djkoelkast 7 februari 2005 gestart Share 7 februari 2005 gestart En hier weer verder mijn laatste commentaar op masters of darts: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 2483#52483 Topic #2 Topic #1 Master of Darts 2005 Uitzendingen (helaas) op RTL 5 vanaf 19.55u Best of 7 sets (best of 3 legs per set) MAA Co Stompé - Colin Lloyd 4 - 0 MAA Raymond van Barneveld - Roland Scholten4 - 2 MAA Andy Fordham - Wayne Mardle 4 - 2 DIN Tony David - Wayne Mardle 4 - 2 DIN Andy Fordham - Phil Taylor 2 - 4 DIN Co Stompé - Roland Scholten 1 - 4 LET OP: WOENSDAG OM 19.30u! WOE Tony David - Phil Taylor 0 - 4 WOE Andy Fordham - Roland Scholten 4 - 1 WOE Raymond van Barneveld - Colin Lloyd 4 - 0 WOE Co Stompé - Wayne Mardle 4 - 1 DON Andy Fordham - Colin Lloyd 4 - 1 DON Raymond van Barneveld - Phil Taylor 0 - 4 DON Tony David - Roland Scholten 3 - 4 VRI Tony David - Colin Lloyd 4 - 3 VRI Raymond van Barneveld - Wayne Mardle 4 - 3 VRI Co Stompé - Phil Taylor 0 - 4 Halve finales (best of 9 sets) LET OP: ZATERDAG OM 20.30u! ZAT Phil Taylor - Raymond van Barneveld 5 - 2 ZAT Roland Scholten - Andy Fordham 1 - 5 Finales (best of 13 sets) ZON Phil Taylor - Andy Fordham GROEN: speelt nu ROOD: gespeeld Let's talk about darts! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost Stompé begint lekker, maar ik erger me rot aan die whiskeystem van die man die omroept, ik wil de hele tijd mijn keel schrapen als ik dat hoor... Ondertussen staat het 1 - 0 in sets voor Stompé EN #@3@%@% WEER RECLAME OP DAT K*T RTL5! DIT IS ECHT WALGELIJK :r !!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost ohoo hoorde je die 180? man man man wat een stem heeft die vent! Maar Co is goed bezig kan ik wel zeggen en dat hadden we toch niet zo verwacht! KAN IEMAND BARRY HAY WEGHALEN VAN DAT PODIUM? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost jaja Stompe doet het echt weer super! Zo hoort hij te spelen en ben ik nu weer de enige in dit prachtige topic? en je merkt dat de commentatoren (voor je ze zo mag noemen) niet op elkaar zijn ingespeeld, ze praten door elkaar Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost hij doet het gewoon weer!! en weer pauze en reclame wat slecht! kom op allemaal achter de pc nu en meedoen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost en ben ik nu weer de enige in dit prachtige topic? Ik geloof het wel . Ik baal ervan dat Voetbal Insite niet doorgaat door dat Darts (wat toch een ramp is bij RTL 5). Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost [..]Ik geloof het wel . Ik baal ervan dat Voetbal Insite niet doorgaat door dat Darts (wat toch een ramp is bij RTL 5). voetbal? ! ik ben blij en het 1e zieltje in dit topic waar zijn alle posters van de vorige topics toch gebleven ? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]en het 1e zieltje in dit topic Mijn eerste post in al die darttopics . Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost hoor die man toch! wer-al ging er heen, neem voor die man een keeldrankje mee of nog beter: Helmut Lotti Voicepearls (als die nog bestaan ) dit is niet om aan te horen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost Whaaa gewoon DIK ingemaakt door Co met 4 - 0 Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost hoor die man toch!wer-al ging er heen, neem voor die man een keeldrankje mee of nog beter: Helmut Lotti Voicepearls (als die nog bestaan ) dit is niet om aan te horen! Ik denk dat ik Martin Fitzmaurice maar even moet proberen te regelen Of natuurlijk zelf de vip-plaats naast het bord innemen. Maar goed, ik ben benieuwd wat Raymond zo zal doen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost pfewww gelukkig, Nobel gaat het nu doen, die man was toch niet om aan te horen? en het bewijs weer geleverd: RTL 5 elke keer reclame echt elk moment dat het kan doen ze het...walgelijk... live sport hoort thuis op zenders die er de tijd voor nemen en niet elke minuut reclame uitzenden, de publieke omroepen of Eurosport bijvoorbeeld... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost George Nobel, een betere stem dan die man die het net deed. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost George Nobel, een betere stem dan die man die het net deed. Nobel is erg goed, Fitzgerald is de beste en die Barry Hay immitator was verschrikkelijk! Ik hoop dat hij niet meer terug komt... Barney met nieuwe flights en hij doet het netjes! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Nobel is erg goed, Fitzgerald is de beste en die Barry Hay immitator was verschrikkelijk! Ik hoop dat hij niet meer terug komt... Barney met nieuwe flights en hij doet het netjes! Zeker. In ieder geval een goed begin. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost hoe vind je het commentaar? Hoenselaar is toch nog wel ok ondanks mijn eerdere bedenkingen, alleen zou ze beter ingespeeld moeten zijn op haar medecommentator. Die andere vent vind ik niks, geef mij maar Jaques Nieuwlaat, al moet hij niet met zijn kop in beeld en zo hard gillen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost we gaan eens reclame tellen het is 21.21u en we hebben al 6x reclame gehad sinds 20.00u belachelijk gewoon! Ik stel voor allemaal te zappen tijdens de reclame, dan hebben ze er niks aan vergeet ik helemaal wat ik wilde zeggen: barney won echt nog maar net die set zeg! hij moet er wel aan trekken anders redt hij het niet... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost hoe vind je het commentaar? Hoenselaar is toch nog wel ok ondanks mijn eerdere bedenkingen, alleen zou ze beter ingespeeld moeten zijn op haar medecommentator. Die andere vent vind ik niks, geef mij maar Jaques Nieuwlaat, al moet hij niet met zijn kop in beeld en zo hard gillen Het commentaar gaat wel. Op SBS6 is het beter, maar dit is zeker niet slecht. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost en daar is het 1 - 1 in sets, 2 - 0 in legs in het voordeel van Barney niet wat we van hem gewend zijn hoor Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost 18 minuten gespeeld en jawel... reclame Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost 18 minuten gespeeld en jawel... reclame daar breek je inderdaad de nek over, je betaalt meer geld aan de kabelmaatschappij voor de reclame dan de programmering (tenzij je kijkt naar NL 1,2,3 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost ik dacht dat RTL4 een zender was die veel reclame uitzond, maar RTL5 is echt vele malen erger!!! Ik snap dat het geld ergens vandaan moet komen maar dit wordt al zo dik gesponsord en dan ook nog eens na bijna elke set reclame, dan bij volgende wedstrijd reclame, voor en na de nabespreking van 4 minuten met de betreffende speler... echt erg gewoon! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost 3 - 1 voor Barney! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Bij de formule 1 had je daar ook altijd zoveel reclame, ergerde ik me ook zo aan. Je raakt zo uit de wedstrijd steeds met die reclames. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost En hier weer verdermijn laatste commentaar op masters of darts: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... 2483#52483 Topic #2 Topic #1 Master of Darts 2005 Uitzendingen (helaas) op RTL 5 Let's talk about darts! Je moet wel de poules erbij zetten hè? pos - naam - wedstrijden gespeeld - wedstrijden gewonnen - sets gewonnen - sets verloren BDO 1. Co Stompé 1 1 4 0 2. Raymond van Barneveld 1 1 4 2 3. Andy Fordham 1 1 4 2 4. Tony David 0 0 0 0 PDC 1. Phil Taylor 0 0 0 0 2. Wayne Mardle 1 0 2 4 3. Roland Scholten 1 0 2 4 4. Colin Lloyd 1 0 0 4 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost ik vind hem prima zo en wederom reclame, we keken natuurlijk alweer een kwartier he Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost ik vind hem prima zo en wederom reclame, we keken natuurlijk alweer een kwartier he Als je de reclames maar niet in de zaal ziet. Nu trouwens verder op een ander bord. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost slechte kwaliteit borden zo lijkt het en nu schijnt er iets mis mee te zijn... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost slechte kwaliteit borden zo lijkt heten nu schijnt er iets mis mee te zijn... Maar nu hangt die weer recht Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost En Barney wint! nu reclame, nabespreking, reclame en de volgende wedstrijd Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost En Barney wint! nu reclame, nabespreking, reclame en de volgende wedstrijd Natuurlijk weer regelmatig onderbroken door reclame Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Weer die stem Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Nou weet ik eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Fordham vind ik leuk, maar Mardle vind ik ook apart. Ik gun ze het allebei. En dj, ik was van half 7 tot 10 uur op toneelles. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Nou weet ik eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Fordham vind ik leuk, maar Mardle vind ik ook apart. Ik gun ze het allebei. En dj, ik was van half 7 tot 10 uur op toneelles. De Viking, is altijd al één van mijn favorieten geweest. Dus ik hoop dat hij wint. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost Nou weet ik eigenlijk niet voor wie ik moet zijn. Fordham vind ik leuk, maar Mardle vind ik ook apart. Ik gun ze het allebei. En dj, ik was van half 7 tot 10 uur op toneelles. ja dat hoor je af te zeggen voor darts, bovendien heb jij helemaal geen les nodig, natuurtalent! sjoooonge die stem is bij 180 echt nog vreselijker...klinkt als zo'n verschrikkelijke death trash metal zanger... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost En natuurlijk weer reclame. Met die SMS idioot. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 februari 2005 gepost Auteur Share 7 februari 2005 gepost whehe dat commentaar gaat door tijdens dat stukje pauze, net ook al, *AARGH Hi! reclames die zijn verschrikkelijk ZAP!* toen hoorde je 'he lekker koud' ging vast over het drinken zo even de verwarming uit, het is -1 buiten hier nu Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Andy heeft het weer goed gedaan. Ik ben benieuwd wat hij morgen tegen the power zal doen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost ja dat hoor je af te zeggen voor darts, bovendien heb jij helemaal geen les nodig, natuurtalent! Wat zal ik weer een heerlijke, fijne, rustige slaapnacht hebben. Andy heeft het weer goed gedaan. Ik ben benieuwd wat hij morgen tegen the power zal doen. Wat denk je nou zelf? Als Fordham van Taylor wint, eet ik mijn eerste B&A DVD op. Alhoewel, die Stompé deed mijn bek ook spontaan openvallen van verbazing tegen die Lloyd. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Wat denk je nou zelf? Als Fordham van Taylor wint, eet ik mijn eerste B&A DVD op. Alhoewel, die Stompé deed mijn bek ook spontaan openvallen van verbazing tegen die Lloyd. Eet smakelijk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost Wanneer zit jij daar nou Wer-Al? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Weer die stem Vreselijk ja, ik heb gister ook even gekeken, ik kreeg de neiging om het geluid uit te zetten. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Conclusie: BDO > PDC Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost dj, de wedstrijd Van Barneveld tegen Scholten was toch 4-2? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost aangepast Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost ik ben sowieso de hele tijd voor de bekende helden Barney moet wel beter gaan spelen dan gisteren en Co mag van mij nog zo'n wedstrijd spelen, dat was smullen! Zit er maar weer klaar voor, over een klein half uurtje is het weer tot middernacht genieten! (tenzij die barry hay weer komt...) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost ik ben sowieso de hele tijd voor de bekende helden Barney moet wel beter gaan spelen dan gisteren en Co mag van mij nog zo'n wedstrijd spelen, dat was smullen! Zit er maar weer klaar voor, over een klein half uurtje is het weer tot middernacht genieten! (tenzij die barry hay weer komt...) George Nobel refereert in ieder geval David - Mardle. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost dat scheelt weer al blijft het geluid hier slechter vooral bij de intro is het over compressed...walgelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost overigens hoor je steeds het engelse commentaar erdoor (hebben ze op hun koptelefoon) ook irritant... (en net stond hij even te hard) het wordt steeds erger! AARGH DIE PIEP! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Auteur Share 8 februari 2005 gepost nog meer klachten een highlight is iets op laten vallen, hier is het een highdark ofzo, de naam van de speler die aan het gooien is ziet donkerder (blauwe achtergrond) dan die van de niet gooiende speler (wit) geluid in de korte herhalingstukjes is ook slecht, je hoort ook een piepje erdoor...hoogstirritant... darts moet verboden worden op RTL5! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten