Baron_van_Neemwegge 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Geinig, de website van Wonderer staat er ook bij Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost In de NCRV-gids:plaatje hmm... diamant... jammer Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Geinig, de website van Wonderer staat er ook bij verrek! WHAHA coooooooooooooooooooooooooooooooooool Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Jammer dat er niet staat: Voor al uw B&A discussies: forum.bassieenadriaan.nl Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Geinig, de website van Wonderer staat er ook bij We rule! (ja, we, want zonder jullie allemaal was die site nooit geworden wat het was ) Ik kan nou haast niks meer zeggen over die verslaggever, maar... "stokoude series"? Ik wist trouwens niet dat alle afleveringen zich afspeelden in Circus Renz, ik dacht toch echt dat het Valkenburg was. Link naar bericht Delen op andere sites
japio 26 februari 2004 gepost Auteur Share 26 februari 2004 gepost ik weet niet wie dat artikel heeft geschreven, maar hij mag wel wat meer respect hebben voor b&a. stokoude series , hoe durft hij? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Geinig, de website van Wonderer staat er ook bij Onwijs gaaf Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Wel opvallend trouwens, de Marathonic volgt netjes de marathon van 31 december / 1 januari. De laatste serie die toen werd uitgezonden was namelijk Het Geheim van de Sleutel, nu dus de Diamant. Volgorde wordt dus mooi aangehouden! Dus niet vreemd opkijken dat de programmering van een volgende Marathonic De Huilende Professor bevat Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost ik weet niet wie dat artikel heeft geschreven, maar hij mag wel wat meer respect hebben voor b&a. stokoude series , hoe durft hij? Het artikel is geschreven door Marjoleine Tepe [MT] en dat is een zij. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]kan maikotjuh niet wat regelen? die heeft nog contacten bij Fox ... die kunnen vassssst wel in contact met Nickelodeon komen :P Nou ik ken de programmadirecteur daar, die beslist over hoe laat en wanneer de series worden uitgezonden, maar ik denk dat ik weinig kan doen. Nick programeert programma's op doelgroep. Omdat tussen 6 en 7 op Ned. 3 programma's als Sesamstraat worden uitgezonden, programmeert Nickelodeon een programma voor dát kijkcijferpubliek, voor een deel rekening houdend met het wat oudere publiek. Na 19.00 uur komen de programma's voor de jeugd voorbij, de comedy's dus. Nu komt er ook nog eens bij dat de kijkcijfers van Bassie & Adriaan rond dat tijdstip erg hoog zijn, dat Nickelodeon zeker niet snel van plan zal zijn dat te veranderen. Kijkcijfers zijn nogalbelangrijk daar... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]Het artikel is geschreven door Marjoleine Tepe [MT] en dat is een zij. moet je ook maar net weten kon ook maarten toorn zijn (in noem zomaar een naam ) Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]moet je ook maar net weten kon ook maarten toorn zijn (in noem zomaar een naam ) De afkortingen van de namen staan in de colofon (ik heb ook de NCRV gids ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]De afkortingen van de namen staan in de colofon (ik heb ook de NCRV gids ) kom ik aan met m'n televizier nooit geweten haha in m'n nieuwe huis heb ik http://www.tvgids.nl als tv gids lekker gratis Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Ze komen weer bij mijn oud-werkgever Alleen het begin en het eind is in Renz trouwens, dus dat klopt niet Link naar bericht Delen op andere sites
Sickdude 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Dat word dus kijken morgenvroeg Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Ik lig dan nog in bed hoor, maar kan gelukkig op ieder moment van de dag mijn eigen B&A marathon houden Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Ik lig dan nog in bed hoor, maar kan gelukkig op ieder moment van de dag mijn eigen B&A marathon houden ik ga hem zker kijken omdat ik dat wel wil zien al vind ik deze serie niet zo leuk maar ja smaken verschillen!! Link naar bericht Delen op andere sites
Sickdude 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Daarvoor hebben we de wekker Ik zit er aan te denken om eerdaags een keer de Bart Smit binnen te lopen om een paar DVD's te halen Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Schandalig eigenlijk dat er hier mensen zijn die niet de DVD's in hun bezit hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Nu komt er ook nog eens bij dat de kijkcijfers van Bassie & Adriaan rond dat tijdstip erg hoog zijn, dat Nickelodeon zeker niet snel van plan zal zijn dat te veranderen. Kijkcijfers zijn nogalbelangrijk daar... Waaruit maar eens blijkt dat het publiek die zgn 'stokoude series' nog altijd met velen tegelijk bekijkt. De nachtuitzendingen waren toch ook altijd zo goed bekeken? Link naar bericht Delen op andere sites
Sickdude 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Schandalig eigenlijk dat er hier mensen zijn die niet de DVD's in hun bezit hebben Heb alle Videobanden aan mijn neefje & nichtje gegeven Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]Heb alle Videobanden aan mijn neefje & nichtje gegeven terughalen! jeez verklaart meteen je naam Link naar bericht Delen op andere sites
Sickdude 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..] terughalen! jeez verklaart meteen je naam Heel mijn familie is *bas* & *adriaan* fan, dus ja... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]Waaruit maar eens blijkt dat het publiek die zgn 'stokoude series' nog altijd met velen tegelijk bekijkt. De nachtuitzendingen waren toch ook altijd zo goed bekeken? Jep, Bassie & Adriaan is het best bekeken programma van Nickelodeon en scoort meestal net onder de cijfers van Zappelin rond dat tijdstip. De nachtuitzendingen werden ook zeker goed bekeken, snap niet dat ze dat verandert hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Schandalig eigenlijk dat er hier mensen zijn die niet de DVD's in hun bezit hebben Als DVDstunter een beetje meewerkte, had ik ze allemaal gehad *gaat heel hard huilen* Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost [..]Als DVDstunter een beetje meewerkte, had ik ze allemaal gehad *gaat heel hard huilen* *adriaan* Kom op. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 27 februari 2004 gepost Share 27 februari 2004 gepost Schandalig eigenlijk dat er hier mensen zijn die niet de DVD's in hun bezit hebben Tsja ik heb de video's... Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]*adriaan* Kom op. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen. Video's mag natuurlijk ook Maar ik vind t vreemd dat zulke die-hards hier niet eens alle avonturen hebben (degenen die ze reeds besteld hebben en al 3 maanden wachten bedoel ik dus NIET ) Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Phoe, steeds diezelfde reclame Om gek van te worden. Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. Maar het is en blijft leuk Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Phoe, steeds diezelfde reclame Om gek van te worden.Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. Maar het is en blijft leuk is dat anders ook altijd zo?(dat ze b&a reclame maken) ik stel waarschijnlijk in julie geval een domme vraag maar ik zie nu voor de eerste keer marathon nick. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Phoe, steeds diezelfde reclame Om gek van te worden.Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. Maar het is en blijft leuk ow toch wel na de diamant komt leren en lachen Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]ow toch wel na de diamant komt leren en lachen .werd tijd want die zelfde reclame gaat ook een keer je strot uit hangen wordt weer tijd voor de leren en lachen filmpjes(shorties) Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost zojuist een leuke reclame gezien met adriaan zow een paar mensen hadden zow een kuifje en ze zegde ik ben de wereld beroemde kuifje het stond adriaan wel leuk Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ja ik kijk nu ook. Jammer dat het om 12 uur al afgelopen is he. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ja ik kijk nu ook. Jammer dat het om 12 uur al afgelopen is he. ja , komt bassie en adriaan ooit nog in super marathon nick? Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Phoe, steeds diezelfde reclame Om gek van te worden.Waarom tonen ze nu geen B&A reclame (Bassie's show, dvd's en videobanden van b&a, ...) of een clipje uit Leren en Lachen of Grootmoederstijd ertussen. Denk dat alleen de Diamant uitgezonden zal worden. En niks anders erbij. Maar het is en blijft leuk Kijk, met die reclame verdient Nick het geld om de series uit te kunnen blijven zenden. Ze zenden alleen reclame over B&A uit als Bassie of Adrina producties daarvoor betaald. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost ze zenden nu liedje's uit (uit grootmoeder's tijd) Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost dag vriendje's en vriendinnetje's dat was het dan alweer (voor de laaste keer ) *b2* nou natuurlijk lust ik een peer! *japie* keer ! *b2* wat zeggie? *baron* stommeling! *b2* ik dacht al dat je dat zei *japie* hosie !! *b2* wat zeggie ? bong *b2* waarom altijd dat ik zeg wat zeggie krijg ik z'on koppijn? *B100* ik heb al meer pech hegad! *b2* wat zeggie? *harry* dat jij kan zagen! *baron* harry hoe ver zit je met de boem? boem *japie* aw mijn oren *b2* ik heb niks aan mijn oren *japie* nee ik zei aw mijn oren *b2* ow brobeer je te scoren bong *baron* ik krijg wat van hem *japie* hij zelf ook *b2* wat zeggie? *B100* wat en is die man mijn nieuwe colega? *b2* wat zeggie?£ *baron* dromels waar is die bom HH? *harry* hier baas 2 jaar aan gewerkt , en werkt prima *baron* b2 ? *b2* ja baas (?) *baron* wil je buiten even aan dit koortje trekken *b2* ok baas! boem *japie* mijn colega! *harry* mijn meester werk! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost ik zie zojuist dat lucy luc vanaf 6 maart de plaats in neemt van b&a is b&a dan gedaan of wat gebuurt er dan ???? Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost ik zie zojuist dat lucy luc vanaf 6 maart de plaats in neemt van b&a is b&a dan gedaan of wat gebuurt er dan ???? Dat kan Nickelodeon ons niet aandoen!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Ik heb niet gekeken Ik had wel de wekker om 8 uur gezet, maar ik sliep pas anderhalf uur toen ie afging, dus die heb ik uitgeramd en ik was meteen weer vertrokken. Volgende keer moet nick het op NORMALE tijden uitzenden. Half drie 's nachts of zo. Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..] Dat kan Nickelodeon ons niet aandoen!!! Dat doen ze ons in het weekend dus wel aan Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]Dat doen ze ons in het weekend dus wel aan Ach, mij maakt het allemaal niet zoveel uit, kan de series zien wanneer ik wil, maar snap wel dat jullie B&A niet kwijt willen op Nick... Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]Ach, mij maakt het allemaal niet zoveel uit, kan de series zien wanneer ik wil, maar snap wel dat jullie B&A niet kwijt willen op Nick... Ik heb de series ook, maar keek normaal toch bijna dagelijks naar B&A Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost Heheh! Ik hoor net een Belg klagen dat ie vanmorgen MTV wou kijken maar in plaats daarvan alleen B&A vond Link naar bericht Delen op andere sites
De Maestro 28 februari 2004 gepost Share 28 februari 2004 gepost [..]verrek! WHAHA coooooooooooooooooooooooooooooooooool Hahaha, hey DJ Koelkast, nu maar hopen dat er een keer een special over de muziek komt. Dan staat er vast bij: - http://www.bassieenadriaan.nl - http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 31 maart 2004 gepost Share 31 maart 2004 gepost Weet er iemand waneer er een nieuwe Marathon komt ? Link naar bericht Delen op andere sites
japio 31 maart 2004 gepost Auteur Share 31 maart 2004 gepost Weet er iemand waneer er een nieuwe Marathon komt ? Nickelodeon houdt elke zaterdagmorgen een marathon van één van hun series, maar ik heb geen idee wanneer *bas* en *adriaan* weer aan de beurt zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 1 april 2004 gepost Share 1 april 2004 gepost [..]Nickelodeon houdt elke zaterdagmorgen een marathon van één van hun series, maar ik heb geen idee wanneer *bas* en *adriaan* weer aan de beurt zijn. Ik hoop toch wel dat ze nog eens een marathon geven over *bas* & *adriaan* want dan kunnen wij hier in België ook B&A kijken. Maar niet dat het voor mij echt hoeft, want ik heb alles van Bassie & Adriaan op videoband en dvd staan. Maar soms, zoals de Diamanten marathon van 28 Februari waren er veel extra scènes die ik niet had staan op de dubbelbox ervan. Dus gelukkig kon ik dat opnemen. Leuk zou zijn moesten ze es de verdwenen kroon heruitzenden Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 24 mei 2004 gepost Share 24 mei 2004 gepost Zou er eigenlijk binnenkort weer een nieuwe kunnen komen? er zijn überhaupt nu weinig marathons van welke serie dan ook. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten