Sam 23 januari 2005 gestart Share 23 januari 2005 gestart Ik was vanmiddag bezig met MSN-en en zo tussen 15:00 en 16:00 werd ik er zomaar ineens uitgeknald bij MSN. Sindsdien is het me niet meer gelukt om me bij MSN aan te melden. Als ik dan op Help druk om de status van de service te controleren nadat het aanmelden mislukt is krijg ik in het venster van Internet Explorer te zien: Server is too busy. Ben ik de enige met dit probleem of hebben er hier meer op dit moment dit? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost had ik ook paar keer last van vandaag. Maar ff ouderwets n videotje gekeken Overigens loopt hier al een topic over een eerdere downtime van msn, waarin iedereen werd aangespoord om over te gaan op AIM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ook nu werkt msn niet... het is echt met pieken en dalen vandaag... vrij irritant Quote Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Mijn MSN doet het nu wel bij mij. :s Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost lekker belangrijk msn hier werkt t ook niet, op zowel MSN als aMSN Microsoft he herstel: op aMSN wel, ga ook allemaal over op aMSN, veel beter Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost Nu lijkt de gewone MSN ineens ook weer te werken. Ben benieuwd voor hoe lang. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Als jullie je mails van hotmail hadden gelezen, wist je dat vanmiddag de service niet zou werken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Als jullie je mails van hotmail hadden gelezen, wist je dat vanmiddag de service niet zou werken Niet iedereen gebruikt een hotmail adres voor MSN. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]Niet iedereen gebruikt een hotmail adres voor MSN. Ik heb gewoon een normaal mailadres en een msn-mailadres, en om de zoveel dagen lees ik eens de hotmail mails ( en dan lees ik die mails van het hotmail-personeel dus ook ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Ja, ik had tussen 18.00 uur en 21.00 uur gisteren ook problemen met MSN. Na half 10 's avonds lukte het wel en ben ik ook er niet meer af gegooid. Iedereen, maar dan ook echt iedereen, had er last van. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Ik kom er nu weer niet op , hebben er meer mensen last van ? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Ik kom er nu weer niet op , hebben er meer mensen last van ? nee ik zit de hele tijd er al op vanaf kwart over 8 weer... overigens ook daarvoor de hele tijd hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost [..]nee ik zit de hele tijd er al op vanaf kwart over 8 weer... overigens ook daarvoor de hele tijd hoor Vaag, hier doet-ie het niet, maar Windows Messenger wel... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Mijn PC opnieuw opgestart en hij doet het weer. Wel raar, ik kreeg steeds een andere (fout)melding. EDIT: Nou doet-ie het weer niet . Heeft echt niemand anders hier last van ? EDIT 2: En nu weer wel, hopelijk blijft het nu goed gaan... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost hier ligt msn weer plat hoor... al een tijdje trouwens Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost hier ook.... ik zag in mijn lijst alle mensen tegelijk offline gaan en... hop... ik lag er zelf ook weer uit Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Gewoon heel irritant. Ben je met de webcam en een spelletje bezig. Dag msn! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Vannacht ook al. MicroSoft weer hoor. Baggerzooi. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Ik dacht al ben ik weer de enige. Het is niet de eerste keer de laatste tijd . Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost ik heb er ook last van Quote Link naar bericht Delen op andere sites
sjoerdz 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Bij mij ook al Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Iedereen gewoon weer... Wel frequent de laatste tijd he? Zou wel willen overstappen op AIM, maarja van mijn contacten heeft bijna niemand dat, dus dat is neit erg interessant voor mij. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost AIM heeft van die lelijke smilies, dat is ook meteen het sterke punt van MSN (voor mij dan) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost AIM heeft van die lelijke smilies, dat is ook meteen het sterke punt van MSN (voor mij dan) Ik heb sinds gisteren Gaim. Kun je weet ik hoeveel verschillende smilies voor downloaden (ik heb GoT smilies ) en al je accounts in een programma combineren. Tabbed conversations, aliases (erg nuttig voor MSN) en erg soepel wat voorkeuren betreft. Je moet wel accounts hebben bij de betreffende services, maar goed. http://gaim.sourceforge.net Quote Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Mij maakt het programma niet uit. Als iedereen het maar heeft. En dat is tegenwoordig msn. En ik denk de komende jaren ook nog wel. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Mij maakt het programma niet uit. Als iedereen het maar heeft. En dat is tegenwoordig msn. En ik denk de komende jaren ook nog wel. precies, dat is ook het probleem... MSN is nu best vaak down enzo, maar ja, als iedereen het heeft heb je geen keuze Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost En juist omdat het wereldwijd zoveel wordt gebruikt zal er ook wel veel onderhoud nodig zijn..... dat hoort er bij helaas Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost gaan we weer terug naar ICQ nee dat vind ik ook bagger "O OH!" Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Nou bij mij doet ie het weer het duurt altijd maar even dus dat scheelt. Alleen altijd op de verkeerde momenten lijkt wel Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost hier is ie ook weer terug Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost hier is ie ook weer terug Hier nog niet.... *zucht* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost Bij mij ligt ie er ook weer af *zuuuuuuuuuucht* Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost gaan we weer terug naar ICQ nee dat vind ik ook bagger "O OH!" Ik vond dat vroeger nochthans een heel leuk programmatje hoor. Als ik me niet vergis was dat toch in dezelfde tijd als Yahoo Messenger. En DAT was verschrikkelijk, nuja voor mij dan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost MSN werkt bij mij ook weer. Anders even hier naar gaan: http://www.symantec.com/avcenter/venc/d ... ropia.html Er gaan geruchten de ronde dat Core Security Technologies een lek in MSN Messenger heeft gevonden dat het mogelijk maakt dat om uw computer via een bufferstroming over te nemen. Meer dan 130 miljoen computers zijn kwetsbaar. Microsoft is het probleem aan het oplossen. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost nu issie weer down Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost yep weer down... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost De vorige keer stuurde hotmail tenminste nog een mailtje van tevoren, maar nu helemaal niks Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost en weer up... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Tis weer zover . Ik gebruik MSN al heel lang en altijd was ik er erg tevreden over, maar de laatste 1/2 maand(en) is het wel een stuk minder . Status service Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is. De status van de service: ------ .NET Messenger Service Sign In The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. Please try again later. Laatst bijgewerkt: 10-2-2005 7:33:00 Pacific Time (GMT -8:00) ----- Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Ik heb geen problemen ofzo hoor Quote Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Ik ook niet, maar dat kan zijn omdat ik (nog) op school zit. Die heeft een sterk beveiligd netwerk. Had ik een keer ook toen een MSN-storing was en je iedereen on- en offline zag gaan. En ik bleef steeds online omdat ik op school zat. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Ik kreeg een updateverzoek en het is hier nu helemaal goed hoor... 6.2.0205 heb ik nu Quote Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost Hij doet het hier ook alweer een hele tijd, maar een updateverzoek heb ik (nog) niet gehad. 6.2.0137 heb ik. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 februari 2005 gepost Share 10 februari 2005 gepost hmmz geen updateverzoek, wel werkend Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Het is weer zover, meneertje msn kan mijn contactlist niet vinden oh en nu ik dit typ doet hij het spontaan weer... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Komt vaak voor ja.. Eerst doetie het niet, en na 1 minuutje later is er niks meer aan de hand! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Nu wil ik ook wat over msn kwijt Ik vind het een zwaar vervelend programma, elke keer spam, reclame etc. Zodra er een vervangend programma is van msn, installeer ik die direct Quote Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Vervangende progamma's zat hoor.. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Nu wil ik ook wat over msn kwijt Ik vind het een zwaar vervelend programma, elke keer spam, reclame etc. Zodra er een vervangend programma is van msn, installeer ik die direct Geen problemen mee hoor, die reclame, toolbars etc. kun je gewoon uitschakelen (al tijdens installatie) . Lukas. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost Nu wil ik ook wat over msn kwijt Ik vind het een zwaar vervelend programma, elke keer spam, reclame etc. Zodra er een vervangend programma is van msn, installeer ik die direct http://gaim.sourceforge.net Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.