kas 19 februari 2005 gestart Share 19 februari 2005 gestart En hier weer verder disscusseren over de dvd prijzen. Hier een link naar het vorige topic: topic 1 Het laatste bericht uit het vorige topic kwam van Goffe de Boer: ]Dat heb ik ook altijd liever. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 19 februari 2005 gepost Share 19 februari 2005 gepost Maar was dat niet een beetje duur,in een keer alles kopen!!?? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 februari 2005 gepost Auteur Share 19 februari 2005 gepost Maar was dat niet een beetje duur,in een keer alles kopen!!?? Dat zal wel ja. 1 dvd kost 9 euro en er zijn +- 22 dvd's daar te koop. 22X9=198 zonder verzenden dus 198 euro. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 februari 2005 gepost Share 19 februari 2005 gepost [..]Dat zal wel ja. 1 dvd kost 9 euro en er zijn +- 22 dvd's daar te koop. 22X9=198 zonder verzenden dus 198 euro. Er zijn totaal 28 DVD's (nu heb je de nieuwe sleutel en lachspektakelshow bijna, dan zijn het er 30) Ik weet niet wat daar te koop is, de DVD's van europa, leren en lachen, grootmoederstijd, 25 jr feest met 25 liedjes kan je veel goedkoper krijgen dan die 9 euro... Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 19 februari 2005 gepost Share 19 februari 2005 gepost Maar was dat niet een beetje duur,in een keer alles kopen!!?? was aardig wat ja, had ook niet alleen dvd's, ook pennen en tasjes etc. maar heb nu wel alles in 1 keer bij elkaar Heel veel uur kijkplezier Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost Vandaag stond in een krantje dat Liedjes Uit Grootmoederstijd bij de Blokker maar 5.99 is. Ik wilde hem nooit per sé hebben, maar hij hoort er wel bij dus morgen ga ik hem halen (als ze 'm nog hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat die zo snel is uitverkocht ) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 22 februari 2005 gepost Auteur Share 22 februari 2005 gepost Vandaag stond in een krantje dat Liedjes Uit Grootmoederstijd bij de Blokker maar 5.99 is. Ik wilde hem nooit per sé hebben, maar hij hoort er wel bij dus morgen ga ik hem halen (als ze 'm nog hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat die zo snel is uitverkocht ) Ik had `m zaterdag al gekocht, maar volgens mij is hij alleen maar bij de Blokker te koop, ik heb hem nog nergens anders gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost [..]Ik had `m zaterdag al gekocht, maar volgens mij is hij alleen maar bij de Blokker te koop, ik heb hem nog nergens anders gezien. Nopez, volgens mij alleen bij Blokker Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 22 februari 2005 gepost Share 22 februari 2005 gepost Ik moest ernaar vragen. Hij lag niet in de schappen ofzo. Maar uiteindelijk wel gekregen (en mammie heeft betaald, bedankt mammie ) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Net gekocht, ze hadden er nog een stuk of 6 Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost http://forum.clownenacrobaat.nl/viewtopic.php?t=1926 Bij het Kruidvat, Europa 1 en 2 voor 4,98 per stuk Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 januari 2006 gepost Share 8 januari 2006 gepost Zag vandaag bij Bart Smit: - Leren & Lachen deel 3, €5,- - Europa, deel 1, dig. ger. versie, €3,- - Gestolen diamant, €3,- Echt een koopje voor de diamant! Bij de FRS in Tilburg hebben ze de kids-dvd's opgeruimd omdat ze in de toekomst een "ander publiek willen trekken".. grr... Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 8 januari 2006 gepost Share 8 januari 2006 gepost Zag vandaag bij Bart Smit:- Leren & Lachen deel 3, €5,- - Europa, deel 1, dig. ger. versie, €3,- - Gestolen diamant, €3,- Echt een koopje voor de diamant! Bij de FRS in Tilburg hebben ze de kids-dvd's opgeruimd omdat ze in de toekomst een "ander publiek willen trekken".. grr... Bij de Bart Smit in Arnhem (Kronenburg) had ik meer dvd's zien liggen. Kroon, diamant etc. Allemaal voor €3,- Maar ik heb alle dvd's al, behalve de Franse van europa en dvd's hoef ik niet dubbel. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 januari 2006 gepost Share 8 januari 2006 gepost [..]Bij de Bart Smit in Arnhem (Kronenburg) had ik meer dvd's zien liggen. Kroon, diamant etc. Allemaal voor €3,- Maar ik heb alle dvd's al, behalve de Franse van europa en dvd's hoef ik niet dubbel. Ja, het was/is uitverkoop bij de Bart Smit. Op de ramen zitten ook allemaal van die stickers met: HALVE PRIJS!. Ze zullen dus de DVD's die ze nog hadden liggen van B&A gewoon voor 3 euro in zo'n bak smijten denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 8 januari 2006 gepost Share 8 januari 2006 gepost Hè? Ik was pas bij de Bart Smit in de stad, en daar was ook zo'n koopjesbak, zag ik europa 1 op dvd voor 2 euro, in plaats van 3. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 januari 2006 gepost Share 8 januari 2006 gepost Hè? Ik was pas bij de Bart Smit in de stad, en daar was ook zo'n koopjesbak, zag ik europa 1 op dvd voor 2 euro, in plaats van 3. Hopelijk moeten ze er vanaf, zodat ze nu eindelijk eens Europa op 2 dvd's gaan uitbrengen net als Amerika > ..... Europa is nog steeds de enige serie die ik niet heb op dvd, maar ik vind het nog steeds een "verpestende" toevoeging aan m'n collectie... Alleen de lay-out aan de zijkant strookt al niet met de rest echt *** dvd's.... zelfs 50 cent per dvd zou nog teveel zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 14 januari 2006 gepost Share 14 januari 2006 gepost Niet jaloers worden hoor mensen... maar ik heb bij Bart Smit voor 3 euro De Verdwenen Kroon gekocht. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 14 januari 2006 gepost Share 14 januari 2006 gepost Niet jaloers worden hoor mensen... maar ik heb bij Bart Smit voor 3 euro De Verdwenen Kroon gekocht. Hij is bij meerdere winkels te koop. Bij de blokker lag ie ook voor €3,- . Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost Ja klopt zag ik in het krantje, maar bart smit had ook europa deel 1 en 2 voor 3 euro en de kroon en diamant, maar de rest van europa niet en ik moet deel 3,4,5 nog. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 15 januari 2006 gepost Share 15 januari 2006 gepost [..]Hij is bij meerdere winkels te koop. Bij de blokker lag ie ook voor €3,- . Oh... Ik kon voor de rest alleen de wat 'mindere' serie's vinden als De Plaaggeest, Europa en Diamant. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten