Twice 11 maart 2005 gepost Share 11 maart 2005 gepost [..]haha... nee niet écht een blauwtje gelopen... beetje definitief uitgesproken via msn. Ik heb nu nog steeds goeie contacten met dat meisje. Ben toch blij met de manier waarop dat uiteindelijk is opgelost... Jah Ach... jij kan het beste daarover oordelen, het is in ieder geval lullig, maar daar hebben we het al over gehad he;) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 maart 2005 gepost Share 12 maart 2005 gepost Ik kan niet zeggen dat ik veel en vaak mensen spreek over MSN, maar het gaat me stukken makkelijker af dan in het echt. Zo kan het dus ook . Met mensen die ik nog niet zo goed ken, kom ik ook beter in contact via MSN. Maar normaal gesproken praat ik toch liever gewoon met mensen, zeker als ik ze toch al heel goed ken . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost nou het is weer zover hier kan niet connecten met msn... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost nou het is weer zover hier kan niet connecten met msn... Ik ook niet. Maar AIM draait als een zonnetje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost nou het is weer zover hier kan niet connecten met msn... Ja, inderdaad . MSN wordt helaas steeds minder, maarja hopelijk doet MSN het morgen weer... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost nou het is weer zover hier kan niet connecten met msn... heb hetzelfde probleem Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Achja, iedereen heeft het, dus er is toch niemand on-line . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 30 maart 2005 gepost Share 30 maart 2005 gepost Hij doet het weer (hier in ieder geval ) ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 30 maart 2005 gepost Auteur Share 30 maart 2005 gepost Hij doet het weer (hier in ieder geval ) ! Hier ook! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik kom ook niet online op dit moment. Maja, over een kwartiertje weer proberen of zo. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik kom ook niet online op dit moment.Maja, over een kwartiertje weer proberen of zo. nergens geen last van gehad hiero Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Als je eenmaal aangemeld ben wil het wel goedgaan... het aanmelden zelf lukt momenteel niet zo goed inderdaad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Hm... kom er nog steeds niet op. Echter MSN geeft zelf al aan dat er probleempjes zijn: Status serviceDeze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is. .NET Messenger Service Sign In The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later. Laatst bijgewerkt: 1-4-2005 5:23:00 Pacific Time (GMT -8:00) Mja... geen ramp. Alleen irritant... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Hm... kom er nog steeds niet op. Echter MSN geeft zelf al aan dat er probleempjes zijn:Status serviceDeze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is. .NET Messenger Service Sign In The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later. Laatst bijgewerkt: 1-4-2005 5:23:00 Pacific Time (GMT -8:00) Mja... geen ramp. Alleen irritant... doet et weer hiero Quote Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Bij mij nog niet Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 1 april 2005 gepost Auteur Share 1 april 2005 gepost Bij mij deed ie het net toen ik thuis kwam heel ff maar nu ineens wil ie niet meer aanmelden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost me zus zit er gewoon op het is toch van microschoft dus ja, Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost M'n msn doet het nog wel hoor, maar ik heb er een aantal van het forum toegevoegd, dat ze het weten. De gelukkigen zijn: -adrina- Frey Twice Dj Sjammie Leonard Cold45 ajbouwhuis Raiders99 Niveath Lukas MaartenF Rancho Lennert samba-boy sweety jofe14 Badboy15 Gerben Randy_roes Wonderer Djkoelkast Maikotjuh Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik zit der ook weer op. Paar keer proberen lukt het wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik heb RM ook toegevoegd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost oke ik zal je zo snel mogelijk accepteren kas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost okeik zal je zo snel mogelijk accepteren kas Mooi Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Raiders99 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost [..]Mooi Leuke korte post zeg. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost [..]Leuke korte post zeg. nee die van jou voegt veel toe Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik heb TimT ook toegevoegd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Ik heb TimT ook toegevoegd. Moeten we dat allemaal weten? Ik snap het nut hier sowieso niet zo van... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Dat ze niet denken van 'ken ik niet, verwijderen'. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Dat ze niet denken van 'ken ik niet, verwijderen'. Wat dacht je van een pb? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Wat dacht je van een pb? Da's ook weer zo'n gedoe, als ik in één keer de hele zooi toevoeg en dan iedereen apart een pb'tje sturen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Dan stuur je degenen een pb die je niet accepteren... maar ik vind dit een beetje een onzinnige discussie. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 1 april 2005 gepost Share 1 april 2005 gepost Je kan het ook in je naam zetten natuurlijk... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost Hebben jullie MSN 7.0 ? Ik heb hem 5 minuten ofzo gehad , wat een vreselijk irritant programma ! Vooral aan die winks en buzzers stoorde ik me ontzettend . Gewoon chatten lijkt niet meer het belangrijkste bij MSN, in plaats dat ze zorgen dat ze stabieler worden, komen ze met deze troep . Blij dat ik 6.2 nog had ! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost Hebben jullie MSN 7.0 ?Ik heb hem 5 minuten ofzo gehad , wat een vreselijk irritant programma ! Vooral aan die winks en buzzers stoorde ik me ontzettend . Gewoon chatten lijkt niet meer het belangrijkste bij MSN, in plaats dat ze zorgen dat ze stabieler worden, komen ze met deze troep . Blij dat ik 6.2 nog had ! Yeah ik heb m ooit gehad, gelijk er weer afgegooid, is alweer een paar weekjes geleden. Damn... wat je zegt, en dan ook met die plaatjes, kei onoverzichtelijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost [..]Damn... wat je zegt, en dan ook met die plaatjes, kei onoverzichtelijk Ja he, ik werd er echt gek van . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost [..]Ja he, ik werd er echt gek van . tis ook verdomde druk, je ziet al die smileys in de naam staan als je alleen het venster heb open staan had je voorheen niet, dus ik heb 6.2 lekkah ook nog Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost lekker allemaal aan amsn Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost lekker allemaal aan amsn dat vind ik dus nu 3x niets. sorry dat k het zeg maar dat is mijn mening omdat het een beetje msn 7.0 achtig idee is, en ik het niet gewend ben! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 april 2005 gepost Share 9 april 2005 gepost [..]dat vind ik dus nu 3x niets. sorry dat k het zeg maar dat is mijn mening dat mag jij zeggen en vinden, maar onderbouw je mening dan even Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost ik kom nu niet op msn EDIT nu weer wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Ik kom er ook niet meer op! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
jofe14 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Nu geen last van. Ken wel het probleem. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost Ik heb er ook weer steeds last van Maar ja... zonder msn doe ik meestal meer aan mn huiswerk, dus is het ook weer goed voor mijn eigen bestwil Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost msn flipt weer eens het ligt gewoon plat voor de actuele status klik hier Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost lekker allemaal aan amsn waar kan je die downloaden? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 12 april 2005 gepost Share 12 april 2005 gepost http://amsn.sourceforge.net/ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Is MSN-down. Ik krijg geen verbinding! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Is MSN-down. Ik krijg geen verbinding! Nergens last van hier.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TimT 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost [..]Nergens last van hier.. Ik krijg steeds een foutmelding dat hij geen verbinding kan maken met internet. terwijl ik gewoon internet heb. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost hier ook niets aan de hand Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rogier 20 april 2005 gepost Share 20 april 2005 gepost Ik ook! Al bijna de hele middag. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.