-adriana- 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Tegen een land als Armenie mag je toch wel wat meer verwachten van Nederland. 2-0 mwaaah... Ze winnen wel, maar het is nog niet geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 31 maart 2005 gepost Share 31 maart 2005 gepost Ja, tegen Tsjechië moet je toch met beter spel komen als dit. Oranje veloor te vaak de bal. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 maart 2005 gepost Auteur Share 31 maart 2005 gepost Anderzijds weten de spelers dat ze tijdens zulke wedstrijden niet diep hoeven te gaan, zeker niet bij een 2-0 ruststand. Prima zo toch? Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Nou Heerenveen - Ajax 2-1 is zojuist afgelopen. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost Nou Heerenveen - Ajax 2-1 is zojuist afgelopen. Ja, ik heb het gezien, wat een drama voor Ajax, en ook voor mij als Ajax-fan Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 2 april 2005 gepost Share 2 april 2005 gepost En heerlijk voor mij als Feyenoord-fan. Maar morgen nog de topper tegen AZ. Met Blind schieten ze ook niet veel op denk ik zo. Morgen dus 3e? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 2 april 2005 gepost Auteur Share 2 april 2005 gepost En heerlijk voor mij als Feyenoord-fan. Maar morgen nog de topper tegen AZ. Met Blind schieten ze ook niet veel op denk ik zo. Morgen dus 3e? Bij een zege halen we ajax morgen in > Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten