Y J 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Die staan wel op de 2-delige, hoor. Maar die staan niet op de 5-delige Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Die staat juist wel op de 2-delige, maar niet op de 5-delige. Klopt, op de 2 delige dvd staat het inderdaad wel, 5 delige serie weet ik niet... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Ik ben even bezig geweest met scannen en dit is het resultaat. (nummer staat erbij). Ik heb geprobeerd ze zo netjes mogelijk te scannen, en volgens mij is dit ook aardig gelukt. VHS/DVD die er op de info site nog niet tussen staan heb ik er zelf even bij gezet. Ik heb 2 foto’s van elke versie, een grote en een kleine, voor als je de foto’s aanklikbaar wil maken. Als de kleine foto’s te groot zijn moet je ze zelf maar even verkleinen, maar verder zijn alle foto’s even groot. (ik ga ervan uit dat je de kleine foto’s in de vakjes wil zetten waar ook het vhs/dvd nummer staat). Ja, ik weet het, Dj. Koelkast zou eigenlijk de foto’s doen, maar bekijk ze wel even, misschien zijn ze wel hartstikke goed gelukt! Als er geen nummer bij staat maar een beschrijving betekent dat dat ie nog niet op de info-site staat! Nummer 69: Groot klein Medium: VHS Titel: Bassie & Adriaan en de plaaggeest Lengte: 140 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: gedeeltelijk orgineel, gedeeltelijk nieuw Bijzonderheden: Dubbelbox, Klaris-toevoegingen groot klein Nummer 70: groot klein Nummer 71: groot klein Nummer 72: groot klein Nummer 22: groot klein Nummer 62: groot klein Nummer 73: groot klein Nummer 23: groot klein Nummer 140: groot klein Medium: VHS Titel: Bassie & Adriaan en de huilende professor deel 1 Lengte: 55 minuten Uitgever + jaar: Kidsstuff 1991 Muziek: Orgineel Bijzonderheden: Bevat weinig muziek, is volledig (geen scenes geknipt) groot klein Nummer 77: groot klein Nummer 74: groot klein Nummer 75: groot klein Nummer 76: groot klein Nummer 27: groot klein Nummer 28: groot klein Nummer 63: groot klein Nummer 64: groot klein Nummer 67: groot klein Nummer 29: groot klein Nummer 30: groot klein Nummer 80: groot klein Nummer 54: groot klein Nummer 81: groot klein Nummer 82: groot klein Nummer 83: groot klein Nummer 84: groot klein Nummer 85: groot klein Nummer 86: groot klein Nummer 39: groot klein Nummer 87: groot klein Nummer 88: groot klein Nummer 89: groot klein Nummer 92: groot klein Nummer 93: groot klein Nummer 96: groot klein Nummer 97: groot klein Nummer 106: groot klein Nummer 104: groot klein Nummer 105: groot klein Nummer 107: groot klein Medium: VHS Titel: De top 10 van Bassie & Adriaan Lengte: 40 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1997 Muziek: …. Bijzonderheden: herziene uitgave van de leukste liedjes, kartonnen hoes groot klein Nummer 146: groot klein Nummer 147: groot klein Medium: VHS Titel: Bassie & Adriaan de allerleukste liedjes Lengte: 45 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: …. Bijzonderheden: … groot klein Nummer 144: groot klein Nummer 152: groot klein Nummer 153: groot klein Nummer 138: groot klein Nummer 44: groot klein Nummer 45: groot klein Nummer 46: groot klein Nummer 99: groot klein Nummer 47: groot klein Nummer 100: groot klein Nummer 101: groot klein Nummer 102: groot klein Nummer 103: groot klein Medium: VHS Titel: De dromen van Bassie & Adriaan Lengte: 30 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: … Bijzonderheden: Speciale editie, herziene uitgave 10 jaar B&A, complicatie groot klein Medium: VHS Titel: Dromen met Bassie & Adriaan Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: … Bijzonderheden: dubbelbox, herziene versie groot klein Nummer 151: groot klein Nummer 14: groot klein Nummer 15: groot klein Nummer 1: groot klein Nummer 17: groot klein Nummer 16: groot klein Nummer 9: groot klein Nummer 10: groot klein Nummer 11: groot klein Nummer 8: groot klein Nummer 13: groot klein Nummer 2: groot klein Nummer 3: groot klein Nummer 4: groot klein Nummer 5: groot klein Nummer 6: groot klein Nummer 7: groot klein Nummer 141: groot klein Nummer 142: groot klein Nummer 18: groot klein Nummer 19: groot klein Nummer 90: groot klein Nummer 91: groot klein Nummer 94: groot klein Nummer 95: groot klein Nummer 98: groot klein Nummer 51: groot klein Medium: DVD Titel: Bassie & Adriaan alle liedjes uit grootmoeders tijd Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: nieuw Bijzonderheden: hetzelfde als de vorige uitgave, uitgave van Hollandse Kinderklassiekers, alle liedjes zijn afzonderlijk afspeelbaar groot klein Medium: DVD Titel: Bassie & Adriaan alle liedjes uit grootmoeders tijd Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2005 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Hetzelfde als de vorige uitgaven, alle liedjes zijn afzonderlijk afspeelbaar groot klein Nummer 48: groot klein Nummer 49: groot klein Nummer 50: groot klein Medium: DVD Titel: LIVE! Bassie & Adriaan Lengte: 50 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: … Bijzonderheden: Nog nooit op TV geweest groot klein Medium: DVD Titel: Bassie & Adriaan, 25 jaar theater Lengte: 50 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: …. Bijzonderheden: Nog nooit op TV verschenen, jubileumeditie groot klein Medium: DVD Titel: Bassie & Adriaan met 25 liedjes, 25 jaar feest Lengte: 60 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: … Bijzonderheden: Met nog nooit eerder op video verschenen liedjes groot klein Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 februari 2005 gepost Auteur Share 23 februari 2005 gepost Woei... ik kan de database weer in, dus ik ga dingen toevoegen, thanks! Nu moet ik nog even kijken wat ik met die plaatjes ga doen... DJ had een systeempje, maar daar heb ik al even niks over gehoord. Ik dubbelcheck even, in ieder geval bedankt voor de moeite! Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Woei... ik kan de database weer in, dus ik ga dingen toevoegen, thanks!Nu moet ik nog even kijken wat ik met die plaatjes ga doen... DJ had een systeempje, maar daar heb ik al even niks over gehoord. Ik dubbelcheck even, in ieder geval bedankt voor de moeite! Ik vond het leuk om te doen.... heb ook foto's gemaakt van mijn dc's/mc's/lp's, maar die staan in het cd/mc/lp topic. (muziek) EDIT: Nr. 155 kan verwijdert worden, stond er al in (nr. 68), maar dat had ik ff niet gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 februari 2005 gepost Share 23 februari 2005 gepost Weet je al wat je met de plaatjes gaat doen? . (ik wil niet jutten, hoor ) En gaat het ook lukken om de plaatjes aanklikbaar te maken? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 februari 2005 gepost Auteur Share 23 februari 2005 gepost Weet je al wat je met de plaatjes gaat doen? . (ik wil niet jutten, hoor ) En gaat het ook lukken om de plaatjes aanklikbaar te maken? Nope. Ik laat het asap weten, wees maar niet bang Aanklikbaar kan eventueel wel. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost er staat nog iets niet op de infosite er was nog een eerdere dvd versie dan die in 2003 in 2000 is er ook 1 uitgekomen maar niet van bridge van arcade en het zit in zo'n plastieke hoes de inhoud is het zelfde als de andere maar ik heb hem gekregen van een oom die had mijn overgrootmoeder in huis en die is 2 jaar geleden overleden en die keek ook altijd naar bassie & adriaan en zij had die versie op dvd en nu heb ik hem gekregen Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost er staat nog iets niet op de infositeer was nog een eerdere dvd versie dan die in 2003 in 2000 is er ook 1 uitgekomen maar niet van bridge van arcade en het zit in zo'n plastieke hoes de inhoud is het zelfde als de andere maar ik heb hem gekregen van een oom die had mijn overgrootmoeder in huis en die is 2 jaar geleden overleden en die keek ook altijd naar bassie & adriaan en zij had die versie op dvd en nu heb ik hem gekregen Over welke dvd heb je het? Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost sorry van grootmoederstijd Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost sorry van grootmoederstijd Dus als ik het goed begrijp zijn er dus 4 uitgaven van liedjes uit grootmoeders tijd op DVD: Arcade 2000; Bridge 2001; Bridge 2003 (Hollandse Kinderklassiekers); Bridge 2005 Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 februari 2005 gepost Share 24 februari 2005 gepost [..]Dus als ik het goed begrijp zijn er dus 4 uitgaven van liedjes uit grootmoeders tijd op DVD: Arcade 2000; Bridge 2001; Bridge 2003 (Hollandse Kinderklassiekers); Bridge 2005 ja Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost hier een foto van de arcade dvd http://img233.exs.cx/my.php?loc=img233& ... ijd4jq.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
morton 3 maart 2005 gepost Share 3 maart 2005 gepost hier een foto van de arcade dvd http://img233.exs.cx/my.php?loc=img233& ... ijd4jq.jpg Misschien kun je de foto beter zonder flits maken. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost Misschien kun je de foto beter zonder flits maken. Jah, dan zie je helemaal niks meer. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 4 maart 2005 gepost Share 4 maart 2005 gepost [..]Misschien kun je de foto beter zonder flits maken. maar je ziet tenminste het arcade logo.... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 maart 2005 gepost Share 14 maart 2005 gepost Wonderer, ben je er al uit wat je met mijn gescande plaatjes gaat doen van de video's en dvd's (overigens ook die van de cd's)? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 14 maart 2005 gepost Auteur Share 14 maart 2005 gepost Wonderer, ben je er al uit wat je met mijn gescande plaatjes gaat doen van de video's en dvd's (overigens ook die van de cd's)? Eh, nee, nog niet... beetje lager op de prioriteitenlijst gezakt DJ heeft ook nog niks gemaild ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
Paulie 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost =edit: nee! oppassen nu je hebt al 2 waarschuwingen= Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 25 maart 2005 gepost Share 25 maart 2005 gepost Hier zijn wat duidelijkere afbeeldingen van de DVD B&A Liedjes uit Grootmoederstijd(Versie 1999)- Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 25 maart 2005 gepost Share 25 maart 2005 gepost Hier zijn wat duidelijkere afbeeldingen van de DVD B&A Liedjes uit Grootmoederstijd(Versie 1999)- Die kwam ik ook tegen op Marktplaats. Hij is van Bridge en de dvd is van Arcade. Link naar bericht Delen op andere sites
TV FAN 9 augustus 2005 gepost Share 9 augustus 2005 gepost Ik heb in Microsoft Powerpoint een overzicht gemaakt van (zo veel mogelijke) covers van alle uitgaven die ik kon vinden per serie t/m de Reis door Europa. (Ik heb alleen de "echte" series gedaan - dus nog niet de shorties, liveshows e.d.) Hiervoor heb ik trouwens een van de achtergronden uit het topic "Wallpapers"uit Creatief gebruikt. Met dank aan vele scans die jullie in dit topic hebben geplaatst. Verder heb ik nog wat rondgespeurd op veiling/koop sites als speurders.nl en marktplaats.nl. Maar natuurlijk heb ik nog steeds niet alle covers gevonden. Bijvoorbeeld de eerste 17 uitgaven (op 2 na) van de Plaaggeest heb ik niks van kunnen vinden. Of de Reis door Europa-banden van CNR uit (geloof ik) 1993. Als hij af is, zou ik hem dan online mogen plaatsen? In ieder geval heb ik hier een overzicht met de covers die ik nog mis. Als je een of meer banden hebt, zou je die dan asjeblieft willen scannen? Hier het overzicht met de databese nummers: (Het gaat hier dus alleen om Videobanden) Alle eerste 17 uitgaven van de Plaaggeest - op Kidstuff uitgave deel 2 (geen kartonnen hoes) en deel 3 (kartonnen hoes) na. Het geheim van de sleutel nummer 127 De Diamant nummer 128 nummer 129 nummer 130 De huilende professor nummer 131, 132, 133, en 134 (Penta) - betere scans nummer ,115, deel 2 (geen nummer) en deel 4 (geen nummer) van Kidstuff Het geheim van de schatkaart - compleet De verdwenen kroon - nummer 79 De verzonken stad - compleet Reis door Europa - volledige CNR serie (nummers 33 t/m 38) + volledige Arcade serie (nummers 52 t/m 57) Reis door Amerika - nog niet aan toe gekomen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten