Wer-Al_Zwowe 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Dubbel 4, en Raymond heeft gewonnen. Wat was dat een spannende wedstrijd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost Mooie wedstrijd maar ik erger me steeds meer en meer aan het commentaar van Hoenselaar, voor mij verpest dit het heel erg! Niet echt leuk meer om naar te kijken op deze manier. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost 4-3 voor Barney. Waarom vind ik dit nou minder leuk? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost 4-3 voor Barney.Waarom vind ik dit nou minder leuk? Dit is leuker, Mardle is het leukst als hij verliest Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Mooie wedstrijd maar ik erger me steeds meer en meer aan het commentaar van Hoenselaar, voor mij verpest dit het heel erg! Niet echt leuk meer om naar te kijken op deze manier. Muteknop? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost [..]Muteknop? neej dan beleef je het niet leuk met het publiek enzo Kan iemand mij de scenario's uitleggen voor de volgende partij? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Dit is leuker, Mardle is het leukst als hij verliest Helemaal niet! Om 3 redenen: Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint! Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost [..]neej dan beleef je het niet leuk met het publiek enzo Kan iemand mij de scenario's uitleggen voor de volgende partij? Het complot is: Stompé wint met 4 - 2 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost [..]Helemaal niet! Om 3 redenen: Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint! Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd. Pff Hoenselaar - Dobromyzlova dan wint onze Russin dik, dat mens kan niet darten, alleen de rest kan het gewoon NOG slechter Mute is geen optie, maar als het zonder commentaar zou kunnen (bilanguage broadcast) had ik daarvoor gekozen! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost [..]neej dan beleef je het niet leuk met het publiek enzo Kan iemand mij de scenario's uitleggen voor de volgende partij? Scenario 1: Taylor vindt Stompé zo sympathiek, dat hij maar meteen opgeeft. Scenario 2: Taylor maakt Stompé helemaal in. Scenario 3: Stompé is in ongelovelijke topvorm en maakt Taylor in. Ik gok op scenario 2. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost [..]Helemaal niet! Om 3 redenen: Punt #1) Ik heb liever dat Stompé doorgaat naar de ½ finale. Punt #2) Ik wil dat die Hoenselaar een keer gaat huilen omdat haar zogenaamde ''favorietje'' niet wint! Trut, ik vond haar altijd een leuke dartster om te zien, maar ze heeft het nu binnen één week totaal bij mij verpest. Net zoals wat King bij het Nederlandse volk deed in één wedstrijd. Alsof haar favorietje gisteren wel won King dacht het goed te doen door in een oranje-shirt aan te treden, maar na Hofstra-King kan ik hem wel uitkotsen... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost [..]Alsof haar favorietje gisteren wel won King dacht het goed te doen door in een oranje-shirt aan te treden, maar na Hofstra-King kan ik hem wel uitkotsen... bullshit, als Hofstra had gedacht dat het bord niet goed zou hangen en hij had het gezegd, had je dan ook zo over Hofstra gedacht? En King had het, zeker in die tijd, echt niet nodig 'vals te spelen' tegenover Hofstra hoor Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Eindelijk eentje ZONDER overgewicht Met een eng shirtje. Het lijk Owen Schumacher wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost KOM OP COOOOOOOOOOOOOOOO! *helpt niks waarschijnlijk* Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost [..]bullshit, als Hofstra had gedacht dat het bord niet goed zou hangen en hij had het gezegd, had je dan ook zo over Hofstra gedacht? En King had het, zeker in die tijd, echt niet nodig 'vals te spelen' tegenover Hofstra hoor Mag ik jou eraan herinneren dat het toen gelijk stond (of zelfs 2-1 in sets voor hofstra) en dan king toen opeens begon te fucken en dat hofstra totaal uit de wedstrijd was... Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Mag ik jou eraan herinneren dat het toen gelijk stond (of zelfs 2-1 in sets voor hofstra) en dan king toen opeens begon te fucken en dat hofstra totaal uit de wedstrijd was... Precies! The King deed het wel degelijk opzettelijk. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 11 februari 2005 gepost Auteur Share 11 februari 2005 gepost nonsense... maargoed king is altijd al een eikel geweest... Mooie aparte finish net van Co (Co lijkt op Owen? zijn vrouw lijkt op Wina (van het Blok), mede dankzij haar prachtige Belgische bril) Hoenselaar loopt alleen maar dingen te vertellen die we zelf ook zien, leuk als je het niet kunt zien en alleen kunt horen, maar dat is nu dus niet het geval...mens houd je waffel! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Toch wel jammer dat Van Barneveld en Taylor elkaar nu al in de ½ finale treffen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Toch wel jammer dat Van Barneveld en Taylor elkaar nu al in de ½ finale treffen. Halve finale is minder sets dus dan is de afgang voor Barney minder groot Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost De halve finales zijn dus nu bekend, wordt weer spannend vanavond voorspellingen: Taylor - Barney 4 - 5 Scholten - Fordham 1 - 5 715.000 kijkers gisteravond Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Taylor - Barney [5-3] Scholten - Fordham [3-5] Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost meer voorspellingen graag Vanavond om 20.30u ipv 19.55u ! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost De halve finales zijn dus nu bekend, wordt weer spannend vanavond voorspellingen: Taylor - Barney 4 - 5 Scholten - Fordham 1 - 5 715.000 kijkers gisteravond Ik ben het bijna eens met jouw voorspellingen. Maar bij Taylor - Barney, denk ik dat de score net anders om is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Barneys kans op een set! en hij verpest hem Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Ai ai ai! Wat een kansen voor Raymond! *nagelbijt* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost hmm toch nog gered Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Die kwaaie kop van Taylor was geweldig! Hoe hij die Tripple 20 miste, mooizo, net goed! BARNEY !! Hij maakt het weer helemaal goed. (en nog erger ik me aan Hoenselaar ) Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Eindelijk een balende Taylor. Maar dat lijkt zijn spel niet echt te beïnvloeden. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost integendeel...helaas mag ik wel zeggen Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Respect voor Barney hoor, hij heeft dit keer gevochten! Ik heb die Taylor nog nooit zo blij gezien na afloop. En nu The Viking naar de overwinning schreeuwen! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Taylor heeft gewonnen. Hopelijk wint vanaf nu alleen Andy nog. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Jammer, Barney had toch wel wat kansen, maarja niks aan te doen Taylor was toch wel ietsjes beter. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Andy heeft al 4 weken geen bier gehad. Dat is een heel verschil met vroeger. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Andy heeft al 4 weken geen bier gehad. Dat is een heel verschil met vroeger. en een stuk beter voor hem Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Alvast even van tevoren: Hoenselaar, je ken de kl*re krijgen, ik ben voor Fordham! En de rest van de aanwezige Nederlanders ook zo te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Weg met Hoenselaar, Zwatelaar! met haar: ja hoowwwrr, tripple 15, ja hoowrrrr dubbel 8 ovewwwrrr, heel goed. Dat gereken de hele tijd, hou het lekker voor je mens! Dat kunnen we zelf ook wel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Het wordt tijd voor 3 - 0 ! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Barney, het eindinterview deed hij niet, maar nu gaat die wel voor de zaal staan. Beetje vreemd. Maar goed Andy gaat weer verder met het inmaken van Scholten. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost WTF?!?!?! "MIS NOU EENS???" Dat zèg je toch niet als commentator!!!!??? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Nou is dat commentaar echt te ver gegaan! Fordham moet dubbel 4. Hoor die gast: ''Mis nou eens! *Fordham mist* Eindelijk! Gelukkig! Kom op, Roland!'' Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost en nu zijn die k*t commentators eindelijk stil, gaan ze ineens keihard roepen KOM OP ROLAND DOE JE BEST!!!!! dat mens weet echt niet van ophouden he?!?!?!?!?!?!?!? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost WTF?!?!?!"MIS NOU EENS???" Dat zèg je toch niet als commentator!!!!??? Is dat echt gezegd? Ik zou het niet weten, want ik luister al een paar wedstrijden niet meer naar het commentaar. Wist je trouwens dat de muziek van Queen in combinatie met darts gewoon geweldig is? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Is dat echt gezegd? Reken maar van YES! Is het trouwens raar als ik op dat moment dacht: ''Sterf nou eens?'' Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost Andy heeft gelukkig gewonnen. Nu nog een keertje tegen Taylor winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost Wel een mooie overwinning voor Andy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost oooohja! Het is Raymonds schuld dat Scholten heeft verloren Wat een loser! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost oooohja! Het is Raymonds schuld dat Scholten heeft verloren Wat een loser! Die snap ik niet, zei het commentaar dat ook? Leg ff uit. Wel sportief van Raymond dat hij alsnog voor de camera verschijnt! Respect! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost [..]Die snap ik niet, zei het commentaar dat ook? Leg ff uit. Wel sportief van Raymond dat hij alsnog voor de camera verschijnt! Respect! Scholten is ongelooflijk kwaad op Barney omdat hij tussen de sets door het publiek te woord stond. Hij vond het het "de grootste fout die Barney ooit in zijn leven heeft gemaakt" en het is zijn schuld dat hij zijn concentratie niet meer kon vinden en dus verloor. Nou hij l*lt gewoon zwaar uit zijn nek! Excuses zoeken, die man speelt bagger! En absoluut respect voor Barney, dat interview Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 12 februari 2005 gepost Share 12 februari 2005 gepost [..]Scholten is ongelooflijk kwaad op Barney omdat hij tussen de sets door het publiek te woord stond. Hij vond het het "de grootste fout die Barney ooit in zijn leven heeft gemaakt" en het is zijn schuld dat hij zijn concentratie niet meer kon vinden en dus verloor. Nou hij l*lt gewoon zwaar uit zijn nek! Excuses zoeken, die man speelt bagger! En absoluut respect voor Barney, dat interview Als ik me niet vergis was de enige set die hij won net ná dat Barney daar stond. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 12 februari 2005 gepost Auteur Share 12 februari 2005 gepost [..]Als ik me niet vergis was de enige set die hij won net ná dat Barney daar stond. Die scholten is gewoon een eikel Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten