Twice 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost hele middag geen probleem hoor... probleem met je i-net denk ik Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 mei 2005 gepost Auteur Share 5 mei 2005 gepost Ik kan op dit moment msn weer eens niet op komen, zijn er meer die hier nu last van hebben? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost Ik heb ook problemen met msn ja ik gebruik momenteel maar even Windows Messenger... die doet het gelukkig toch nog wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 5 mei 2005 gepost Auteur Share 5 mei 2005 gepost Ik gebruik op dit moment maar ff Gaim en die doet het dan gek genoeg weer wel EDIT: Ik krijg op dit moment na even wachten ook steeds een foutmelding bij het posten van een bericht op het forum terwijl de berichten allemaal wel gewoon verschijnen: Drommels! Algemene Fout Could not connect to smtp host : 0 : DEBUG MODE Line : 111 File : smtp.php Hoe komt dit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost Ik gebruik op dit moment maar ff Gaim en die doet het dan gek genoeg weer wel Bij mij doet Gaim het ook niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost ga dan ook eens aMSNnen, nergens last van: http://ovh.dl.sourceforge.net/sourcefor ... k-0.94.exe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 5 mei 2005 gepost Share 5 mei 2005 gepost Zo, ik kan weer op MSN, dan kan ik weer fijn chatten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 juni 2005 gepost Share 7 juni 2005 gepost Beetje jammer dat net nu mijn msn het weer af laat weten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 juni 2005 gepost Share 7 juni 2005 gepost Ik heb geen problemen gehad! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 juni 2005 gepost Share 7 juni 2005 gepost Ik heb geen problemen gehad! Ik nog steeds een beetje... hij reageert vrij traag. Ook de site van hotmail is moeilijk bereikbaar. Maar het kan misschien ook aan mijn verbinding liggen Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 juni 2005 gepost Share 8 juni 2005 gepost Even een ander vraagje over MSN: hoe maak je een MSN account met een niet-hotmail adres? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 8 juni 2005 gepost Auteur Share 8 juni 2005 gepost Even een ander vraagje over MSN: hoe maak je een MSN account met een niet-hotmail adres? Dan moet je naar http://www.passport.net gaan en je daar eenmalig aanmelden onder de optie Gebruik een e-mailadres dat u al hebt. Nadat je je hebt aangemeld kun je je op MSN aanmelden met het e-mailadres wat je hebt ingevuld op de site en ook het wachtwoord dat je daar hebt verzonnen. Ik geloof dat je dan nog wel even vanuit MSN je account moet bevestigen voordat je een zelfgekozen MSN-naam kan instellen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 juni 2005 gepost Share 8 juni 2005 gepost Even een ander vraagje over MSN: hoe maak je een MSN account met een niet-hotmail adres? Als je een .net paspoort ophaalt moet je je e-mail invullen, dan kan je ook gewoon en ander adres invoeren... Volgens mij kan ieder adres op msn, dus ook als je een niet-hotmail adres hebt kan je het gewoon invoeren, maar dat weet ik niet zeker.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 juni 2005 gepost Share 8 juni 2005 gepost Gelukt Dank jullie wel. Mocht een onbekende je zo willen toevoegen, dat ben ik. Ik zal mijn ouwe MSN adres ook nog steeds gebruiken, maar de nieuwe is voor minder mensen zodat ik online kan komen om met vrienden te praten zonder dat ik bestookt word met 100 andere dingen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 8 juni 2005 gepost Share 8 juni 2005 gepost [..]Ik nog steeds een beetje... hij reageert vrij traag. Ook de site van hotmail is moeilijk bereikbaar. Maar het kan misschien ook aan mijn verbinding liggen Ik had er ook last van. Kon MSN niet meer op en ook sites van Hotmail deden het niet of reageerder traag. Later kon ik er wel op, maar werd ik er nog een keer of 2 uitgegooit. Vandaag heb ik nergens meer last van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 juni 2005 gepost Share 12 juni 2005 gepost ohja, iedereen, voeg me even toe op vaneijndhovenDITWEGHALEN@gmail.com , DITWEGHALEN moet je in het adres weghalen. einde bericht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 juni 2005 gepost Share 17 juni 2005 gepost MSn doet raar... of ben ik de enige die zich daar om deze tijd druk over maakt? Jelger? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 17 juni 2005 gepost Share 17 juni 2005 gepost MSn doet raar... of ben ik de enige die zich daar om deze tijd druk over maakt? Jelger? MSN is van Microsoft, dus = raar Maar zal nu wel weer over zijn Ik was nog gewoon ingelogd Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Mijn msn laat het weer eens afweten altijd op de onmogelijkste momenten... naja... dan ga ik maar proberen te slapen. Maar het blijft een rotprogramma met die storingen steeds Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 juni 2005 gepost Share 24 juni 2005 gepost Mijn msn laat het weer eens afweten altijd op de onmogelijkste momenten... naja... dan ga ik maar proberen te slapen. Maar het blijft een rotprogramma met die storingen steeds http://amsn.sf.net ofwel: http://prdownloads.sourceforge.net/amsn ... e?download Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost [..]http://amsn.sf.net ofwel: http://prdownloads.sourceforge.net/amsn ... e?download heeft weinig zin als het probleem wordt veroorzaakt door problemen met het MSN netwerk, waar amsn ook netjes gebruik van maakt.. Tijd dat we weer met zn allen op IRC gaan zitten... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost [..]heeft weinig zin als het probleem wordt veroorzaakt door problemen met het MSN netwerk, waar amsn ook netjes gebruik van maakt.. Tijd dat we weer met zn allen op IRC gaan zitten... ik heb al tijden geen problemen gehad dus lag het toch echt aan msn messenger zelf... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost [..]ik heb al tijden geen problemen gehad dus lag het toch echt aan msn messenger zelf... Klopt... ik krijg heel vaak van die mededelingen dat berichten niet zijn aangekomen en ook word ik er heel vaak vanaf gegooid met de mededeling dat de service niet beschikbaar is. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 juni 2005 gepost Auteur Share 25 juni 2005 gepost Wat ik ook wel eens voor vreemds meemaak bij MSN Messenger is dat als ik met iemand in gesprek ben dat ik dan tijdens het gesprek terwijl ik aan het typen ben te zien krijg dat de andere persoon offline is en dat als ik mijn bericht waar ik nog mee bezig was afmaak dat dit dan toch gewoon aankomt. Even later krijg ik dan weer de melding dat die persoon weer online komt terwijl die niet eens offline is geweest. Gebeurt me overigens niet heel vaak maar het keert zo af en toe wel eens terug. Ook heb ik wel eens meegemaakt dat tijdens een gesprek het gespreksvenster steeds uit zichzelf terug schoot naar een bepaalde regel uit dat gesprek. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost Word nou es wakker, MSN zuigt gewoon. Allemaal over op AIM. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 juni 2005 gepost Share 25 juni 2005 gepost Word nou es wakker, MSN zuigt gewoon.Allemaal over op AIM aMSN. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Het is weereens zover bij mij hoor. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Bij loopt alles hier mooi gesmeerd hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Ja het was ook een eenmalig probleem, maar meer van mn vrienden hadden ermee te doen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 juni 2005 gepost Share 30 juni 2005 gepost Ja het was ook een eenmalig probleem, maar meer van mn vrienden hadden ermee te doen. Kan een server geweest zijn waar jullie toevallig op zaten en "wij" niet. Als er eentje uitvalt, hebben een paar problemen en de rest niet. Als de hoofdservers uitvallen, is iedereen de pineut. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost ligt het aan mij nu of heet MSN er geen zin in? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost ligt het aan mij nu of heet MSN er geen zin in? ligt weer eens aan msn trouwens... bij Amsn had je daar toch nooit last van Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost Ik zit er nu weer op. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost [..]ligt weer eens aan msn trouwens... bij Amsn had je daar toch nooit last van minder vaak, maar als Microsoft zijn servers niet op orde hebben is er geen tool die er wat aan kan doen hoor Nu doet ie 't hier ook weer trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost [..]minder vaak, maar als Microsoft zijn servers niet op orde hebben is er geen tool die er wat aan kan doen hoor Nu doet ie 't hier ook weer trouwens Bij mij doet ie het ook weer maar ik had even zin om te stangen doet u ook wel eens toch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 juli 2005 gepost Share 9 juli 2005 gepost [..]Bij mij doet ie het ook weer maar ik had even zin om te stangen doet u ook wel eens toch Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost Is het alleen bij mij zo of doet msn weer eens moeilijk *zucht* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost Is het alleen bij mij zo of doet msn weer eens moeilijk *zucht* geen last van Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost [..]geen last van Grrr... nou ik kom er dus weer eens met geen mogelijkheid op ik haaaaaaat dat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 september 2005 gepost Share 28 september 2005 gepost Er zijn er meer die er last van hebben. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost Zo te zien ben ik er ook vanaf gekickt geweest aangezien mn status nu opeens op online staat Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 29 september 2005 gepost Share 29 september 2005 gepost En naast dat mn msn het niet deed bleek m'n adsl tussendoor ook nog aan/uit neigingen te hebben gehad. Naja... als het goed is werkt alles nu weer zoals het hoort Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Volgens mij zijn ze nu weer aan het klooien bij msn, want ik kom er weer niet op........ En als het me al wel lukt om er een keer op te komen na 100 pogingen, staat iedereen offline, terwijl ze online zijn Grmbl Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Ik kom er ook niet op, vanmorgen met moeite, maar rond 13:00u werd ik eraf gegooit en sindsdien kom ik er niet meer op... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Het is toch wat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Het is toch wat. Wel als je niet kan overleggen met mensen van school, met wie je een project moet maken... voor de flauwekul gebruik ik msn over het algemeen alleen 's avonds Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Vandaar dak er zijn weinig online had/heb Jullie zullen niet de enige zijn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Nu ben ik er ook afgekikt, en ook ik kom er niet meer op... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Smarkie 2 oktober 2005 gepost Share 2 oktober 2005 gepost Bij mij doet hij het (voorlopig) weer, ben benieuwd voor hoelang.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sietse 7 november 2005 gepost Share 7 november 2005 gepost MSN valt de laatste tijd wel vaker weg bij mij En ik wil nu ff mijn mail kijken in hotmail, en dat gaat echt mega sloom... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.