japio 24 februari 2004 gestart Share 24 februari 2004 gestart Goed nieuws!!!! zaterdag 28 februari is er weer een marathonick van bassie en adriaan bij nickelodeon!! dat wordt dus weer kijken. joepiejéé Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Ja, dat zag ik ook toevallig tussen twee Kroon afleveringen. Ik ben benieuwd, op de site heb ik er nog niks over kunnen vinden... Zaterdag toch niks te doen, heheheh... Iemand zin om bij mij te komen kijken? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Laat maar. Het begint om 8 uur 's morgens en is om 12 uur weer afgelopen. Dan slaap ik nog. Wel leuk voor de Belgen, want het wordt ook in Belgie uitgezonden! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost hoe weet je dat eigenlijk? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost hoe weet je dat eigenlijk? Ze zonden reclame uit tussen de twee afleveringen van vandaag, en op de site staat de programmering. Kwestie van 1 en 1 bij elkaar optellen. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Goed nieuws!!!!zaterdag 28 februari is er weer een marathonick van bassie en adriaan bij nickelodeon!! dat wordt dus weer kijken. joepiejéé Wat is je bron ??? Waar heb je het vandaan ?! Zeg het zo rap mogelijk ! Ben erg benieuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost hoe weet je dat eigenlijk? De 'MarathoNick' wordt elke zaterdag uitgezonden tussen 8 en 12, dat is altijd zo... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost [..]Wat is je bron ??? Waar heb je het vandaan ?! Zeg het zo rap mogelijk ! Ben erg benieuwd. Reclame op Nickelodeon over deze marathon lijkt me een duidelijk bron toch?? Link naar bericht Delen op andere sites
japio 24 februari 2004 gepost Auteur Share 24 februari 2004 gepost ben wel benieuwd welk avontuur ze gaan uitzenden, maar het zal wel één compleet avontuur worden, dus waarschijnlijk een avontuur van 8 afleveringen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost ik denk dat mijn oude video recorder eindelijk weer iets van b&a kan opnemen (ik woon in belgiè) Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Zaterdagochtend is me te vroeg Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 24 februari 2004 gepost Share 24 februari 2004 gepost Reken maar dat ik opsta! Dit moet ik kijken & opnemen! Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Het is helaas geen super marathonic, dus geen 24 uur lang. Ik denk de verzonken stad, want diekomt na de verdwenen kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost jammer de eenigste seriè dat ik niet leuk vind is De Verzonken Stad *B100* ik heb toch altijd pech ! *B100* Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost jammer de eenigste seriè dat ik niet leuk vind is De Verzonken Stad *B100* ik heb toch altijd pech ! *B100* Alle series zijn goed!!! Zelf liedjes uit grootmoeders tijd! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost jammer de eenigste seriè dat ik niet leuk vind is De Verzonken Stad *B100* ik heb toch altijd pech ! *B100* Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost maar ik vind die serie minder leuk dan andere Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost maar ik vind die serie minder leuk dan andere Moet je er dan wel bij zeggen he, maar je hebt toch niet meteen pech als de Verzonken stad op tv komt? Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost nee maar het zou toch leuk zijn dat jouw favo seriè op beeld komt Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Moet je er dan wel bij zeggen he, maar je hebt toch niet meteen pech als de Verzonken stad op tv komt? In de Vlaamse TV gids: Bassie & Adriaan marathon-en de diamant Nickelodeon van 8.05 tpt 12.20uur. Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Huh? Dat is 4 uur en een kwartier! De diamant duurt maar 3 uur. Link naar bericht Delen op andere sites
DarkShine 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Het is helaas geen super marathonic, dus geen 24 uur lang.Ik denk de verzonken stad, want diekomt na de verdwenen kroon. Die is al tijdens de supermarathonic geweest. Huh? Dat is 4 uur en een kwartier! De diamant duurt maar 3 uur. Met reclame, misschien ook weer liedjes uit grootmoeders tijd ertussen? Ik zou de Schatkaart nog wel 's willen zien Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Liedjes uit grootmoeders tijd! Dat zal natuurlijk kunnen! Want een uur reclame lijkt mij ook een beetje vreemd! Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Liedjes uit grootmoeders tijd! Dat zal natuurlijk kunnen! Want een uur reclame lijkt mij ook een beetje vreemd! Heb mailtje van MTV Nickelodeon ontvangen, dit stond er oa in: Aanstaande zaterdag is er inderdaad een Bassie en Adriaan marathon, maar we communiceren niet welke programma's er worden uitgezonden. Voorlopig zenden we in Vlaanderen Bassie en Adriaan niet uit tussen 06u 's morgens en 18u 's avonds. Misschien komt daar in de toekomst nog verandering in... Link naar bericht Delen op andere sites
RuudSki 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Misschien krijg je wel weer dat van Adriaan ertussendoor of achter elkaar?? zou ik wel lache vinden, want heb het met oudjaarsdag moeten missen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost zo juist een reclame gezien dat lucy luc of zow vanaf 18 : 10 op nick is!!! (datum heb ik niet) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost zo juist een reclame gezien dat lucy luc of zow vanaf 18 : 10 op nick is!!! (datum heb ik niet) wederom een totaal onzinnige offtopic reactie. JennoH denk er nou eens om Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]wederom een totaal onzinnige offtopic reactie. JennoH denk er nou eens om Nou, zo onzinnig is het niet, want als Lucy Luc dinges om 18:10 op Nick is, wanneer komt B&A dan? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Nou, zo onzinnig is het niet, want als Lucy Luc dinges om 18:10 op Nick is, wanneer komt B&A dan? Wonderer heeft gelijk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Nou, zo onzinnig is het niet, want als Lucy Luc dinges om 18:10 op Nick is, wanneer komt B&A dan? Lucky Luke dus .... En gaat het nou over de NL of BE Nickelodeon? Bron? ... er is geen touw aan die posts vast te knopen Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Lucky Luke dus .... En gaat het nou over de NL of BE Nickelodeon? Bron? ... er is geen touw aan die posts vast te knopen Nickelodeon.nl geeft aan dat B&A gewoon komt Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost [..]Lucky Luke dus .... En gaat het nou over de NL of BE Nickelodeon? Bron? ... er is geen touw aan die posts vast te knopen MTV zend van 6.00uur tot 18.00uur de Nederlandse Nickelodeon uit. Vanaf 18.00uur schakelt Nickelodeon over naar music tot 6.00 's ochtends. http://www.nickelodeon.be staan ook de programmalijsten op. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost DUS gaat het nergens over, immers is JennoH een vlaamse user Bovendien waren tijden etc. al vermeld in een aantal posts terug Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost DUS gaat het nergens over, immers is JennoH een vlaamse user Bovendien waren tijden etc. al vermeld in een aantal posts terug De Vlaamse buren scoren toch altijd zo goed met Nationaal Dictee? Misschien een goede oefening voor Jennoh, omdat wij anders bij elke reactie van haar een vertaling moeten maken Maar goed, dit is ook offtopic Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 25 februari 2004 gepost Share 25 februari 2004 gepost Maar goed, dit is ook offtopic Ach, als jullie nu toch bezig zijn kan deze offtopic reactie er ook nog wel bij Offtopic: Ik vind niet dat we JennoH al te hard moeten aanpakken, misschien ligt hij in een hele andere leeftijdsklasse dan ons... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]Ach, als jullie nu toch bezig zijn kan deze offtopic reactie er ook nog wel bij Offtopic: Ik vind niet dat we JennoH al te hard moeten aanpakken, misschien ligt hij in een hele andere leeftijdsklasse dan ons... ik ook nog even offline Dat is ook de reden dat we hem onofficiëel waarschuwen. Maar het moet wel duidelijk zijn. Er was hier nog een user die vreemde posts maakte, maar dat lijkt verleden tijd Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost wie weet trouwens welke serie ze op zaterdag gaan uitzenden tijdens de marathon??? Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost zo juist een reclame gezien dat lucy luc of zow vanaf 18 : 10 op nick is!!! (datum heb ik niet) Dat klopt ook! In het weekend geen Bassie & Adriaan meer! Ook in Nederland. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]Dat klopt ook! In het weekend geen Bassie & Adriaan meer! Ook in Nederland. dat vind ik dus echt mate van Nickelodeon waarom doen ze dit ons aan Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]dat vind ik dus echt mate van Nickelodeon waarom doen ze dit ons aan In het mailtje dat ik kreeg schreef men dat Bassie & Adriaan in de toekomst op andere tijdstippen te zien zouden zijn. Alleen was dit nog af te wachten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost 's nachts zou er ook weer aankomen aldus Adriaan... en ik heb ergens gelezen (maar weet niet meer precies waar) dat er contracten getekend zijn tot 2010... Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost 's nachts zou er ook weer aankomen aldus Adriaan...en ik heb ergens gelezen (maar weet niet meer precies waar) dat er contracten getekend zijn tot 2010... Dat zou pas goed nieuws zijn, in hun biografie stond vroeger dat ze met Bridge, de video maatschappij een contract hadden tot 2010. Helaas staat er nu niks bij omtrend Nickelodeon of Bridge, qua datagegevens. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Ohja ik zie het: 2000 Het contract met Kindernet wordt verlengd tot 2004. Het videocontract met Bridge Entertainment wordt met 10 jaar verlengd Bron: http://www.popinstituut.nl/index.htm?dat/index.htm?8522 Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Dat was een kopie van de oude biografie van http://www.bassie-adriaan.nl. Maar die is nu aangepast. Het contract met Nickelodeon is in iedereval wel verlengt, want het is allang 2004 en ze zijn nog steeds op tv te zien! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Dat was een kopie van de oude biografie van http://www.bassie-adriaan.nl. Maar die is nu aangepast.Het contract met Nickelodeon is in iedereval wel verlengt, want het is allang 2004 en ze zijn nog steeds op tv te zien! het zou gaan tot en met februari 2004 dus ik verwacht ook in maart nieuwe programmering (nieuw contract ook, dus wie weet ook weer nachtuitzendingen) Link naar bericht Delen op andere sites
gabber 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]het zou gaan tot en met februari 2004 dus ik verwacht ook in maart nieuwe programmering (nieuw contract ook, dus wie weet ook weer nachtuitzendingen) Aha, dat wist ik even niet. Dan wordt liedjes uit grootmoeders ook weer uitgezonden denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Ik hoop echt dat als de uren veranderd worden, dat ze aan ons denken, zodat we ook dagelijks van B&A kunnen genieten Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost Ik hoop echt dat als de uren veranderd worden, dat ze aan ons denken, zodat we ook dagelijks van B&A kunnen genieten Zal je net zien. Krijg ik EINDELIJK een baan, ergo, moet ik om 11 uur naar bed, gaan ze B&A om 12 uur uitzenden. Just my luck. Ik vind 9 uur 's avonds een prima tijd, en dan een uur lang. Niiiiick! Heb je me gehoord?? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost [..]Zal je net zien. Krijg ik EINDELIJK een baan, ergo, moet ik om 11 uur naar bed, gaan ze B&A om 12 uur uitzenden. Just my luck. Ik vind 9 uur 's avonds een prima tijd, en dan een uur lang. Niiiiick! Heb je me gehoord?? kan maikotjuh niet wat regelen? die heeft nog contacten bij Fox ... die kunnen vassssst wel in contact met Nickelodeon komen :P Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 26 februari 2004 gepost Share 26 februari 2004 gepost In de NCRV-gids: Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten