randy_roes 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost Zijn er nog mensen die niet op msn geraken? Ik krijg steeds de melding : probleem met je internetverbinding, maar aangezien ik hier kan posten lijkt het me dat ik geen problemen heb met m'n internet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost Zijn er nog mensen die niet op msn geraken?Ik krijg steeds de melding : probleem met je internetverbinding, maar aangezien ik hier kan posten lijkt het me dat ik geen problemen heb met m'n internet Werd er zojuist afgegooid, maar kon er wel gelijk weer op... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost Zijn er nog mensen die niet op msn geraken?Ik krijg steeds de melding : probleem met je internetverbinding, maar aangezien ik hier kan posten lijkt het me dat ik geen problemen heb met m'n internet Ja, ze zijn weer aan het klooien driekwart van m'n lijst viel net offline Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost Prutsers dat het zijn, verschrikkelijk. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost ik ben al vanaf vanmiddag kwart voor 1 aangemeld op msn en ben er tot op heden nog niet afgeknikkerd KLOP KLOP KLOP (laten we het afkloppen voor de zekerheid) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 februari 2006 gepost Share 1 februari 2006 gepost Mijn ene adres is offline, mijn andere doet het nog Maar het is weer pet, ja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 15 november 2006 gepost Share 15 november 2006 gepost Datgeen waar het om gaat bij MSN is momenteel onmogelijk, het praten Heb het al op meerdere fora gelezen, dus er zullen vele mensen problemen hebben momenteel.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 15 november 2006 gepost Share 15 november 2006 gepost Het ligt dus niet aan mij. Geen enkel bericht kwam meer aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 15 november 2006 gepost Auteur Share 15 november 2006 gepost Wat ik ook net had was dat zeker 3 verschillende contactpersonen minstens 2 keer per minuut regelmatig snel achter mekaar online kwamen en ook steeds onder een andere naam. Ik las net ook ergens dat er momenteel een attack is op de MSN-servers dus waarschijnlijk ligt het probleem daaraan. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost iedere keer dat gezeik met dat berichten niet bezorgd worden weer de laatste tijd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost klopt, msn is zeeeeeeeeeeeeeeeeeer vervelend bezig atm. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost klopt, msn is zeeeeeeeeeeeeeeeeeer vervelend bezig atm. Jammere is dat aMSN ook niet werkt Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost is msn netwerk he slimbo ook zo mooi, word k opgebeld "heey waarom reageer je helemaal niet meer op msn? we hadden net zo gaaf gesprek" "ja omdat berichten niet meer aankomen, ik zit ook al vet tegen jou aan te lullen" "ja shit" Maar ik werd eerst ook gruwelijk hard van MSN gekickt, niet uitgelogd ofzo, alles was gewoon ineens POEF weg, alle msn vensters en ook daar rechtsonderin beeld Sindsdien probeer ik al de hele tijd "maike is lief" tegen wonderer te zeggen, maar dat komt steeds niet aan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 17 januari 2007 gepost Share 17 januari 2007 gepost is msn netwerk he slimbo ook zo mooi, word k opgebeld "heey waarom reageer je helemaal niet meer op msn? we hadden net zo gaaf gesprek" "ja omdat berichten niet meer aankomen, ik zit ook al vet tegen jou aan te lullen" "ja shit" Maar ik werd eerst ook gruwelijk hard van MSN gekickt, niet uitgelogd ofzo, alles was gewoon ineens POEF weg, alle msn vensters en ook daar rechtsonderin beeld Sindsdien probeer ik al de hele tijd "maike is lief" tegen wonderer te zeggen, maar dat komt steeds niet aan Had vandeweek hetzelfde probleem, maar toen werkte het wel via amsn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost k werd er vanmorgne afgekickt en kom er nu niet meer op, stom vervelend programma is het... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost Hij doet het prima Net wel wat problemen... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost Ik heb aangegeven dat het programma automatisch moet starten bij het maken met de internetverbinding, dus bij het opstarten, maar ook dat snapt het programma kennelijk niet, want ik moet nog altijd handmatig aanmelden... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost Ik heb aangegeven dat het programma automatisch moet starten bij het maken met de internetverbinding, dus bij het opstarten, maar ook dat snapt het programma kennelijk niet, want ik moet nog altijd handmatig aanmelden...merkwardig, werkt hier al jaren probleemloos Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 15 februari 2007 gepost Share 15 februari 2007 gepost [..]merkwardig, werkt hier al jaren probleemloos Normaal hier ook. Ik heb nu maar weer op toepassen geklikt, we zien morgen wel of hij het dan wel doet Maar blijft vaag ja En weet iemand ook of je die mega irritante melding kan verwijderen over dat er een nieuwe versie is? Dat heb ik nu onderhand ook wel eens gelezen en het antwoord blijft nog steeds dat ik het voorlopig niet wil installeren! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 17 februari 2007 gepost Share 17 februari 2007 gepost [..]Normaal hier ook. Ik heb nu maar weer op toepassen geklikt, we zien morgen wel of hij het dan wel doet Maar blijft vaag ja En weet iemand ook of je die mega irritante melding kan verwijderen over dat er een nieuwe versie is? Dat heb ik nu onderhand ook wel eens gelezen en het antwoord blijft nog steeds dat ik het voorlopig niet wil installeren! Ik krijg die ook nooit voor langer dan een week weg ... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost Het is irritant, maar je hebt eigenlijk geen recht om er over te zeuren zolang het gratis is eh Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 februari 2007 gepost Share 18 februari 2007 gepost Het is irritant, maar je hebt eigenlijk geen recht om er over te zeuren zolang het gratis is eh ach rot toch op met je rechten en je geldverdienerij... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 19 februari 2007 gepost Auteur Share 19 februari 2007 gepost Waarom installeren jullie dan niet gewoon de nieuwe versie? Als de nieuwe versie nou nog beta was kan ik het me wel voorstellen omdat plugins als msgplus dan niet meer werken, maar als de nieuwe versie officieel uit is lijkt me dat er geen probleem moet zijn. Als er nieuwe dingen in zitten die je niet wilt gebruiken kun je die meestal gewoon uitzetten (zoals al die extra tabbladen). Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost Idd, en met een zeer simpele code (op bvb messs.be te vinden) kan je ook die pokke reclame onderaan wegkrijgen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost Waarom installeren jullie dan niet gewoon de nieuwe versie? Als de nieuwe versie nou nog beta was kan ik het me wel voorstellen omdat plugins als msgplus dan niet meer werken, maar als de nieuwe versie officieel uit is lijkt me dat er geen probleem moet zijn. Als er nieuwe dingen in zitten die je niet wilt gebruiken kun je die meestal gewoon uitzetten (zoals al die extra tabbladen). Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost [..]Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies Jaaaaah, ik mis msn 1.0 Nuja, toen was het nog windows messenger (als ik me niet vergis) Of de geweldige yahoo messenger Of ICQ, was ook zo geniaal Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost [..]Jaaaaah, ik mis msn 1.0 Nuja, toen was het nog windows messenger (als ik me niet vergis) Of de geweldige yahoo messenger Of ICQ, was ook zo geniaal Nja, msn 6.2 zou ook wel weer relaxt zijn . Scheelt in ieder geval een hoop tierelantijntjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost [..]Om u in Twice-taal te dienen: Live Messenger is zaad. Verschrikkelijk lelijk, irritant, en de helft van de mensen loopt je vanaf offline status aan te spreken. K wil terug naar de oudere msn versies Nja, msn 6.2 zou ook wel weer relaxt zijn . Scheelt in ieder geval een hoop tierelantijntjes Precies . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost Gebruik dan trillian of Gaim of zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost [..]Jaaaaah, ik mis msn 1.0 Nuja, toen was het nog windows messenger (als ik me niet vergis) Of de geweldige yahoo messenger Of ICQ, was ook zo geniaal nee, windows messenger was die zaadversie die je bij winXP kreeg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 19 februari 2007 gepost Auteur Share 19 februari 2007 gepost [..]nee, windows messenger was die zaadversie die je bij winXP kreeg Die versie was eigenlijk gewoon precies het zelfde als MSN Messenger 4.2. Voor liefhebbers van oudere versies dus wel weer een uitkomst omdat die Windows Messenger altijd is blijven werken maar niet meer wordt geupdate. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 19 februari 2007 gepost Share 19 februari 2007 gepost Windows messenger is inderdaad ook zaad Probleem met die niet geupdate versies is de vraag hoe het met de "veiligheid" is gesteld Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 februari 2007 gepost Share 20 februari 2007 gepost [..]nee, windows messenger was die zaadversie die je bij winXP kreeg Owja, en de msn - explorer die zit ook zo mooi ertussen. Dat was een visuele upgrade van IE 5.0 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 maart 2007 gepost Auteur Share 16 maart 2007 gepost Ik kom er weer eens niet op, jullie wel? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 maart 2007 gepost Share 16 maart 2007 gepost Ik kom er weer eens niet op, jullie wel? Ik ook niet . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 16 maart 2007 gepost Auteur Share 16 maart 2007 gepost Doet het hier weer. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 juli 2007 gepost Share 9 juli 2007 gepost Ja hoor, het is weer zover: Hij heeft weer kuren. Ik kom net online, zie ik ineens 20 mensen online vliegen!!! Ik wil mezelf op online zetten (Tot ik iemand tegenkom waarmee ik wil praten hou ik MSN offline), is het beeld bevroren!! Na 5 minuten gaat hij eindelijk online, praat ik tegen iemand, zegt niks terug. Dan zegt diegene: Ik weet niet of je er bent, maar ik moet je vertellen dat *********** (Prive!!!!!). Toen praatte ik met DJSjammie, in de hoop dat hij WEL gewoon alles kon ontvangen. Zegt hij gelijk tegen mij: "Ik heb net gehoord van een vriend van me dat hij wel berichten naar iemand kan versturen, en dat de berichten van de ander bij hem aankomen, maar dat de berichten van hem, niet bij de ander aankomen!" Oftewel: KLOTEZOOI!!!! Ik dus MSN afgesloten en opnieuw opgestart en aangemeld: EN DIE JONGEN WAAR IK MEE PRAATTE, MAAR WAARVAN MIJN BERICHTEN NIET AANKWAMEN, WAS OFFLINE OFTEWEL: MSN zuigt. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.