvallen... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Ja, heeft hij gedaan. En de fout van mij is ook weg. ik zie het, mooi een beheerder die doet wat wij zeggen, (trouwens DJ ook hoor voor die zich aangesproken voelt ) Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Wat een droevig bericht. Ik wens alle nabestaanden van Ben Tenniglo veel sterkte toe. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ook mijn condoleance aan alle mensen die Ben Tenniglo lief hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ook namens mij wens ik aan alle nabestaanden veel sterkte toe. Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost zulk soort mensen moeten herdacht worden.. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost zulk soort mensen moeten herdacht worden.. Japz, dat ben ik het met je eens, vooral zo'n iemand als Ben. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Japz, dat ben ik het met je eens, vooral zo'n iemand als Ben. Je kent hem? ik kan er nooit goed tegen dat er zo persoonlijk op iemand wordt gereageerd. sterkte aan alle nabestaanden... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Een mooie brief van Aad vandaag, waarin hij Ben herdenkt. http://www.adriaan-homepage.nl/pages/09 ... brief.html Foto's, die niet bij de brief staat: http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... ben/01.jpg http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nie ... ben/06.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Wat een droevig nieuws, dit had niet mogen gebeuren. Wel zeer mooi van Aad om Ben te herdenken op z'n site Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Wat een droevig nieuws, dit had niet mogen gebeuren.Wel zeer mooi van Aad om Ben te herdenken op z'n site Japz, dat vind ik ook, maja het is toch belangrijk nieuws. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Wat een droevig nieuws, dit had niet mogen gebeuren.Wel zeer mooi van Aad om Ben te herdenken op z'n site Inderdaad een mooie brief van Aad. Zo iemand verdient het ook om herdacht te worden. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Wat een droevig nieuws, dit had niet mogen gebeuren.Wel zeer mooi van Aad om Ben te herdenken op z'n site Ja, zeker weten, getuigd wel van vriendschap tussen beide heren... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost Trouwens ook gezien dat JennoH weer gereageerd heeft in dat condoleance Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Ja, zeker weten, getuigd wel van vriendschap tussen beide heren... Japz, inderdaad, beide heren hadden een goeie band met elkaar, (adriaan is ook geen persoon die snel ruzie maakt ) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Ja, zeker weten, getuigd wel van vriendschap tussen beide heren... vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn Ja idd, toen ik de brief bekeek, dacht ik dat ook direct. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]vergeet ook niet dat Ben is overleden aan de ziekte die Adriaan ook heeft gehad... Dit moet extra hard voor hem zijn aangekomen... Ook omdat Ben dacht ervan genezen te zijn Rob Lemaire trouwens ook. Daar zal Aad ook wel van op de hoogte zijn, maar ik kan wel begrijpen waarom dat nooit op de Adriaan-page genoemd is; met hem hebben B&A immers maar één serie gedraaid. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Rob Lemaire trouwens ook. Daar zal Aad ook wel van op de hoogte zijn, maar ik kan wel begrijpen waarom dat nooit op de Adriaan-page genoemd is; met hem hebben B&A immers maar één serie gedraaid. Welke ? De Plaaggeest ? Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 21 februari 2005 gepost Share 21 februari 2005 gepost [..]Welke ? De Plaaggeest ? Nee, het andere buitenbeentje. De Professor Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten