Michiel Allememaggisch 10 februari 2005 gestart Share 10 februari 2005 gestart Hallo allemaal, ik heb ruim 90 banden van verschillende series en van verschillende uitgaves. Ik spaar ze allemaal ( net als o.a. Heidbuurt ) Ik weet alleen niet hoeveel banden er zijn van de serie van de Schatkaart. Video: CNR versie (deel 1 & 2) ARCADE versie (deel 1 & 2) ARCADE Dubbelbox (2 banden) Bridge versie (deel 1 & 2) Bridge versie van 180 min. DVD: Bridge versie ( 2 dvds van 140 minuten per deel) Klopt dit zo? Als iemand een toevoeging heeft lees ik het graag. Een bevestiging is ook heel welkom! gr Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 10 februari 2005 gepost Auteur Share 10 februari 2005 gepost Is er bv ook een dubbelbox van Bridge? Of alleen van Arcade? gr Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost http://info.bassieenadriaan.nl/index.ph ... erie=schat Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost welke versies europa? welke versies amerika? iemand mag 1 centraal topic openen of kijkt gewoon even om wonderers site... slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten