Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost hoop dat ze laten zien hoe ze een serie hebben gemaakt van de afgelopen jaren Op 1 van de shortie DVD's is al te zien hoe ze een serie opnemen... Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Waarom zouden ze de Circus programma's nou niet op de DVD zetten van de Trosster.Dat zou toch alleen maar vevelen als je een aparte DVD heb met alleen maar Circus Programma's. En het lijk mij wel leuk een DVD met allemaal verschillende dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost past toch totaal niet bij elkaar... Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Waarom niet???Is wel leuk allemaal veschillende dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost op de site van o.a. beeld en geluid kun je zien hoeveel circusshows er zijn geweest. Ik heb er 2 uit 1981 en een compilatie hiervan. Ook heb ik nog 3 of 4 shows van het circus uit de jaren 80, shows van het circus in de theaters, shows in Oostende (belgie) Kortom. Er zijn er heel veel!!! Gelukkig heb ik ook de verdwenen trosster, 100xB&A, B&A op de Henri Dunant, Brieven aan de koningin en nog 7 DVDs met materialen! gr Michiel Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost 100 maal *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* is echt leuk. Vooral dat Bassie die kado's van de berg laat vallen. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost 100 maal is idd erg leuk om te zien. Ook omdat het met de originele muziek is. Net als het andere materiaal. Als het ooit nog uitkomt is het toch met andere muziek en melodieen! Ik ben ook blij dat ik het op DVD heb! Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Ik ben ook benieuwd naar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* en de Verdwenen Trosster en Brieven aan de Koningen,maar ik heb een vraagje.Ik heb gehoord dat als Bassie & Adriaan naar *japie* Vlugge Jappie op zoek zijn,en de kinderen in de Caravan zitten zie je dan dat ze in de caravan dat de kinderen naar de TV zitten te kijken hoe Bassie & Adriaan Vluggen Japie zoeken,of is het anders!!?? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost op de site van o.a. beeld en geluid kun je zien hoeveel circusshows er zijn geweest.Ik heb er 2 uit 1981 en een compilatie hiervan. Ook heb ik nog 3 of 4 shows van het circus uit de jaren 80, shows van het circus in de theaters, shows in Oostende (belgie) Kortom. Er zijn er heel veel!!! Gelukkig heb ik ook de verdwenen trosster, 100xB&A, B&A op de Henri Dunant, Brieven aan de koningin en nog 7 DVDs met materialen! gr Michiel Maar zijn het dan verschillende shows, of dezelfde shows maar in verschillende circussen? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Ik ben ook benieuwd naar *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* en de Verdwenen Trosster en Brieven aan de Koningen,maar ik heb een vraagje.Ik heb gehoord dat als Bassie & Adriaan naar *japie* Vlugge Jappie op zoek zijn,en de kinderen in de Caravan zitten zie je dan dat ze in de caravan dat de kinderen naar de TV zitten te kijken hoe Bassie & Adriaan Vluggen Japie zoeken,of is het anders!!?? In het begin zitten ze samen naar oude series van B&A te kijken, daarna gaat de telefoon en krijgt Bassie te horen dat de Tros-ster is gestolen. Dan gaan ze met z'n allen proberen de Tros-ster weer terug te krijgen en vulgge jappie te vangen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost ik weet opeens weer heel zeker dat ik de Trosster op tv heb gezien en k zie nu al uit om het weer te zien, want k kan me er bijna niets van herrinneren, heeel vaag... Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Waar gaat *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* Brieven aan de koningen ook al weer over,en hoe wat is het verhaal een beetje in de aflevering????? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Waar gaat *bas* Bassie & Adriaan *adriaan* Brieven aan de koningen ook al weer over,en hoe wat is het verhaal een beetje in de aflevering????? Waarom kijk je niet op http://info.bassieenadriaan.nl ? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Ohja,Bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ohja,Bedankt Niet zoveel domme onnodige berichten plaatsen *wonderer heft vingertje* Verder kijken dan je neus lang is voor je iets post, je bent hier al eens voor gewaarschuwd. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Nou ik wilde het van jullie wel eens horen,nee hoor grapje je.maar misschien was er wel wat meer er over te vertellen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 februari 2005 gepost Auteur Share 18 februari 2005 gepost Nou ik wilde het van jullie wel eens horen,nee hoor grapje je.maar misschien was er wel wat meer er over te vertellen Deze discussie hoort niet thuis in dit topic, het gaat puur over releasedata Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik heb trouwens vandaag de DVD Liedje uit Grootmoederstijd gekocht,en het is niet de normale versie uit 2001 en het is ook niet de versie van Hollandse klassiekers.Het is de nieuwe versie uit 2005. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik heb trouwens vandaag de DVD Liedje uit Grootmoederstijd gekocht,en het is niet de normale versie uit 2001 en het is ook niet de versie van Hollandse klassiekers.Het is de nieuwe versie uit 2005. Nieuwe versie? Is alleen de verpakking anders of is er ook wat op het schijfje veranderd? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik weet nog niet ik ga hem nu kijken heb hem net gekocht!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ik weet nog niet ik ga hem nu kijken heb hem net gekocht!!!! Heb je een foto? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Nee helaas heb ik geen foto,maar hij is wel het zelfde als de vorige delen.Je kan morgen ff bij de Blokker kijken misschien zie je hem dan wel staan. Het is wel leuk voor je verzameling.Hij kost €5.99 Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De nieuwe inlay, ziet er best wel mooi uit! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De nieuwe inlay, ziet er best wel mooi uit! Dankjewel Johan op de achterkant van de cover staan ook kleine plaatjes... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De nieuwe inlay, ziet er best wel mooi uit! Waar heb je dat plaatje vandaan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost [..]Waar heb je dat plaatje vandaan? Blokker krantje? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Blokker krantje? Ik denk van wel, Blokker is de enige winkel waar ik hem gezien heb. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Die ziet er mooier uit dan de andere 2 layouts. Hier zijn B&A nog een stuk jonger Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Die ziet er mooier uit dan de andere 2 layouts. Hier zijn B&A nog een stuk jonger Ja, en uit de tijd dat de serie gemaakt werd. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De nieuwe inlay, ziet er best wel mooi uit! Argh. Ik vind het de "stomste" DVD maar ik moet hem natuurlijk wel hebben Waarom doen jullie me dit aan!? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Blokker krantje? Ja stond zo op internet Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Dit is tenminste een mooie DVD en het is ook precies 10 jaar geleden dat *bas* & *adriaan* de laatse serie hebben gemaakt!!!Maar voor de Fans die hem nog niet hebben,hij is wel het zelfde als de vorige delen hoor.Maar wel leuk voor je verzameling!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik heb hem nu ook! Mooie cover! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik heb hem nu ook! Mooie cover! Waar heb jij 'm gekocht? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Waar heb jij 'm gekocht? Bij de Blokker in Dordrecht, m`n broer heeft 'm daar gister voor me gekocht, die woont daar. En hij heeft hem vandaag voor me meegenomen, wamt hij kwam i.v.m. de verjaardag van m`n moeder. Nog even een duidelijke foto: foto Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Zijn ze nou ook nog in andere winkels te verkrijgen,want ik zie ze bijna nergens staan. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Zijn ze nou ook nog in andere winkels te verkrijgen,want ik zie ze bijna nergens staan. Volgens mij alleen bij de Blokker, ik heb ze nog nergens anders zien staan. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost De DVD van de lachspektakelshow krijg ik morgen al binnen. Ik kreeg net een bevestiging van bol.com Volgens mij is dit wel eerder dan verwacht want ik dacht dat hij pas 15 maart uitkwam Link naar bericht Delen op andere sites
kas 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost De DVD van de lachspektakelshow krijg ik morgen al binnen.Ik kreeg net een bevestiging van bol.com Volgens mij is dit wel eerder dan verwacht want ik dacht dat hij pas 15 maart uitkwam Komt ie ook. Vreemd! Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost [..]Komt ie ook. Vreemd! En ik heb hem nu ook al bij de bart smit gekocht. Toch wel leuk dat hij er nu al is en ik ga hem straks gelijk kijken. Link naar bericht Delen op andere sites
B98 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik heb hem bekeken hij is erg leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik had zoals ik in het "Show hier je nieuwste aankoop" topic al schreef op 9 maart al een bevestiging gekregen van bol.com dat ie was verzonden en heb hem op de 10e dus ook binnengekregen. Het kan dus kennelijk ook snel bij bol.com in tegenstelling tot de DVD van de Sleutel met de verloren aflevering. Maar goed, ik vind het een erg goede en leuke DVD en is dus ook zeker weer een leuke uitbreiding op m'n collectie. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik had zoals ik in het "Show hier je nieuwste aankoop" topic al schreef op 9 maart al een bevestiging gekregen van bol.com dat ie was verzonden en heb hem op de 10e dus ook binnengekregen. Het kan dus kennelijk ook snel bij bol.com in tegenstelling tot de DVD van de Sleutel met de verloren aflevering.Maar goed, ik vind het een erg goede en leuke DVD en is dus ook zeker weer een leuke uitbreiding op m'n collectie. Ze hebben het vorige topic gelezen en gezien dat veel mensen klaagden, en nu zorgen ze ervoor dat wij de DVDs supersnel krijgen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost [..]Ze hebben het vorige topic gelezen en gezien dat veel mensen klaagden, en nu zorgen ze ervoor dat wij de DVDs supersnel krijgen vind bol.com altijd erg snel... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost [..]vind bol.com altijd erg snel... okee ik geef toe het is wel erg snel. maar als je de dvd;s die je wilt hebben (en niet specifiek van B&A) dan zijn ze stukken duurder dan bij andere postorderbedrijven, of cd winkels Link naar bericht Delen op andere sites
kas 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost En ik heb hem nu ook al bij de bart smit gekocht. Toch wel leuk dat hij er nu al is en ik ga hem straks gelijk kijken. Hoeveel kostte hij bij de Bart Smit? Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 13 maart 2005 gepost Share 13 maart 2005 gepost [..]Hoeveel kostte hij bij de Bart Smit? Hij was €8.00. Echt de moeite waard Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Ik heb weer een nieuwtje; er komen namelijk weer twee nieuwe DVD's, namelijk een mondharmonica DVD van Bas van Toor en een solo DVD van Bassie. Ook weet ik dat Bassie binnenkort op de regionalezenders een voorlees programma gaat beginnen voor de kinderen van 2 tot 7 jaar. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Ik heb weer een nieuwtje; er komen namelijk weer twee nieuwe DVD's, namelijk een mondharmonica DVD van Bas van Toor en een solo DVD van Bassie. Ook weet ik dat Bassie binnenkort op de regionalezenders een voorlees programma gaat beginnen voor de kinderen van 2 tot 7 jaar. Leuk! Bedankt voor de informatie, Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 maart 2005 gepost Share 15 maart 2005 gepost Ik heb weer een nieuwtje; er komen namelijk weer twee nieuwe DVD's, namelijk een mondharmonica DVD van Bas van Toor en een solo DVD van Bassie. Ook weet ik dat Bassie binnenkort op de regionalezenders een voorlees programma gaat beginnen voor de kinderen van 2 tot 7 jaar. Ook met de mondharmonica? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten