gerben 6 april 2005 gepost Share 6 april 2005 gepost [..]Ok, doe maar 2 uur dan. Hoe zit dat met reistijd? Met de scooter ben ik er in 30 minuten.. *gerben kijkt zijn broer of ouders ook wel lief aan* Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 april 2005 gepost Share 6 april 2005 gepost [..]Met de scooter ben ik er in 30 minuten.. *gerben kijkt zijn broer of ouders ook wel lief aan* Ok, twee uur bij de deur. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Heeft iemand de DVD B&A Muziekbox al,want zelf heb ik hem nog niet kunnen vinden.Ben benieuwd hoe hij is!!! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Heeft iemand de DVD B&A Muziekbox al,want zelf heb ik hem nog niet kunnen vinden.Ben benieuwd hoe hij is!!! Ik heb hem al, net bij de Bart Smit gekocht!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ik heb em nog niet zien staan hier,nou jah vanavond nog maar keertje kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 april 2005 gepost Auteur Share 8 april 2005 gepost hoe duur is ie daar eigenlijk? hij is 6 euro bij de frs, maar pas 1 mei leverbaar Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost hoe duur is ie daar eigenlijk?hij is 6 euro bij de frs, maar pas 1 mei leverbaar Net gehaald bij Bart Smit Veenendaal (Barrie, waar was je?!), 7 euro. Hij stond nog niet in de winkel, maar we hebben het even gevraagd. http://info.bassieenadriaan.nl/images/nieuw_gekocht.jpg Sietse en Gerben met hun nieuwe aanwinst. En ik heb hem dus ook, maar ik moest de foto maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost [..]Net gehaald bij Bart Smit Veenendaal (Barrie, waar was je?!), 7 euro. Hij stond nog niet in de winkel, maar we hebben het even gevraagd. http://info.bassieenadriaan.nl/images/nieuw_gekocht.jpg Sietse en Gerben met hun nieuwe aanwinst. En ik heb hem dus ook, maar ik moest de foto maken. Nee, klopt, hij stond nog niet in de winkel Leuke foto trouwens (de linker ben ik). Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ja ik was dus meteen uit school gekomen maar toen ik er kwam stonden de dvd's er niet en jullie ook niet dus toen was ik weer gegaan.en toien las het mailtje van maike(wonderer)dat ze er half drie zouden zijn maar ondertussen toen ik dat las was het drie uur dus ik dacht van die zijn al weer weg maar ik ga nu maar weer ff dan,sorry jongens dat ik er dus niet was. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ja ik was dus meteen uit school gekomen maar toen ik er kwam stonden de dvd's er niet en jullie ook niet dus toen was ik weer gegaan.en toien las het mailtje van maike(wonderer)dat ze er half drie zouden zijn maar ondertussen toen ik dat las was het drie uur dus ik dacht van die zijn al weer weg maar ik ga nu maar weer ff dan,sorry jongens dat ik er dus niet was. Nou ja, shit happens Je moet dus even vragen, want ze staan nog niet in de rekken. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Zal je ook ff een foto van de achterkant van de DVD willen maken!?!? Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ga ik dus net weer terug naar de bart smit,en toen vroeg ik het ging tie achter kijken zei die helaas we hebben ze niet meer.hadden jullie de laatste of weet je dat niet want ik geloof daar wat hij zei dus niks van Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ga ik dus net weer terug naar de bart smit,en toen vroeg ik het ging tie achter kijken zei die helaas we hebben ze niet meer.hadden jullie de laatste of weet je dat niet want ik geloof daar wat hij zei dus niks van Geen idee... kan zijn dat ze niet zo veel hadden, maar slechts twee exemplaren? Dat zou wel stom zijn. Jammer voor je Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost [..]Nee, klopt, hij stond nog niet in de winkel Leuke foto trouwens (de linker ben ik). Wel leuke foto, maar mijn kleding ziet er niet uit, trui hangt onder mijn jas Ik ga iig de DVD's zondag kijken, eerder kan nog niet, want eerder heb ik geen tijd Best nog wel een eind rijden vanaf Heteren naar Veenendaal Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost ach jah morgen weer een dag Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost is dat trouwens in dat winkelcentrum met die parkeergarage eronder???? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost is dat trouwens in dat winkelcentrum met die parkeergarage eronder???? Ja. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Wat moet ik me voorstellen bij die muziekbox? Is dat één DVD met grootmoederstijd en 25 jr met 25 liedjes? Of bijvoorbeeld een hoesje met beide DVD erin? Zojah: welke DVD van grootmoederstijd? Zou het leuk vinden als jullie wat beschrijvingen geven Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 april 2005 gepost Share 8 april 2005 gepost Wat moet ik me voorstellen bij die muziekbox?Is dat één DVD met grootmoederstijd en 25 jr met 25 liedjes? Of bijvoorbeeld een hoesje met beide DVD erin? Zojah: welke DVD van grootmoederstijd? Zou het leuk vinden als jullie wat beschrijvingen geven Het doosje is dikker dan een gewone DVD (past dus niet in het rekje ) met de DVDs grootmoeders tijd en 25 liedjes. De schijfjes zitten er raar in... dit heb ik nog nooit gezien. Ze overlappen elkaar http://info.bassieenadriaan.nl/images/m ... binnen.jpg http://info.bassieenadriaan.nl/images/m ... buiten.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost [..]Ja. ow daar, ja daaar kan je altijd wel lekker winkelen.. ben dr wel een paar keer geweest. k kom dr ook niet dagelijks natuurlijk Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost [..]ow daar, ja daaar kan je altijd wel lekker winkelen.. ben dr wel een paar keer geweest. k kom dr ook niet dagelijks natuurlijk Hier was ik al bang voor. On topic, alsjeblieft. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost Zooo ik heb hem nu ook eindelijk,ik ga hem gelijk bekijken,ben erg benieuwd!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2005 gepost Auteur Share 9 april 2005 gepost zie je vaker hoor, je hebt globaal 3 soorten: 1: overlappen (zoals deze) 2: aan elke kant 1 dvd 3: gewoon in het midden met een soort 'tussenschot' waar de 2e dvd in zit (veel gebruikt door Disney/Pixar) Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost ik heb em nu ook,na 5 keer bij de bart smit geweest te zijn was de moeite waard,lachspektakel dvd weer uitverkocht Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost ik heb em nu ook,na 5 keer bij de bart smit geweest te zijn was de moeite waard,lachspektakel dvd weer uitverkocht Ja, Sietse had de laatste Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost als hij er maar lol van heeft,binnenkort zal hij er wel weer zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost Toch nog een dubbeldvd van *bas* en *adriaan*. Nu zijn er van "Alle Liedjes uit Grootmoederstijd" wel veel uitgaven. Link naar bericht Delen op andere sites
maaike 13 april 2005 gepost Share 13 april 2005 gepost ik gister die dubbel dvd gekocht bij bartsmit Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Ik vind het wel gek dat er zoveel DVD's van Liedjes uit Grootmoederstijd worden gemaakt,volgens mij zijn er wel 6 of 7 uitgaves van gemaakt.ik snap natuurlijk wel dat ze hem wel eens ik een ander hoesje willen steken,maar zoveel!!! Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Ik vind het wel gek dat er zoveel DVD's van Liedjes uit Grootmoederstijd worden gemaakt,volgens mij zijn er wel 6 of 7 uitgaves van gemaakt.ik snap natuurlijk wel dat ze hem wel eens ik een ander hoesje willen steken,maar zoveel!!! Commerce hé, steeds een andere versie, mensen denken dat het een andere versie is, en kopen die dan Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Maar waarom dan alleen bij liedjes uit grootmoederstijd,en niet bij andere series Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Maar waarom dan alleen bij liedjes uit grootmoederstijd,en niet bij andere series Het kan zijn dat het gewoon een nieuwe druk is. Dat die DVDs dus opraken en opnieuw worden bijgemaakt met een ander hoesje. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 3 mei 2005 gepost Share 3 mei 2005 gepost Maar waarom dan alleen bij liedjes uit grootmoederstijd,en niet bij andere series Ik heb er een theorie over. Veel mensen kijken alleen naar de voorkant van de verpakking. Als ze Liedjes uit grootmoederstijd zien staan denken ze, dat het allerlei liedjes kunnen zijn. Bij een andere verpakking denken ze dan dus ook snel dat het ook andere liedjes zijn. Bij een serie zoals de Kroon werkt dat niet. Want dan leggen ze de link met dat ene avontuur dat ze weleens op tv voorbij hebben zien schieten. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Ik heb vanmiddag in de stad de DVD van de Huilende Proffesor gezien.Van de buitenkant gewoon als de oude versie,maar van binnen in het net de inhoud van DVD's als de DVD van de Lachspektakelshow.Zullen ze dan een nieuwe vesie van gemaakt hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Ik heb vanmiddag in de stad de DVD van de Huilende Proffesor gezien.Van de buitenkant gewoon als de oude versie,maar van binnen in het net de inhoud van DVD's als de DVD van de Lachspektakelshow.Zullen ze dan een nieuwe vesie van gemaakt hebben. Heb ie gekeken uit welk jaar die kwam? Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Ik weet niet of mijn theorie klopt, maar als je kijkt op http://www.bartsmit.be zie je Bassie en Adriaan dvd's staan. Bart Smit koopt alleen maar de recent verschenen dvd's aan, dus stel als er vandaag een dvd verschijnt van B&A ligt die over een kleine maand al bij Bart Smit te koop. Dus volgens mij zijn: De huilende professor, de Plaaggeest, alle delen van de Reis door Europa en Schatkaart opnieuw uitgegeven dit jaar, dus heel recent (weliswaar met een nieuwe binnenkant van het dvd-hoesje; dat is net zoals bij Liedjes uit Grootmoederstijd, maar dan met het verschil dat er nieuwe reclames op de dvd zitten die ook op de Lachspektakelshow of Sleutel SE - dvd zaten Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 4 mei 2005 gepost Share 4 mei 2005 gepost Maar ik zag hem bij Musicstore staan,maar dan is het niet dat er ook andere dingen op staan. Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 13 mei 2005 gepost Share 13 mei 2005 gepost Nieuwe dvd op komst stond op de Adriaan site! Een DVD met alleen maar karaoke liedjes...] Tracklist staat dus op de Adriaan Homepage Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 23 juli 2005 gepost Share 23 juli 2005 gepost Nieuwe dvd op komst stond op de Adriaan site!Een DVD met alleen maar karaoke liedjes...] Tracklist staat dus op de Adriaan Homepage KICK! Intussen is er meer bekend over deze DVD zag ik gisteren. Deze is iig op bol.com vanaf 16 augustus leverbaar en ook nu ook daar alvast te reserveren daar voor €8,99. Link om te reserveren (speciale link gemaakt vanuit de infosite van wonderer ) Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost En nog meer goed nieuws.Er komt een nieuwe DVD uit op 8 Novenber waar de 3 Live's shows van Bassie & Adriaan op één DVD staan.Dus een soort van LIVE 3-PACK.Kijk maar op http://www.musicstore.nl Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost En nog meer goed nieuws.Er komt een nieuwe DVD uit op 8 Novenber waar de 3 Live's shows van Bassie & Adriaan op één DVD staan.Dus een soort van LIVE 3-PACK.Kijk maar op http://www.musicstore.nl Deze dus Die ga k misschien toch wel kopen Die drie losse had ik nooit gehaald Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 26 juli 2005 gepost Share 26 juli 2005 gepost Ik zie wel eens alle 3 show's in één keer uit. Ik hoop dat het op één dvd komt. En een knop voor 'Bekijk alle show's' Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 augustus 2005 gepost Share 12 augustus 2005 gepost Hoewel de karaoke-DVD van Zing mee met B&A pas 16 augustus officieel zou uitkomen (zoals er bij bol.com ook stond) heb ik deze gisteren al binnen gekregen. Op deze DVD zitten diverse afspeelmogelijkheden namelijk: 1) Karaoke-versies van de liedjes met de teksten in beeld 2) Karaoke-versies van de liedjes zonder de teksten in beeld 3) De originele liedjes waarbij B&A ook erbij zingen en ook de teksten in beeld. Je kunt ook kiezen om een liedje afzonderlijk af te spelen en dan wordt nadat je een titel hebt gekozen er achteraan gevraagd op wat voor manier (van de bovenstaande) je het wilt afspelen. Er zijn ook nog een paar opvallende dingen waardoor deze dvd toch best uniek is en daardoor ook zeker de moeite waard. Het is namelijk bijvoorbeeld zo dat er bij de karaoke-versies van de liedjes die ook al op andere dvd's zijn verschenen de muziek op deze dvd toch net ietsje verschilt. Bijvoorbeeld bij opgeruimd staat netjes is het wel dezelfde muziek maar hierbij zijn er op de punten waar gezongen hoort te worden wat extra pianoklanken toegevoegd. Verder is het ook nog zo dat bij de nummers "Ga je mee" en "Spoken bestaan niet" het in de karaoke-versie wel zo is dat het net als bij de versie waar B&A meezingen het originele beeld uit de series erbij wordt getoond maar hierbij hoor je de Smorenburgmuziek die in de theater/lachspektakelshowversie ook gebruikt is. Bij de versie waar B&A meezingen hoor je echter wel klarismuziek. Al met al zeker de moeite waard om deze DVD te kopen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 augustus 2005 gepost Auteur Share 12 augustus 2005 gepost en zie het show je nieuwste aankoop topic (community) voor screenshots Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 20 augustus 2005 gepost Share 20 augustus 2005 gepost Weet iemand of hij ook al in een winkel te koop is? Heb er niks over gehoord, weet alleen dat ze dus via bol.com en Bassies postorders te bestellen zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Barrie 21 augustus 2005 gepost Share 21 augustus 2005 gepost music store heb ik em gezien maar is wel tien euro daar.Bart smit denk ik 8 euro dus ik wacht ng even want ze hadden em nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Goed Nieuws.Volgens de website van freerecordshop komt er weer een nieuwe DVD van B&A.Namelijk de DVD Bassie & Adriaan dromen Special Edition en kost €4.99.Kijk maar op de site van http://www.Freerecordshop.nl!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Ze blijven wel lekker bezig met omzetten, zo... ik ben bijna geneigd ze te gaan boycotten... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Goed Nieuws.Volgens de website van freerecordshop komt er weer een nieuwe DVD van B&A.Namelijk de DVD Bassie & Adriaan dromen Special Edition en kost €4.99.Kijk maar op de site van http://www.Freerecordshop.nl!! Misschien kijk ik verkeerd, maaruh waar zie je die dan, en waar zoek je op?! Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 20 september 2005 gepost Share 20 september 2005 gepost Gewoon bij de Site van Freerecorrdshop Bassie & Adriaan intypen en dan op de knop 'Toon ook niet leverbare Producten'drukken en dan zie je hem zelf in het rijtje staan,maar ik geef wel toe,Aad breng de laatste tijd wel veel DVD's uit,want volgens mijn heeft hij nou al in het jaar 2005 al 5 a 6 DVD uitgebracht.Ik vind zelf dat ze wat harder kunnen werken aan de DVD van de Trosster!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten