sjoerdz 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Ja, maar ik wil ook graag weten waar. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry, dit is de eerste keer dat ik dit doe. Zo beter? Tafelkleed plaaggeest op het terras Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Geef es een hind, dit is onmogelijk.. Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Komt uit de verzonken stad. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Het tafelkleed op de kar als bassie en adriaan op het terras eten op de kamer hebben gehaald. in de Verzonken stad Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Dat is goed. Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Ik heb een mooi plaatje gevonden, maar ik weet niet hoe ik dat hier in dit topic krijg.. Kan iemand mij helpen? Het is een bestandje die op de pc staat en niet op internet. Probeer de FAQ eens Link naar bericht Delen op andere sites
morton 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Ik heb een mooi plaatje gevonden, maar ik weet niet hoe ik dat hier in dit topic krijg..Kan iemand mij helpen? Het is een bestandje die op de pc staat en niet op internet. http://picserver.student.utwente.nl hier kun je een plaatje op het internet zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost [..]http://picserver.student.utwente.nl hier kun je een plaatje op het internet zetten. Volgens mij heb je mijn vraag verkeerd begrepen Ik bedoel om een plaatje op dit forum te krijgen, in een post die ik zelf maak EDIT: Het is me al gelukt. Hier komt dan het plaatje: Veel succes Link naar bericht Delen op andere sites
kas 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost De baron die z'n telefoon breekt op de boot in de reis door Europa. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost De baron die z'n telefoon breekt op de boot in de reis door Europa. Je zit heel warm, maar in welk land van de 12?? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost [..]Je zit heel warm, maar in welk land van de 12?? Portugal. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost [..]Portugal. De kans is natuurlijk 1 op 12, en nu 1 op 11, want Portugal is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost [..]De kans is natuurlijk 1 op 12, en nu 1 op 11, want Portugal is niet goed Dan is het Belgie. Ik heb dit shot pas nog gezien op TV Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Ierland misschien? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost [..]Dan is het Belgie. Ik heb dit shot pas nog gezien op TV Heb je toch niet heel erg aandachtig gekeken Is fout wonderer @ adriana: Ierland is ook fout, nu nog kans van 1 op 9 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Hmmm, ik denk Denemarken Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Hmmm, ik denk Denemarken Nee, ook fout, nu nog kans 1 op 8, gaat lekker Hint: Baron kan zich niet op HH uitleven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Door je tip zal het wel Duitsland zijn Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Door je tip zal het wel Duitsland zijn Goed zo De volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Ok, hier is de volgende Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Ok, hier is de volgende Is dat de eekhoorn in de reis vol verassingen, in het stuk dat B100 benzine moet halen waar het zo donker is, en als het licht word, je die eekhoorn ziet?? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 maart 2005 gepost Share 8 maart 2005 gepost Dat is niet het juiste antwoord, je zit er trouwens kilometers van Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 8 maart 2005 gepost Share 8 maart 2005 gepost Ok, hier is de volgende toen ik het plaatje voor het eerst zag dacht ik aan eeeehm eeehm.. laat maar Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Komaan jongens is hij zo moeilijk? Als er tegen morgen nog niemand iets deftigs heeft gegokt zal ik wel een groter plaatje posten. Ondertussen wel een kleine hint : Drommels, drommels, drommels Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ok, hier is de volgende Misschien het oog van de baron, maar dan omgedraaid?? Dat ik dit antwoord, komt door je hint Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ok, volgende hint ( ben namelijk te lui om een groter plaatje te maken ) Het heeft ook iets met een telefoon te maken, maar het is geen onderdeel van een telefoon. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Hmm, het is gewoon een donkere vlek en zo klein... Denk dat je nog veel hints zal moeten geven voordat iemand hem ziet... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Toen ik het plaatje capte viel het me toch wel op hoor Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ok, volgende hint ( ben namelijk te lui om een groter plaatje te maken )Het heeft ook iets met een telefoon te maken, maar het is geen onderdeel van een telefoon. Het is een stukje van de kerk bij de telefooncel (waar B&A niet worden gebelt omdat de baron 'het' door heeft), tijdens de telefooncelrace uit de kroon. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost [..]Het is een stukje van de kerk bij de telefooncel (waar B&A niet worden gebelt omdat de baron 'het' door heeft), tijdens de telefooncelrace uit de kroon. Je zit hééél warm, Serie en situatie kloppen al Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Stukje van het viaduct waar de baron vandaan belt? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Dat is juist Het spijt me dat ik het grote plaatje niet post, maar ik heb het per ongeluk verwijdert Het is aan jou Frey Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ok Hij is denk ik best makkelijk Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ik denk een rots uit De Huilende Professor; daar waar B&A de zender terugvinden Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ik denk een rots uit De Huilende Professor; daar waar B&A de zender terugvinden Al meteen warm Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost de rots en plaats waar bassie ontvoert werd door groene mannetjes Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost de rots en plaats waar bassie ontvoert werd door groene mannetjes Nou, dat was een lekkere korte opdracht Volgende voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ik geef mijn beurt weg ( geen zin om te cappen ) Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Ik geef mijn beurt weg ( geen zin om te cappen ) jou beurt , belg wel goed kijken he ik zal morgen een opdracht posten. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost [..]jou beurt , belg wel goed kijken he ik zal morgen een opdracht posten. Mijne beste heren Cold ( aka Hollander ) en Lennert ( aka Irritant ) nog 1 zo'n opmerking ( op het forum dan ) en ik geef jullie persoonlijk een weekban, dit racisme staat me niet aan hier Ofwel vraag ik aan dj om jullie namen te wijzigen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost [..]Mijne beste heren Cold ( aka Hollander ) en Lennert ( aka Irritant ) nog 1 zo'n opmerking ( op het forum dan ) en ik geef jullie persoonlijk een weekban, dit racisme staat me niet aan hier Ofwel vraag ik aan dj om jullie namen te wijzigen Beste Randy (aka Belg), trekt het U niet aan. Ik geef geen waardeoordeel aan het feit dat U een Belg bent, dus zie ik niet in waarom hier sprake is van racisme. Als ik tegen mijnheer Van Neemwegge "Baron" zeg is daar toch ook op geen enkele wijze sprake van racisme? Het zou racisme zijn als ik U "Dom" zou noemen, aangezien dat een bij veel Nederlanders aanwezig vooroordeel over Belgen is. Helaas wordt dat door heren stakkers als JennoH vaak bevestigd. Dit is echter irrelevant. Ik zou het daarom ten zeerste op prijs stellen als U Uw excusses aanbiedt vanwege het feit dat U mij ten onrechte als racist bestempelt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost [..]Beste Randy (aka Belg), trekt het U niet aan. Ik geef geen waardeoordeel aan het feit dat U een Belg bent, dus zie ik niet in waarom hier sprake is van racisme. Als ik tegen mijnheer Van Neemwegge "Baron" zeg is daar toch ook op geen enkele wijze sprake van racisme? Het zou racisme zijn als ik U "Dom" zou noemen, aangezien dat een bij veel Nederlanders aanwezig vooroordeel over Belgen is. Helaas wordt dat door heren stakkers als JennoH vaak bevestigd. Dit is echter irrelevant. Ik zou het daarom ten zeerste op prijs stellen als U Uw excusses aanbiedt vanwege het feit dat U mij ten onrechte als racist bestempelt. Mijn beste heer Cold45 ( aka Hollander ) het feit dat in m'n post staat wilt echt zeggen dat ik heb serieus meen hoor Nugoed als je je erdoor aangevallen voelt bied ik je mijn oprechte en eerlijke excuses aan PS : Laten we het op het forum hierbij laten, via chat neem ik er geen aanstoot aan ( aan belg hé ), maar gewoon ook omdat er hier toch nog minstens 2 andere belgen zitten ( met JennoH soms 3 ) vind ik het beter dat we het gewoon bij onze forum-namen houden Goed? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost [..]Mijn beste heer Cold45 ( aka Hollander ) het feit dat in m'n post staat wilt echt zeggen dat ik heb serieus meen hoor Nugoed als je je erdoor aangevallen voelt bied ik je mijn oprechte en eerlijke excuses aan PS : Laten we het op het forum hierbij laten, via chat neem ik er geen aanstoot aan ( aan belg hé ), maar gewoon ook omdat er hier toch nog minstens 2 andere belgen zitten ( met JennoH soms 3 ) vind ik het beter dat we het gewoon bij onze forum-namen houden Goed? lol mijne was ook niet serieus bedoelt hoor maar k noem je wel weer Randy Roes btw, dit is het Wat is dit? topic... Wat is de volgende?? LENNERT!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost En hier is ie dan. en randy je hebt helemaal gelijk Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost En hier is ie dan. en randy je hebt helemaal gelijk Een stukje van de schakaart? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost [..]Een stukje van de schakaart? nee, mis. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost En hier is ie dan. en randy je hebt helemaal gelijk Een stukje van 't gordijn van de caravan met een plukje haar van Adriaan ervoor? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost [..]Een stukje van 't gordijn van de caravan met een plukje haar van Adriaan ervoor? fout, met het laaste deel van je antwoord zit je en beetje in de buurt, maar dat zal je weinig helpen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten