DarkShine 23 februari 2004 gestart Share 23 februari 2004 gestart Lijkt me leuk als we een zo compleet mogelijk lijstje met locaties kunnen krijgen van de opnames Ik trap af Bassie & Adriaan en de Diamant: Kasteel: Wijk bij Duurstede Fluwelen Grot in Valkenburg Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad: Hotel: Kreta Maris in Hersonisos Vliegveld Kreta: Iraklion Kloof: Samaria Kloof Bassie & Adriaan en de Verdwenen Kroon Kasteel: Ruïne van Teylingen in Voorhout Stadsgehoorzaal: Vlaardingen Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 23 februari 2004 gepost Share 23 februari 2004 gepost weet er iemand waar het circus in de plaaggeest stond? Link naar bericht Delen op andere sites
SpinDoctor 12 maart 2004 gepost Share 12 maart 2004 gepost Uhmm, Malieveld in Den Haag mischien ? Link naar bericht Delen op andere sites
andre 12 maart 2004 gepost Share 12 maart 2004 gepost vele locatie`s zijn in vlaardingen opgenomen, oa, het museum van de gestolen kroon. dat staat tegenover het huis van bassie aan andere kant van het water. huis van de baron caravanplaats op een grasveld in het lickebeardebosh Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Mijn ouders waren een keer in Luxemburg geweest en daar hadden ze de toren gezien waar 's nachts voor de dag gezorgt wordt. In 1999 lieten ze een dia zien van die toren. Wel leuk om te zien dat B&A daar ook geweest waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Kan dit topic eigenlijk niet dicht, er is nu toch een centraal locatie topic?? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Kan dit topic eigenlijk niet dicht, er is nu toch een centraal locatie topic?? hm, ok. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten