benafan 19 april 2005 gepost Auteur Share 19 april 2005 gepost Goh, hij is moelijk.....Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen. laat anders nog een deel van het plaatje zien Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Goh, hij is moelijk.....Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen. wat is dit voor onzin... desnoods geef je de scene cadeau... het is toch leuk als het geraden wordt? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Ja, als je de regels had gelezen had je kunnen zien dat je dan een groter plaatje moet plaatsen. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Ja, als je de regels had gelezen had je kunnen zien dat je dan een groter plaatje moet plaatsen. Dat is idd de hele opzet geweest toch? Dat als het echt niet geraden werd, dat dan het plaatje steeds groter werd Ik heb tot nu toe geen flauw idee Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost [..]Dat is idd de hele opzet geweest toch? Dat als het echt niet geraden werd, dat dan het plaatje steeds groter werd Ik heb tot nu toe geen flauw idee Je bent niet de enige... Kas, lees deze post anders ff door Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Okee dan..... Groter plaatje dan maar. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Okee dan..... Groter plaatje dan maar. huis op de achtergrond Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost http://www.adriaan-homepage.nl/foto_nieuw/227_professor_gr.jpghuis op de achtergrond Da's uiteraard goed. Volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost [..]Da's uiteraard goed. Volgende voor jou. Oke Wat is dit??? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Een wel heel erg klein plaatje van een potje of iets dergelijks... Potje haarwax ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Een wel heel erg klein plaatje van een potje of iets dergelijks... Potje haarwax ofzo? Zeker voor de Baron z'n snor ofzo... M.a.w. in welke serie kwam in vredesnaam een potje haarwax voor?! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Het gerecht van Bassie op het terras in Spanje (Reis door Europa) ? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 21 april 2005 gepost Auteur Share 21 april 2005 gepost ik denk zon flaM of vlam uit de europa serie in spanje Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost [..]Zeker voor de Baron z'n snor ofzo... M.a.w. in welke serie kwam in vredesnaam een potje haarwax voor?! Tsja geen idee misschien in hotelkamer... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Is het niet een geel/glazen asbak ergens op een terrasje? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Ik denk aan een ring maar ik zou niet weten waar er ergens een ring in de series zit Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost volgens mij is het een glazan potje op het tafeltje in het huis van de baron (uit de schatkaart) Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 21 april 2005 gepost Share 21 april 2005 gepost Is het niet een geel/glazen asbak ergens op een terrasje? Je zit heel dichtbij, maar ik wil een precies antwoord Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Even dit spel weer onder de mensen brengen Extra tip: Kijk goed naar de dromen in alle series, in één van die dromen zit hij. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Is het niet een glazen potje/bakje in de droom van koning Midas uit de verzonken stad (op dat terrasje)? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Is het niet een glazen potje/bakje in de droom van koning Midas uit de verzonken stad (op dat terrasje)? HARTSTIKKE GOED! Kas is weer Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Plaatje.HARTSTIKKE GOED! Kas is weer Okee, hier is ie dan!!! Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Zijn dat de pakhuizen niet uit De schatkaart ? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Zijn dat de pakhuizen niet uit De schatkaart ? Inderdaad, dat zijn ze niet. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 mei 2005 gepost Share 8 mei 2005 gepost toch maar eens een gokje wagen anders staat het topic zo lang stil! is het een tekst van op een doos? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost toch maar eens een gokje wagen anders staat het topic zo lang stil!is het een tekst van op een doos? Niet op een doos. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 9 mei 2005 gepost Share 9 mei 2005 gepost Misschien op een Gebouw? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Misschien op een Gebouw? Nope. Hint: "Dat is een heel gemeen raadsel". Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost [..]Nope. Hint: "Dat is een heel gemeen raadsel". Ik weet hem! Is het een stukje van die krant die Adriaan in de Reis vol Verrassingen op zijn schoot heeft liggen terwijl hij het raadsel van Bassie (Ik trakteer Bassie op slagroomtaart) voorleest? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Ik weet hem! Is het een stukje van die krant die Adriaan in de Reis vol Verrassingen op zijn schoot heeft liggen terwijl hij het raadsel van Bassie (Ik trakteer Bassie op slagroomtaart) voorleest? Klopt, dat is hem! Kijk maar. Volgende voor jou, DJ Sjammie. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Een geniale opgave kas:) Zonder hint hadden we het in 2009 nog niet gevonden Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost [..]Klopt, dat is hem! Kijk maar. Volgende voor jou, DJ Sjammie. Ok, hier is de volgende dan. Ook een vrij moeilijke lijkt me: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_pic.php?pic_id=552 Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Dat ken je wel zeggen ja. Ik gok dat het een bord is, dat hangt met tekst er aan. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Dat ken je wel zeggen ja.Ik gok dat het een bord is, dat hangt met tekst er aan. Het is inderdaad een bord ja, wat erop staat is niet duidelijk leesbaar maar waar in B&A kom je dit bord tegen? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Bordje bij het museum in de Kroon ? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 10 mei 2005 gepost Share 10 mei 2005 gepost Bordje bij het museum in de Kroon ? Nope, als hint geef ik dat je qua serie fout zit. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Bordje uit europa, waar adriaan zo moeite mee heb om te lezen en bassie weer niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Bordje uit europa, waar adriaan zo moeite mee heb om te lezen en bassie weer niet. Fout, ook in deze serie komt het niet voor. Zoals ik al zei: waarschijnlijk staat er wel wat tekst op het bordje maar op beeld is het niet te lezen. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 11 mei 2005 gepost Share 11 mei 2005 gepost Is het de bord dat je ziet op het parkeerterein, dat ze boodschappen gaan doen in die shorty? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Is het de bord dat je ziet op het parkeerterein, dat ze boodschappen gaan doen in die shorty? Sorry dat ik ff niet reageerde maar dit is het ook niet. Aangezien het nogal moeilijk is zeg ik er nu wel bij dat hetgene wat ik zoek wel uit een shorty komt. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Er is nog een shorty dat b&a naar de dierentuin gaan, dan zie je ook een geel bord. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Er is nog een shorty dat b&a naar de dierentuin gaan, dan zie je ook een geel bord. Ook in die shorty zit het niet, het bord is naar mijn idee trouwens meer wit van kleur. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Wat me dan te binnen schiet, de shorty dat het over taal gaat en ze zingen het abc liedje. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 mei 2005 gepost Share 16 mei 2005 gepost Wat me dan te binnen schiet, de shorty dat het over taal gaat en ze zingen het abc liedje. Nope, ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 17 mei 2005 gepost Share 17 mei 2005 gepost Toevallig een shorty dat ze bij het circus zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 mei 2005 gepost Share 17 mei 2005 gepost Toevallig een shorty dat ze bij het circus zijn? Misschien is het handig als je eerst je DVD er bij pakt en kijkt of je de afbeelding ergens voorbij ziet komen in plaats van dat je in het wilde weg alle shorty's nu gaat opnoemen ... schiet allemaal niet echt op en trouwens... hoeveel shorty's heb je wel niet dat B&A bij het circus zijn Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 17 mei 2005 gepost Auteur Share 17 mei 2005 gepost volgens mij moet er na een dag een groter plaatje ter beschikking komen? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 mei 2005 gepost Share 17 mei 2005 gepost volgens mij moet er na een dag een groter plaatje ter beschikking komen? Spelregels Het gebeurd de laatste tijd vaak op de gok (en terecht), maar ik denk dat het nu ook wel tijd is voor een iets groter plaatje Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 17 mei 2005 gepost Share 17 mei 2005 gepost Hier is een groter plaatje met wat meer details http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=561 Link naar bericht Delen op andere sites
Daantje 19 mei 2005 gepost Share 19 mei 2005 gepost de koets in de serie met die ferrys Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten