RobinDeRobot 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Een stukje van een brandend clubgebouw. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Een stukje van een brandend clubgebouw. helemaal goed hoor Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost OK Wat is dit??? http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4QRXQ9Z4Q3X1/picserver.jpeg Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost OK Wat is dit??? http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/4QRXQ9Z4Q3X1/picserver.jpeg Die dam die B&a zien vanuit de helicopter in de Reis vol Verassingen? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost uitzicht lanzarote waar ze het spiegelei zien Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost Stukje van de puzzel uit de Reis door Europa ? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 16 maart 2005 gepost Share 16 maart 2005 gepost iets van binnen/buiten een auto? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost iets van binnen/buiten een auto? Ja, zoiets denk ik ook. Ik denk zelf de binnenkant van de Renault 14 van Joris, die heeft volgens mij beige interieur. Maar dat weet ik niet zeker. Link naar bericht Delen op andere sites
RobinDeRobot 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Ja, zoiets denk ik ook. Ik denk zelf de binnenkant van de Renault 14 van Joris, die heeft volgens mij beige interieur. Maar dat weet ik niet zeker. Dat is helemaal goed! Sorry dat ik niet eerder reageerde trouwens, maar om één of andere reden lukte het mij steeds niet om dit topic te openen Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 maart 2005 gepost Share 17 maart 2005 gepost [..]Dat is helemaal goed! Sorry dat ik niet eerder reageerde trouwens, maar om één of andere reden lukte het mij steeds niet om dit topic te openen Dat kwam door je eigen plaatje. Externe plaatjes linken, niet als img neerzetten. De server was retetraag. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 20 maart 2005 gepost Share 20 maart 2005 gepost Ik sta mijn beurt wel aan ajbouwhuis af. Heb het zelf erg druk enzo, en omdat hij er ook erg in de buurt zat mag hij van mij de nieuwe opdracht maken. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Ik sta mijn beurt wel aan ajbouwhuis af. Heb het zelf erg druk enzo, en omdat hij er ook erg in de buurt zat mag hij van mij de nieuwe opdracht maken. Heb je het gelezen, Albert-Jan? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost ik had ut niet verwacht hehe! daarom keek ik pas als laatste naar dit topic, maaruh hierbij de nieuwe Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost ik had ut niet verwacht hehe! daarom keek ik pas als laatste naar dit topic, maaruh hierbij de nieuwe Rode verf ? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Een griezel uit het spookhuis in de Sleutel? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Nopez, niet goed! Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost een gordijn van het circus tijdens gefeliciteerd? en als het goed is, ik heb nu een programma van adobe waar ik ook mee kan knippen, zonder dat @!?!@#$%^?!@#&*!@? paint. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost een gordijn van het circus tijdens gefeliciteerd? en als het goed is, ik heb nu een programma van adobe waar ik ook mee kan knippen, zonder dat @!?!@#$%^?!@#&*!@? paint. Nee, dat is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 26 maart 2005 gepost Share 26 maart 2005 gepost Tip! Gelijk oversteken, Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 26 maart 2005 gepost Share 26 maart 2005 gepost Is het een deel van het karretje waar Adriaan het spookhuis mee ingaat? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 26 maart 2005 gepost Share 26 maart 2005 gepost Is het een deel van het karretje waar Adriaan het spookhuis mee ingaat? http://members.lycos.nl/pvbena/forum/a_spookhuis1.JPG Volgende voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost OK, deze keer is hij wel weer gelukt. Wat is dit??? (scene) http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=520 Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 maart 2005 gepost Share 27 maart 2005 gepost OK, deze keer is hij wel weer gelukt.Wat is dit??? (scene) http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=520 Plaaggeest: scene waar de buggy word gestolen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 maart 2005 gepost Share 29 maart 2005 gepost [..]Plaaggeest: scene waar de buggy word gestolen. Wil je ff posten rancho of dit goed is? Plaaggeest lijkt me sowieso goed... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Ja, de serie is goed alleen de scene nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Ja, de serie is goed alleen de scene nog niet. In de stad terwijl B&A het nummer 'bij de politie' zingen Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Da's toch Adriaan op die bromfiets? Als hij Bassie, die met z'n broek vastzit aan de vrachtwagen achterna gaat? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Da's toch Adriaan op die bromfiets? Als hij Bassie, die met z'n broek vastzit aan de vrachtwagen achterna gaat? Het lijkt er wel op maar het is gewoon een toevallige voorbijganger. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Het lijkt er wel op maar het is gewoon een toevallige voorbijganger. Ahja ik zie het nu! Het is die jongen op die brommer die staat toe te kijken hoe de schandebakker Bassie en Adriaan wegjaagt nadat ze zijn bakkerij in een enorme puinzooi hebben veranderd. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost En dat is natuurlijk goed! Volgende voor jou Antonio! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost En dat is natuurlijk goed!Volgende voor jou Antonio! Ik zag toevallig dat fragment voorbij komen en daar stond die jongen met die brommer, vandaar dat ik het wist Maar helaas heb ik weer geen opgave bij de hand, dus wie wil ga je gang! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Ik dan maar. Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost stukje van een reling ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost stukje van een reling ofzo? Hmmm.... niet echt. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Is het iets van de boot van de Baron? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Is het iets van de boot van de Baron? Ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Het dak van de kajuit van de Gefion uit de prof? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Het dak van de kajuit van de Gefion uit de prof? Qua serie zit je goed... Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Is het iets van de boot die B&A van het strandje heeft gered? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Is het iets van de boot die B&A van het strandje heeft gered? Nee, het heeft ook niets met een boot te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost stukje van het strand tijdens het liedje lachen, lachen, lachen? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 3 april 2005 gepost Share 3 april 2005 gepost stukje van het strand tijdens het liedje lachen, lachen, lachen? Kan nooit....... *professor* Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost Een kleine hint dan maar: Het is een achtergrond van een locatie waar B&A zijn. En jullie wisten al dat het in de prof moest zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 4 april 2005 gepost Share 4 april 2005 gepost Een kleine hint dan maar:Het is een achtergrond van een locatie waar B&A zijn. En jullie wisten al dat het in de prof moest zijn. Het is een stuk achtergrond bij een hutje denk ik in de droom van Robinson Crusoé... (hoe je het ook schrijven mag ) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 5 april 2005 gepost Share 5 april 2005 gepost Het is een stuk achtergrond bij een hutje denk ik in de droom van Robinson Crusoé... (hoe je het ook schrijven mag ) Nee, ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 5 april 2005 gepost Share 5 april 2005 gepost Een muurtje bij Geheime Agenten? Da's toch uit prof? *heeft net economietentamen gehad, de scherpte is er wel weer uit voor vandaag Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 5 april 2005 gepost Share 5 april 2005 gepost Een muurtje bij Geheime Agenten?Da's toch uit prof? *heeft net economietentamen gehad, de scherpte is er wel weer uit voor vandaag Dat klopt! want daarna krijg je de scene van B&A in het hotel, met een belangrijke opdracht ... en een halfje gesneden witte brood! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 5 april 2005 gepost Share 5 april 2005 gepost Toch is het niet goed. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Hint: Zoek het op de 3e band van de 3-delige Bridge serie uit 2002. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 19 april 2005 gepost Share 19 april 2005 gepost Goh, hij is moelijk..... Ik heb weinig hints meer om te geven, als hij morgenmiddag om ca. half 3 niet geraden is post ik het plaatje en mag iemand anders de volgende verzinnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten