MarsM 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost de koets in de serie met die ferrys als je had gelezen had je misschien gezien dat het plaatje uit een ''shorty'' komt... kan het dus zowieso niet de koets van de fairy's zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Daantje 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost och ja...rustig maar Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 mei 2005 gepost Share 25 mei 2005 gepost Nog maar een tip dan? Het is nu al bijna een week na de laatste reactie. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 mei 2005 gepost Share 25 mei 2005 gepost Nog maar een tip dan? Het is nu al bijna een week na de laatste reactie. Goed, nog 1 tip dan en dan moet t toch wel duidelijk zijn uit welke shorty het gene op die foto komt en wat het moet zijn. Ik doe als hint een steekwoord. Stereo-ijs Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 25 mei 2005 gepost Share 25 mei 2005 gepost Opgeruimd staat netjes moet de afbeelding dan komen. Das wel een goede shorty. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost Dit spel schiet niet echt op als er geen andwoord word gegeven.... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 4 juni 2005 gepost Share 4 juni 2005 gepost Dit spel schiet niet echt op als er geen andwoord word gegeven.... Het lijkt me toch dat er met deze shorty voldoende info is gegeven. Bekijk hem goed zou ik zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost [..]Het lijkt me toch dat er met deze shorty voldoende info is gegeven. Bekijk hem goed zou ik zeggen ja, alleen je plaatje doet het niet meer (foto-album is offline gehaald he ) Dus ik zit nu ff die shorty te kijken, misschien zie ik toevallig een bordje Post k het zo wel. En Jofe14, geef dan zelf een antwoord. En die post daarboven van jou is ook zo onduidelijk als het maar kan... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost ja jammer dat de opdracht afbeelding het niet meer doet... Dus ff een aantal mogelijkheden: -Het bordje op de oranje deur achter Adriaan als Bassie de stero-ijs grap heeft gemaakt Of een van de vijf mogelijkheden op dit plaatje: http://coldworld.nl/b_en_a/watisdit.jpg K kies zelf voor 2 Edit: van img ff url gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost ja jammer dat de opdracht afbeelding het niet meer doet...Dus ff een aantal mogelijkheden: -Het bordje op de oranje deur achter Adriaan als Bassie de stero-ijs grap heeft gemaakt Of een van de vijf mogelijkheden op dit plaatje: --plaatje--[/img] K kies zelf voor 2 De juiste mogelijkheid staat er tussen, hierbij post ik 'm: http://img171.echo.cx/img171/1151/watisdit3qo.jpg Volgende voor jou Cold45 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost joehoee Next: Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 5 juni 2005 gepost Auteur Share 5 juni 2005 gepost de lippen van B1???? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 juni 2005 gepost Share 5 juni 2005 gepost de lippen van B1???? Ja. Misschien ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost [..]Ja. Misschien ook niet. k zal het iets verduidelijken... Je antwoord is voor de helft goed Welke helft kan je zelf wel bedenken denk ik? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost De lippen van 'de mond van de waarheid' (Reis door Europa Italië) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Ik dacht juist van zo'n vage pop in pretpark in Amerika, begin aflevering 7 van deel 2 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost nee jongens, helaas Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Dan de mond boven die 'poort' in de Kroon. Waar B&A met de auto onder door rijden? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Geen mond van die ene Ellen? Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Close-up van een scene dat de baron lacht? zonder snor zeker... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Geen mond van die ene Ellen? euh nou.... Zal k je heel erg helpen? Deze lippen hebben de mond van Ellen waarschijnlijk wel geraakt > Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 juni 2005 gepost Share 6 juni 2005 gepost Adriaan zijn mond? Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 11 juni 2005 gepost Share 11 juni 2005 gepost joehoee Next: Succes! Is het misschien de mond van het gezichtje onder de klok in Koblenz dat je ziet als Bassie & Adriaan het Duitse taallied zingen in de Geheimzinnige Opdracht? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 14 juni 2005 gepost Share 14 juni 2005 gepost Adriaan zijn mond? ja dat had k min of meer al gezegd he Maar waaaaar? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 21 juni 2005 gepost Share 21 juni 2005 gepost [..]ja dat had k min of meer al gezegd he Maar waaaaar? In het spookhuis van de sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 juli 2005 gepost Share 10 juli 2005 gepost [..]ja dat had k min of meer al gezegd he Maar waaaaar? Adriaan bij Bassie als tandarts (Professor) ? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 11 juli 2005 gepost Share 11 juli 2005 gepost Helaas niet goed jongens... Ik geef er nog wel een hint bij, schijnt een lastige te zijn Het komt uit de binnenkant van Bassies ogen Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost Nog een hint misschien (serie ofzo)? Het wordt dan misschien wel erg makkelijk, maar we zijn er al 2 maanden mee bezig . Ik heb zelf echt geen idee op dit moment . Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost Ik ga gokken : De droomwereld van de geheime agente uit de Huilende Professor Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost Hmmz k krijg het idee dat jullie hem reuzemoeilijk vinden (ja dat was een hint ) Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost Droomwerld van Bassie, dat ze in het vliegtuig naar benidorm zitten, en dat ze dan in modurodam zijn, dat liedje zingen? (weet ff niet hoe die heet ) Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost t werd tijd... Je moet die shots ns stap voor stap afspelen, echt hilarisch Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 31 juli 2005 gepost Share 31 juli 2005 gepost Hier dan een nieuwe opgave. Veel succes ermee. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost Hier dan een nieuwe opgave. Veel succes ermee. Ik moet weg, op vakantie. Sam wil jij het van me overnemen, je weet het antwoord.. Dankje.. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 1 augustus 2005 gepost Share 1 augustus 2005 gepost [..]Ik moet weg, op vakantie. Sam wil jij het van me overnemen, je weet het antwoord.. Dankje.. Beetje late reactie maar ok, bij deze neem ik deze opdracht over gezien ik het plaatje ook weet. Ik hoop dat het raden ditmaal wat sneller gaat dan de vorige 2 opdrachten, zoniet neemt Sietse deze opdracht na z'n vakantie weer van me over... Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 19 augustus 2005 gepost Share 19 augustus 2005 gepost Ook alweer een topic dat stil ligt. Kan je een grote plaatje plaatsen, Sietse? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 augustus 2005 gepost Share 27 augustus 2005 gepost Nu inmiddels wel nu ik er weer ben, zou ook een tip kunnen geven, zal is ff denken Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 29 augustus 2005 gepost Share 29 augustus 2005 gepost Nou een tip dan maar: Het plaatje komt uit een verwijderde scene die slechts in 1 enkele versie van een serie zit. Suc7 maar weer Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 5 september 2005 gepost Share 5 september 2005 gepost Jongens, heb een fout gemaakt. Hij zit in 2 versies. Inhoudelijk wel het zelfde De rest klopt wel. Kom op he, denk ff goed na.. Link naar bericht Delen op andere sites
PAV 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Het lijkt op een skelet. Had de professor een skelet in zijn lab? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 6 september 2005 gepost Share 6 september 2005 gepost Het lijkt op een skelet. Had de professor een skelet in zijn lab? Dat is fout Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 september 2005 gepost Share 22 september 2005 gepost is het op het eiland van robinson? deleted scenes van de prof? Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 24 september 2005 gepost Share 24 september 2005 gepost is het op het eiland van robinson? deleted scenes van de prof? Helaas is dit ook al niet goed. Er is pas 2 keer geraden. Probeer gewoon wat, dan kom je er vanzelf uit. Zegt die tip dan niet genoeg? Het komt uit de prof ja, uit een verwijderde scene. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 27 september 2005 gepost Share 27 september 2005 gepost Dit blijkt wel een moeilijke te zijn. Straks zal ik een goede tip geven Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Dit blijkt wel een moeilijke te zijn. Straks zal ik een goede tip geven k zal vanmiddag/vanavond de dvd wel ff bekijken als niemand van bdk plaza met andere plannen komt Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost Ik geef mijn beurt gewoon weg. Geen zin om hins te geven of een nieuw plaatje te maken. Ik ben nogal lui . Het plaatje was uit de professor. Zo'n stuk van een circus poster. Was wel moeilijk om te raden, eigenlijk... Weet het niet helemaal meer precies Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost Oke, hierbij dan een nieuwe: Succes! Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost De Baron en B2 bij ingang van het pakhuis in de serie geheim van de schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost De Baron en B2 bij ingang van het pakhuis in de serie geheim van de schatkaart? De volgende opgave is voor jou.. Link naar bericht Delen op andere sites
Zegdatdan 6 oktober 2005 gepost Share 6 oktober 2005 gepost Okee dan Suc7! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten