Lukas 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Ik vier heel het jaar carnaval, zonder alcohol . Met carnaval ook zonder alcohol . Maar wel met drank . Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Carnaval was top bij mij! Mensen die hier ook carnaval hebben gevierd, hoe hebben jullie het gehad? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost [..]ik heb er ook een gekocht Ja, zijn tof! Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Carnaval is godzijdank vrijwel ongemerkt aan mij voorbij gegaan. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Carnaval is godzijdank vrijwel ongemerkt aan mij voorbij gegaan. Haha nou hier niet. Ze stonden tot woensdag nog voor de cafe's te schreeuwen. De plaatselijke biertapwedstrijd.. Maja dat heb je als je in een klein dorp woont. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 11 februari 2005 gepost Share 11 februari 2005 gepost Het was weer een geslaagd joar Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost *BIG KICK* Aanschouw mijn broertje een paar weken geleden met carnaval verkleed als Bassie http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/Bassie1.jpg # Kostuum: Mijn Moeder # Schmink: Mijn Moeder # Neus: IK! Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost *BIG KICK*Aanschouw mijn broertje een paar weken geleden met carnaval verkleed als Bassie http://elfers.e-dentify.nl/gallery/plaatjes/Bassie1.jpg # Kostuum: Mijn Moeder # Schmink: Mijn Moeder # Neus: IK! Wordt ie volgend jaar Adriaan? Ik zit zo te denken als je nou met een grote vriendengroep pakken zoekt/laat maken zodat je elke boef een keer hebt Dat zou echt vet zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 4 februari 2007 gepost Share 4 februari 2007 gepost Oei oei oei.. Het begint weer te kriebelen hoor! Volgende week vrijdag is het weer zover. Vijf dagen gek doen en vooral enkele pinten nuttigen. Ik zal genieten van de gezelligheid! Edit: Bekijk hier een fragment van Theo Maassen van zijn show 'Tegen beter weten in' (2006). Het gaat over Carnaval, heerlijke humor. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Ja en het is weer bijna pasen... de eitjes liggen alweer in de winkels... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost an disse kante van de ?esel doen we niet aan carnaval Wij zuipen gewoon het gehele jaar door ps. Theo Maassen is gaaf (heb dat filmpje niet bekeken) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost an disse kante van de ?esel doen we niet aan carnaval Wij zuipen gewoon het gehele jaar door ps. Theo Maassen is gaaf (heb dat filmpje niet bekeken) Gewoon dat nieuwe liedje van hem. Lauwe Pis. Dat brengen ze uit als carnavalsnummer. Geweldig lied iig Oja ik heb er ook zin in Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2007 gepost Auteur Share 5 februari 2007 gepost Gaan jullie ook verkleed of alleen zuipen? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost [..]Gewoon dat nieuwe liedje van hem. Lauwe Pis. Dat brengen ze uit als carnavalsnummer. Geweldig lied iig Oja ik heb er ook zin in Lauwe pis? zeker gesponsord door Grolsch Ff keertje downen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Boven de rivieren wordt er weinig aan carnaval gedaan. 1 optocht van krap een uurtje en dat was het dan. De rest is zuipen (wat we het hele jaar al door doen inderdaad) Nu loop ik stage in Den Bosch (onder de rivieren dus) en daar in Oeteldonk (kikkerdorp) vieren ze wel carnaval, 3 gehele dagen. Mooi niet dat ik niet hoef te komen. De fabriek draait gewoon door Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Bij ons in Gent is er per gemeente wel een optocht en er staat soms een tent. In Aalst daarentegen is het ook 3 dagen feest. Niets voor mij, liever op caf? zitten Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Bij ons in Gent is er per gemeente wel een optocht en er staat soms een tent.In Aalst daarentegen is het ook 3 dagen feest. Niets voor mij, liever op caf? zitten rare jongens, die belgen... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost [..]rare jongens, die belgen... Sorry, dat is nu eenmaal hoe wij het zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost [..]Sorry, dat is nu eenmaal hoe wij het zeggen. Aan welke kant van je computer zitten Belgen eigenlijk?Nederlanders zitten altijd maar achter hun computer, terwijl ik fysiek voor mn monitor/toetsenbord/muis zit en mn systeemkast meestal schuinnaast me staat... Op zeggen we ook wel ns bij computer... Ik zit op de computer... Ik snap er niks van Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Ik zeg steeds dat ik achter m'n pc zit (en op m'n bureaustoel) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je. Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen. Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je. Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen. Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers ken jij minder normaal bier dan ik Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Laat ik even enkele misverstanden uit de wereld helpen. Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je. Cold45, Grolsch is het lekkerste normale bier dat we in Nederland kennen. Verder is Oeteldonk ook genieten. Daar weten ze wat carnaval vieren is. Ik vind het altijd zo jammer dat mensen (ik noem geen namen ahum) vooroordelen hebben over carnaval. Het is gewoon gezellig, en als je van zuipen houdt (ik zou bijna zoiets van cold denken als ik die post lees) is er niks mooiers Mmz... dan vraag ik me af waar ik met oud&nieuw, nadat het goede tapbier op was, bijna letterlijk van over mn nek moest toen ik net in mn nest lag... . Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 februari 2007 gepost Share 5 februari 2007 gepost Grolsch zit nou eenmaal een goede smaak aan. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 6 februari 2007 gepost Auteur Share 6 februari 2007 gepost Wonderer, als je met carnaval niet verkleed gaat kun je beter niet gaan. Misschien is zuipen wel de hoofdredenen maar verkleed gaan zul je. Just making sure Ik heb het altijd wel leuk gevonden. Met carnaval in Arnhem gingen we ook altijd verkleed naar de optocht kijken enzo. De enige keer dat ik carnaval niet zo leuk vond, is toen ik met Dr.Ommels wat ging drinken op de dag dat het carnavalsseizoen werd geopend en we dus in een cafe zaten waar complete fanfare-orkesten langskwamen. Inclusief instrumenten dus... Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Grolsch zit nou eenmaal een goede smaak aan. Ik moet toegeven toen ik eens met m'n penning en vice ben weggegaan in Eindhoven vond ik Grolsch toch wel een van de betere pilsen die ik op die hele avond heb gedronken hoor. (behalve dan die ene tent waar ze jupiler hadden) Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Tuurlijk ga ik verkleed. En Jupiler is beter bier dan Grolsch maar daarboven staat nog altijd Bavaria. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Jupiler, die kun je bijna niet minder dan 20 drinken Dat giet zo snel weg en je wordt evensnel zat. Daar verkijk ik me altijd gruwelijk op.. Grolsch en Jupiler lijken totaal niet op elkaar maar zijn beide idd erg lekker. Bavaria is een solide biertje: lekker, niet erg bijzonder. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Als ik een feest oid geef dan meestal bavaria: veel lusten Grolsch niet en bij Jupiler kun je dubbel zoveel kratten halen. Bavaria is goedkoop en lekker. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Jupiler, die kun je bijna niet minder dan 20 drinken Dat giet zo snel weg en je wordt evensnel zat. Daar verkijk ik me altijd gruwelijk op.. Grolsch en Jupiler lijken totaal niet op elkaar maar zijn beide idd erg lekker. Bavaria is een solide biertje: lekker, niet erg bijzonder. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Als ik een feest oid geef dan meestal bavaria: veel lusten Grolsch niet en bij Jupiler kun je dubbel zoveel kratten halen. Bavaria is goedkoop en lekker. Hmm eigenlijk ben ik het hier wel mee eens. Bavaria is eigenlijk gewoon het meeste logische. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Hmmm, bij ons klopt die logica niet. Bockor is hier het goedkoopst van de ?chte merken, maar geloof mij dat is zoooo goor bier dat je het niet wilt kopen. Hier ben je best met Stella Artois, is gewoon de beste pils! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Bavaria en Grolsch lekker Laat ik maar niet reageren, eens worden we het nooit Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Bavaria en Grolsch lekker Laat ik maar niet reageren, eens worden we het nooit Ik ben het hierover wel met jou eens Dat is een begin Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Ik ben het hierover wel met jou eens Dat is een begin met welke van de twee opmerkingen van mij? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]met welke van de twee opmerkingen van mij? Allebei Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost heel goed Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost heel goed Dat dacht ik Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost heel goed gedacht Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost En nou met die hendjes de lucht in! Link naar bericht Delen op andere sites
RM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind Ik ben er niet mee opgegroeid Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind Ik ben er niet mee opgegroeid Bedoelde vooral de reactie van jou broertje, de kennelijk in dit topic zijn postaantal omhoog wil schroeven. Zou het me weer lukken 'm op de kast te jagen. Oja, kijk allen eens hier voor de carnavaljukebox van Omroep Brabant Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Bedoelde vooral de reactie van jou broertje, de kennelijk in dit topic zijn postaantal omhoog wil schroeven. Zou het me weer lukken 'm op de kast te jagen. Oja, kijk allen eens hier voor de carnavaljukebox van Omroep Brabant Is echt iets voor MarsM Baggeren, niet omwille van de gezelligheid, maar omwille van z'n postaantal Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..] Is echt iets voor MarsM Baggeren, niet omwille van de gezelligheid, maar omwille van z'n postaantal Ja dat boeit me ook echt veel . Of is Twice bang dat ik 'm ga inhalen? > Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Ja dat boeit me ook echt veel . Of is Twice bang dat ik 'm ga inhalen? > Neen, daar ben IK bang van Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Ja dat boeit me ook echt veel . Of is Twice bang dat ik 'm ga inhalen? > Inhalen? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Jij Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Nooit > Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Het feest kan beginnen, 's nachts na tweeen, want dan heb ik een spijker inne mn kop Ow en Twice, als je ook naar mij doelde met de opmerking over mensen die niet van Carnaval houden / vooroordelen hebben, ik heb het nooit gevierd, dus heb ik er geen ervaring mee Zegt dus niets over dat ik het niet leuk vind Ik ben er niet mee opgegroeid welke opmerking van twice gaat dit nou weer over??? Citeer anders ff ofzo Of ben ik nou zo blind als een leonard? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost Jij snodaard, ik zou je een schop onder je reet moeten geven, moest je niet zover weg wonen (op twice h Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost [..]Neen, daar ben IK bang van stelletje mietjes! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 6 februari 2007 gepost Share 6 februari 2007 gepost JijIk. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten