benafan 15 februari 2005 gestart Share 15 februari 2005 gestart hier gaan we verder met het 'wat is dit spel' aangezien het vorige topic weer barstend vol was met mooie vragen en antwoorden hieronder de voorgaande topics Deel 6 Deel 5 Deel 4 Deel 3 Deel 2 Het Begin gaan we hier weer verder met DEEL 7 laatste post was en hier de vraag Wat is dit? en deze vraag kwam van Twice dus rarara 'wat is dit' zelf dacht ik een bovenkant van de cilinder van de professor in het magazijn EDITtopictitel aangepast en ander begin Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost hier gaan we verder met het 'wat is dit spel'aangezien het andere topic weer barstend vol was met mooie vragen en antwoorden gaan we hier weer verder met DEEL 7 laatste post was Oude Topic http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... &start=250 en hier de vraag [..] dus rarara 'wat is dit' zelf dacht ik een bovenkant van de cilinder van de professor in het magazijn Ik heb t wel eens gezien, maar waar..? t k0mt me bekend voor.. SLeutel misschien? in 't spookhuis...? Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost dus rarara 'wat is dit Gokje: een postzegel? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Gokje: een postzegel? Nope Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost een kopje van de sleutel bij B&A op t balkon? Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een gemerkt stukje stoep, om dus aan te geven dat 't bezet is. Waarschijnlijk bij een markt of rommelmarkt. (Of ergens waar die wordt gehouden) Of anders is 't een tien op een schoolbord. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een gemerkt stukje stoep, om dus aan te geven dat 't bezet is. Waarschijnlijk bij een markt of rommelmarkt. (Of ergens waar die wordt gehouden)Of anders is 't een tien op een schoolbord. Nou, beetje raar antwoord is dat zeg... Daar klopt natuurlijk niks van! Heb jij ooit wel eens zoiets gezien op de grond of als stukje stoep? Is fout uiteraard... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Nou, beetje raar antwoord is dat zeg... Daar klopt natuurlijk niks van! Heb jij ooit wel eens zoiets gezien op de grond of als stukje stoep? Is fout uiteraard... You're right Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Maar zelf weet ik t antwoord ook niet... Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Nou, beetje raar antwoord is dat zeg... Daar klopt natuurlijk niks van! Heb jij ooit wel eens zoiets gezien op de grond of als stukje stoep? Is fout uiteraard... Ik zie toch echt 't cijfer 10.... zou niet weten waar 't anders moest staan. maar ja, ben benieuwd wat 't wel is. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost k zie eerder t cijfer 20.... is het niet verkoold hout nadat het clubhuis is afgefikt? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Is het ergens in het restaurantje bij de Plaaggeest? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Angela en cold: fout Het is een vlinder... Robin heeft hem bijnaaaaaa, maar ik wil ff de afbeelding zien als bewijs... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Angela en cold: foutHet is een vlinder... Robin heeft hem bijnaaaaaa, maar ik wil ff de afbeelding zien als bewijs... Pfff... afbeelding moet je ff w88, maar het is op 't terras bij die dame... En dan zie je 'm op de achtergrond... Foto volgt, even geduld... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Pfff... afbeelding moet je ff w88, maar het is op 't terras bij die dame... En dan zie je 'm op de achtergrond... Foto volgt, even geduld... Pfff... ik dacht dat ik hem wat moeilijker had gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost oplossing is deze: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=474 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost oplossing is deze:http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=474 Subliem, next is yours Link naar bericht Delen op andere sites
Mip 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost pff dat was wel een hele moeilijke zeg! hulde! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 februari 2005 gepost Auteur Share 23 februari 2005 gepost @ Robin04 zou je misschien een opdracht kunnen verzinnen. ik wil zo langzamerhand weer aan de slag gaan met het raden van al die foto's Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 26 februari 2005 gepost Share 26 februari 2005 gepost Topic ligt al weer een tijdje stil, dus kom maar op met de nieuwe opdracht, Robin04 Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 februari 2005 gepost Share 28 februari 2005 gepost Dit is 'm dan! Hij is (makkelijk) te doen! Suc6 ermee...! Wat is dit...? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 28 februari 2005 gepost Share 28 februari 2005 gepost Iets dat aan de muur hangt in het boevenhuis uit de verzonken stad? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 februari 2005 gepost Share 28 februari 2005 gepost Iets dat aan de muur hangt in het boevenhuis uit de verzonken stad? Phoeh... Jij zit al héél dichtbij! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 28 februari 2005 gepost Share 28 februari 2005 gepost [..]Phoeh... Jij zit al héél dichtbij! Volgens mij hangt het ergens in het hotel... Misschien bij de receptie? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 28 februari 2005 gepost Share 28 februari 2005 gepost [..]Volgens mij hangt het ergens in het hotel... Misschien bij de receptie? Nee, het hangt idd aan de muur in het boevenhuis zoals Malabar al zei... Iets dat aan de muur hangt in het boevenhuis uit de verzonken stad? Bij nader inzien had je het eigenlijk al "zo goed als goed"! Next Is Yours... Screenshot: Boevenhuis Verzonken Stad Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost Ook deze is niet zo heel moeilijk denk ik: Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost Ik zie er 2 schroevendraaiers en een vijl in... MAar in welke serie weet ik niet... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost Héél misschien deze? http://members.lycos.nl/pvbena/forum/antwoord.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost Ja is goed! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 1 maart 2005 gepost Share 1 maart 2005 gepost lekker snel, de volgende alweer Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost lekker snel, de volgende alweer http://members.lycos.nl/pvbena/forum/wat_is_dit.jpg Misschien discolampen uit de shortie over de discotheek? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Nopez, dat is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Zijn 't lampen op 1 van de 2 B&A voorstellings DVD's? (Live! of 25 Jaar Theater, dus) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Nopez, niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Lampen in het circus? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Heb je misschien een duidelijker antwoord? serie, scene ect. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Heb je misschien een duidelijker antwoord? serie, scene ect. Als ik die lampen zo zie dan zou ik zeggen in de huilende professor als B&A het liedje 'in het circus' zingen. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 maart 2005 gepost Share 2 maart 2005 gepost Dat is goed volgende voor jou! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry voor de late reactie! Wat is dit? SUCCES!! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry voor de late reactie!Wat is dit? [foto] SUCCES!! de krant die die spion in het hotel leest uit die droom van geheime agenten Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry voor de late reactie!Wat is dit? SUCCES!! een stapeltje bankbiljetten Link naar bericht Delen op andere sites
kas 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost de krant die die spion in het hotel leest uit die droom van geheime agenten Nee... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost een stapeltje bankbiljetten Ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Een deel van de desk van adjudant van der Steen in de huilende professor? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Ik zie er een soort van zand in, in een of andere grot ofzo? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Een deel van de desk van adjudant van der Steen in de huilende professor? En dat is het goede antwoord! Voor jou de volgende vraag! (voor hele foto zie de info-site) Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost http://img117.exs.cx/my.php?loc=img117â„‘=rarara2to.png Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost het plaatje is onduidelijk en klein Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry, dit is de eerste keer dat ik dit doe. Zo beter? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 maart 2005 gepost Share 6 maart 2005 gepost Sorry, dit is de eerste keer dat ik dit doe. Zo beter? Is goed zo . Is het een tafelkleed ? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten