melvinrijk 8 februari 2005 gestart Share 8 februari 2005 gestart VET HARD De nieuwe Nederlandse film die het volgens mij gaat maken in Nederland. Ik ben er zondag naartoe geweest, en vond hem dus echt VET HARD. Ik raad ook iedereen om er naartoe te gaan, want hij is GAAF. En deze woorden die ik nu vertel is voor het eerst in mijn leven dat ik dat zeg over een Nederlandse film. Hij is zo gaaf gewoon, Goeie humor, Goeie actie en Goeie stunts. Dus deze film moet je zien: VET HARD Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost *kuch*RECLAME!*kuch* Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost *kuch*RECLAME!*kuch* Hij is aandeelhouder Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Ik ken Jack Wouterse (speelde mijn tegenpool in de Kameleon ) dus ik mag er (met de andere acteurs) gratis heen. Hij was trouwens tegelijkertijd bezig met beide films; moest hij vanuit het Kameleondorp in Friesland direct op de boot stappen naar Engeland voor een onderwaterscène. Tis toch wat. Inderdaad een super''vette'' film. Weg met die zoetsappige drama's, Nederland wordt wat ruiger! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Graag in het algemene filmtopic. slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten