wonderer 28 januari 2005 gestart Share 28 januari 2005 gestart Ik weet niet precies wanneer het is, maar gaan jullie je verkleden enzo? Als wat? Hier in Veenendaal hebben ze niet echt zaken waar ze kostuums verkopen, maar als iemand beneden de rivieren of zo een Adriaan-broek tegenkomt, geef even een seintje Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost Het is van 5 tot en met 8 februari. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost ik heb er maar 1 smiley voor over: Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost ik heb er maar 1 smiley voor over: Ik vind er ook niet veel aan, alhoewel de meeste mensen hier in het zuiden het enthousiast vieren. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Bij ons heb je maar 1 groot carnaval en dat is het carnaval van Aalst, 3 dagen drinken en zich verkleden. Het is grappig om de mensen bezig te zien, maar zelf vind ik het belachelijk. Als ik me wil verleden ga ik wel naar een Bal Maské Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Het is van 5 tot en met 8 februari. Correctie: de échte Vastenavond in Maastricht / Eindhoven is van zondag 6 februari tot en met 8 februari. Maar op vrijdag 4 en zaterdag 5 februari is het in beide steden en ook in de rest van Brabant / Limburg al heel druk en gezellig in de stad. Tuurlijk ga ik carnaval vieren. Misschien al vrijdagavond beginnen, anders zaterdagmiddag of zaterdagavond. En dan drie dagen (zondag, maandag, dinsdag) helemaal door en naar de klote. En dan als ik nog zin en geld heb woensdag ook nog ff kijken in de stad. Het wordt weer top! Ik ga trouwens verkleed als boef. > Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Ik heb er maar 1 smiley voor: Carnaval = Wij hebben met een vriendengroep allemaal shirtjes laten drukken, zodat we allemaal hetzelfde hebben met een naam enzo achterop. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Ik vind er ook niet veel aan, alhoewel de meeste mensen hier in het zuiden het enthousiast vieren. Nou, hier heb je dan nog een zuideling die helemaal niets met carnaval opheeft Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Correctie: de échte Vastenavond in Maastricht / Eindhoven is van zondag 6 februari tot en met 8 februari. Maar op vrijdag 4 en zaterdag 5 februari is het in beide steden en ook in de rest van Brabant / Limburg al heel druk en gezellig in de stad. Ah ok, tegen de echte experts kan ik niet op natuurlijk Ben zelf ook geen vierder, maar op 1 of andere manier heeft het altijd wel wat. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Ik weet niet precies wanneer het is, maar gaan jullie je verkleden enzo? Als wat?Hier in Veenendaal hebben ze niet echt zaken waar ze kostuums verkopen, maar als iemand beneden de rivieren of zo een Adriaan-broek tegenkomt, geef even een seintje haha ik heb wel een geel adriaanblousje Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost haha ik heb wel een geel adriaanblousje Correctie, je hebt een geel blousje dat lijkt op dat van Adriaan. Een Adriaanblousje geldt officieel alleen maar als het de kleur blauw OF paars heeft. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Correctie, je hebt een geel blousje dat lijkt op dat van Adriaan. Een Adriaanblousje geldt officieel alleen maar als het de kleur blauw heeft. mag het ook paars zijn? btw kom ns op msn ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost mag het ook paars zijn? btw kom ns op msn ofzo Vanzelfsprekend die natuurlijk ook. En msn vanavond weer. Eerst optreden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Auteur Share 29 januari 2005 gepost [..]haha ik heb wel een geel adriaanblousje Ik heb een blauwe. Zijn trouwens weer verkrijgbaar bij Blokker, zag ik gisteren. Nou nog een broek, dammit. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]En msn vanavond weer. Eerst optreden. Vreselijk OT: optreden om 1 uur s nachts ofzo? Nachtclub? Wtf? have fun anyway Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Vreselijk OT: optreden om 1 uur s nachts ofzo? Nachtclub? Wtf? have fun anyway ook nog even snel OT: Nee, ik wilde eerst zeggen ''morgen optreden'' maar we zitten al bij vandaag, dus zodoende. En we spelen pas over 14 uur, maar toch. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Ik heb een blauwe. Zijn trouwens weer verkrijgbaar bij Blokker, zag ik gisteren. Nou nog een broek, dammit. adriaanblousjes bij blokker? die wil ik, leuk voor carnaval zijn die bij elke blokker? welke maten en welke prijs als ik vragen mag... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Auteur Share 29 januari 2005 gepost [..]adriaanblousjes bij blokker? die wil ik, leuk voor carnaval zijn die bij elke blokker? welke maten en welke prijs als ik vragen mag... Ik heb er vorig jaar 20 euro voor betaald, en gewoon volwassen maten. Het is blauw satijn met friemels aan de voorkant... niet precies zoals Adriaan maar iedereen zal het herkennen als Adriaans bloes. 't Is beter dan niks Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Ik heb er vorig jaar 20 euro voor betaald, en gewoon volwassen maten. Het is blauw satijn met friemels aan de voorkant... niet precies zoals Adriaan maar iedereen zal het herkennen als Adriaans bloes. 't Is beter dan niks ja, dan maar een gewone zwarte broek eronder... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Auteur Share 29 januari 2005 gepost [..]ja, dan maar een gewone zwarte broek eronder... Of zo'n fietsbroek... /me gaat maandag eens even bij de fabrieksverkoop neuzen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Of zo'n fietsbroek... * wonderer gaat maandag eens even bij de fabrieksverkoop neuzen haha met van die soort van bruttels Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Het is uiteindelijk een lichtpaart bloesje geworden, maar dat mag de pret niet drukken adriaan in plaaggeest bloesje is het nu... Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost ik maak zelf een pak lekker simpel een broek bleken en spuiten, en een tshirt spuiten enzo Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost ik maak zelf een pak lekker simpeleen broek bleken en spuiten, en een tshirt spuiten enzo uhm ja zo heb ik dat ook ooit gedaan maar dat vond ik toch niet zo succesvol (meer) ben tevreden met mijn adriaanblouse Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost ik zie net op een plaatje dat hetzelfde bloesje heb als wonderer, maar natuurlijk dat kleurverschil overigens zat er een broek bij, maar lijkt niet echt op adriaan-broek Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost ik zie net op een plaatje dat hetzelfde bloesje heb als wonderer, maar natuurlijk dat kleurverschil overigens zat er een broek bij, maar lijkt niet echt op adriaan-broek Verschil moet er zijn Ik heb trouwens voor die schaatsbroeken gekeken. Ze hadden fietsbroeken met ritsen en reflecterende strepen, die moet ik dus niet. Ook een schaatsbroek voor 20 piek, maar die was gister niet in mijn maat, ze zouden ze volgende week weer binnen krijgen... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]Verschil moet er zijn Ik heb trouwens voor die schaatsbroeken gekeken. Ze hadden fietsbroeken met ritsen en reflecterende strepen, die moet ik dus niet. Ook een schaatsbroek voor 20 piek, maar die was gister niet in mijn maat, ze zouden ze volgende week weer binnen krijgen... jammer... wel tof als je dat hebt, okay, het is niet officieel, maar het lijkt erop Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Wat ben ik blij dat dit hier niet gevierd wordt... Soms sta ik op t stationen dan komt er zo'n trein vanuit t zuiden binnen. De deuren gaan open en de geur van kots en drank komt je tegemoet. Vorig jaar was ik op de laatste ochtend van carnaval in de buurt van Eindhoven. Èén grote zwijnenstal, flesjes, bakjes, bekertjes, van alles en nog wat, gewoon op straat. Voor de mooie optochten kan ik nog wel bewondering opbrengen, maar verder vind ik het één groot circus van drank en rotzooi. En als dat dan nog één dag duurde, maar nee, t begint al in november met een climax in februari die ook nog eens een kleine week moet duren. Jullie doen maar daar Link naar bericht Delen op andere sites
Daantje 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost wat kraken sommige hier carnaval af zeg...zuipen,feest vieren enz hoort bij het carnaval. an als je teveel drinkt.......... Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Ik woon in Limburg, in Venlo, een echte carnavals stad. Toch houd ik helemaal niet van carnaval Veel te druk, ik geef niks om dat verkleden en lust geen alcohol. De vakantie is het enige pluspunt Geef mij maar Kerstmis en Sinterklaas Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost wat kraken sommige hier carnaval af zeg...zuipen,feest vieren enz hoort bij het carnaval.an als je teveel drinkt.......... Jij weet 't CARNAVAL Link naar bericht Delen op andere sites
Willem 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost Ik ken het feest carnaval eigelijk niet. Hier in het noorden wordt er weinig aandacht aan besteedt. Dus kan ik er niet over oordelen of het een leuk feest is. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost hoe kun je nou geen alcohol lusten... er zijn zoveel verschillende soorten... dat je het niet drinkt maakt me niet uit hoor, maar ik geloof niet dat jij alles ooit op hebt Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 2 februari 2005 gepost Share 2 februari 2005 gepost hoe kun je nou geen alcohol lusten...er zijn zoveel verschillende soorten... dat je het niet drinkt maakt me niet uit hoor, maar ik geloof niet dat jij alles ooit op hebt Misschien lust hij de acohol opzich niet, en waarmee je het dan ook mengd, alcohol blijft alcohol. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Nah, ik ben zelf ook niet zo'n carnavalsmens, maar ik moet er altijd wel spelen met het dweilorkest. En sommige mensen hier blijken pas na 35 plezier te hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Ik kan ook simpelweg niet tegen alcohol of cola. Smerige kleffe troep. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Op zich mag het duidelijk zijn dat ik niet tegen alcohol ben, ik ben immers liefhebber van speciaalbier, maar ik drink om van de drank te genieten, en niet om te kijken of ik kan winnen van de buurman die 18 halve liters Bavaria naar binnen heeft getankt. En met 18 halve liters ben je in Brabant kansloos voor een hoge positie denk ik. In de ziekenhuizen daar hebben ze de bloedinfusen standaard met 5% alcohol vermengd om de overgang enigszins leefbaar te maken. Carnaval is voor velen gewoon een excuus om dagenlang overmatig te zuipen. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Op zich mag het duidelijk zijn dat ik niet tegen alcohol ben, ik ben immers liefhebber van speciaalbier, maar ik drink om van de drank te genieten, en niet om te kijken of ik kan winnen van de buurman die 18 halve liters Bavaria naar binnen heeft getankt. En met 18 halve liters ben je in Brabant kansloos voor een hoge positie denk ik. In de ziekenhuizen daar hebben ze de bloedinfusen standaard met 5% alcohol vermengd om de overgang enigszins leefbaar te maken. Carnaval is voor velen gewoon een excuus om dagenlang overmatig te zuipen. Goed gezegd, voor velen Ook een excuus om zat te zijn Ook een excuus om je verkleedkist uit te halen Ook een excuus om 5 dagen op rij te gaan stappen Ook een excuus om erg veel rommel te maken op de straat Ook een excuus om eens gezellig te doen (zou iets zijn voor prof. Chagarijn ) Je kan zo wel veel dingen bedenken... Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Goed gezegd, voor velen Ook een excuus om zat te zijn Ook een excuus om je verkleedkist uit te halen Ook een excuus om 5 dagen op rij te gaan stappen Ook een excuus om erg veel rommel te maken op de straat Ook een excuus om eens gezellig te doen (zou iets zijn voor prof. Chagarijn ) Je kan zo wel veel dingen bedenken... Kmag toch hopen dat het buiten het carnaval om toch óók nog wel ooit eens gezellig is in t land van de zachte G Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Kmag toch hopen dat het buiten het carnaval om toch óók nog wel ooit eens gezellig is in t land van de zachte G Tuurlijk wel, maar 5 dagen achter elkaar stappen doe je normaal gesproken niet. Met carnaval is daar ruimschoots de gelegenheid voor Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Tuurlijk wel, maar 5 dagen achter elkaar stappen doe je normaal gesproken niet. Met carnaval is daar ruimschoots de gelegenheid voor Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen.. k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 3 februari 2005 gepost Auteur Share 3 februari 2005 gepost [..]Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen.. k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. Aw, come on! Laten we bier gaan drinken in Bar le Duc Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Gelukkig komen jullie er in elk geval eerlijk voor uit dat t een zuipfestijn is Het valt ook eigenlijk niet te ontkennen, al zijn er mensen die dat nog wel proberen.. k Wens jullie n hoop plezier en bier toe, ik blijf netjes in Ouderkerkse.. valt inderdaad niet te ontkennen Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Wat is er mis met veel bier? Ik lust er ook wel eentje hoor Jammer dat ik in Almere woon Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Kijk, daarom heb ik óók al niks met carnaval; ik gebruik geen alcohol Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Kijk, daarom heb ik óók al niks met carnaval; ik gebruik geen alcohol maar zonder drank kan je ook carnaval vieren hoor. tenminste ikke wel Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]maar zonder drank kan je ook carnaval vieren hoor. tenminste ikke wel Dat is zeker waar. Maar van verkleden hou ik ook weer niet, en ik ben nou ook niet echt een feestbeest Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Wat is er mis met veel bier? Ik lust er ook wel eentje hoor Jammer dat ik in Almere woon ik vind het ook raar, als je bier lust wil toch niet zeggen dat je belachelijk veel liert (komt het meestal wel op neer maar jah ) Ik houd ook niet zo van verkleden, maar ach, het hoort erbij Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]ik vind het ook raar, als je bier lust wil toch niet zeggen dat je belachelijk veel liert (komt het meestal wel op neer maar jah ) Ik houd ook niet zo van verkleden, maar ach, het hoort erbij Verkleden Adriaan Blouse... ik heb er een Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Verkleden Adriaan Blouse... ik heb er een ik heb er ook een gekocht Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten