wonderer 23 januari 2005 gestart Share 23 januari 2005 gestart Zoals in verschillende topics wel blijkt, zijn van alle series meerdere versies op DVD en video verschenen. Aangezien mijn site een INFO site is, ben ik van plan om deze informatie in een handig overzichtje te zetten. Maar dat kan ik niet alleen, dus daar heb ik jullie hulp voor nodig. Voorlopig kan ik nog even vooruit met wat ik heb, plus het feit dat ik de scripts nog moet schrijven. Ik wil aan jullie vragen of je in dit topic linkjes wil zetten met posts met info over verschillende versies. Tegen de tijd dat ik dat allemaal heb ingevoerd, mogen jullie de ontbrekende info toevoegen, lief hè? Dan hebben we als het goed is geen vragen meer van "welke versie staat dat en dat op" of "welke muziek heeft de CNR versie van de kroon". Bij voorbaat dank. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost Het wordt dus zoiets: http://info.bassieenadriaan.nl/index.php?page=3009 Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost De muziek van de Slagersbanden is niet origineel, maar het is een Klaris-nabewerking. Op zoek in Nederland en Frankrijk (deel 1) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel Op zoek in Wales en Portugal (deel 2) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel Op zoek in Ierland en Italië (deel 3) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel Op zoek in Duitsland en Griekenland (deel 4) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel Op zoek in Denemarken en België (deel 5) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel Op zoek in Spanje en Luxemburg (deel 6) Medium: VHS Lengte: 60 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998) Muziek: origineel ------------------------------------------ Het Geheim van de Schatkaart (deel 1) Medium: VHS Lengte: 90 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998 Muziek: origineel ook hier is veel in geknipt Het Geheim van de Schatkaart (deel 2) Medium: VHS Lengte: 90 min. Uitgever: Arcade Movie Company (1998 Muziek: origineel Ook hier is veel in geknipt Zo ook goed of moeten het per se links zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost Nee, is prima zo. En ja, natuurlijk zijn de slagersbanden klaris NAbewerkingen, stom van me. Dank je voor de info Heb ook plaatjes nodig, trouwens... Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost ik zit zo te lezen maar de penta versies staan er niet bij de plaaggeest en de professor Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Ok hier komt mijn collectie dan eerst een paar als test... hoe groot wil je de plaatjes hebben? Titel: Bassie en Adriaan en de Plaaggeest DEEL 2 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: Kartonnen hoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de Plaaggeest DEEL 3 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: Kartonnen hoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de Diamant Uitgever: CNR Video Jaar: 1990 Lengte: 1u29 Muziek: Origineel (van Galen/Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan, het geheim van de sleutel Uitgever: CNR Video Jaar: 1992 Lengte: 1u28 Muziek: Origineel (van Galen/Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan, het geheim van de sleutel Uitgever: Arcade pictures Jaar: 1996 Lengte: 88 minuten Muziek: Origineel (van Galen/Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: Herziene versie, alleen in combinatie met puzzel (B&A surprisebox), getekende cover Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 1 Uitgever: CNR Video Jaar: 1992 Lengte: 1u30 Muziek: Origineel (Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 2 Uitgever: CNR Video Jaar: 1992 Lengte: 1u30 Muziek: Origineel (Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan, het geheim van de schatkaart DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: 1u30 Muziek: origineel (Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: Herziene versie, sommige scenes (gedeeltelijk) opnieuw ingesproken Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan, het geheim van de schatkaart DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: 1u30 Muziek: origineel (Klaris) Medium: VHS Bijzonderheden: Herziene versie, sommige scenes (gedeeltelijk) opnieuw ingesproken Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan, het geheim van de schatkaart DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: 140 minuten Muziek: Gedeeltelijk origineel (Klaris) gedeeltelijk nabewerkt (Smorenburg) Medium: DVD Bijzonderheden: Herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan, het geheim van de schatkaart DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: 140 minuten Muziek: Gedeeltelijk origineel (Klaris) gedeeltelijk nabewerkt (Smorenburg) Medium: DVD Bijzonderheden: Herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja zoiets? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost ik zit zo te lezen maar de penta versies staan er niet bij de plaaggeest en de professor ja is ook nog lang niet compleet daarom wordt in dit topic om input gevraagd Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Bij de slagersbanden zit ook een speciale intro van Bassie en Adriaan. Dat lijkt me ook wel handig om voor de compleetheid toe te voegen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 1 uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 60 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus vanaf deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 2 uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 60 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus vanaf deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja heb je hier wat aan? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost Ik heb van Kas een lange mail gehad. Wacht dus even met je eigen banden uittikken, straks doe je dubbel werk Ben erg blij met jullie hulp! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 1uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 60 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus na deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 2 uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 60 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus na deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja heb je hier wat aan? Dit klopt niet helemaal. Op Bridge online staat namelijk het volgende: Bridge Entertainment bestaat sinds 1 juni 2000 onder deze naam. Bridge is een voortzetting van de Arcade Movie Company, tot 1 januari 2000 een dochtermaatschappij van Wegener Arcade. De onderneming is onder de naam CNR Film & Video opgericht in 1993. Dus er is geen samenwerking geweest, maar een naamsverandering. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Ik heb van Kas een lange mail gehad. Wacht dus even met je eigen banden uittikken, straks doe je dubbel werk Ben erg blij met jullie hulp! misschien wil je hier een lijst neerzetten met welke banden je nog niet hebt Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost [..]misschien wil je hier een lijst neerzetten met welke banden je nog niet hebt ja, dat weet ik dus niet, want ik weet absoluut niet welke banden er zijn. Ik las in een post van iemand die er al 80 had, dus we moeten nog even... ik zit op ongeveer 40. Plaaggeest Dubbelbox Medium: VHS Lengte: 140 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: Klaris (weet niet of dit orgineel of nieuw is) Bijzonderheden: jubileumuitgave Plaaggeest Dubbelbox Medium: VHS Lengte: 140 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: Klaris (weet niet of dit orgineel of nieuw is) Bijzonderheden: - Plaaggeest deel 1 en 2 Medium: VHS Lengte: 70 minuten per deel Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: Klaris (weet niet of dit nieuw of orgineel is) Bijzonderheden: - Plaaggeest op één band Medium: VHS Lengte: 140 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2004 Muziek: Nieuw (Smorenburg muziek) Bijzonderheden: Zelfde versie als op DVD Bassie & Adriaan en het geheim van de sleutel Dubbelbox Medium: VHS Lengte: 215 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: Nieuw Zelfde bijzonderheden als de dvd. De huilende professor deel 1, 2 en 3: Medium: VHS Lengte: 60 minuten (per deel) Uitgever + jaar: Bridge 2002 Muziek: nieuw Bijzonderheden: De stem van Robin is van Guus Verstreate Jr., de muziek is van Smorenburg De huilende professor dubbelbox: Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1997 Muziek: nieuw Bijzonderheden: De stem van Robin is van Guus Verstreate Jr., de muziek is van Smorenburg De huilende professor op een band: Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: bridge 2004 Muziek: nieuw Bijzonderheden: De stem van Robin is van Guus Verstreate Jr, zelfde muziek als op dubbelbox Het geheim van de schatkaart op één band: Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2004 Muziek: nieuw Bijzonderheden: - De verdwenen kroon dubbelbox Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Sommige dialoog van Robin is opnieuw ingesproken De verzonken stad dubbelbox Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: gedeelte nieuw gedeelte orgineel Bijzonderheden: De muziek en de begintune zijn nieuw tot het liedje vriendelijk zijn, daarna is de muziek orgineel. Als B&A het boevenhuis doorzoeken is het muziekje dat daarbij hoort echter nieuw, daarna is de muziek weer orgineel, de eindtune is weer nieuw. Op reis door Europa 1 t/m 6 Medium: VHS Lengte: 60 minuten per deel Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: nieuw Bijzonderheden: - Op reis door Amerika deel 1 en deel 2, dubbelboxen Medium: VHS Lengte: 195 minuten per dubbelbox Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Nieuwe muziek, enkele shots missen Op zoek in Curaçao, San Fransisco, Las Vegas, Wilde westen, Florida Medium: VHS / DVD Lengte: deel 1 t/m 4 75 minuten, deel 5 90 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Nieuwe muziek, enkele shots missen Op bezoek bij Bassie & Adriaan Medium: VHS Lengte: 50 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1998 Muziek: orgineel Bijzonderheden: De serie mist in totaal een aantal shorties Hallo vriendjes en vriendinnetjes Medium: VHS Lengte: 40 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1998 Muziek: orgineel Bijzonderheden: - Leren & Lachen met B&A deel 1, 2 en 3 Medium: VHS Lengte: 60 minuten per deel Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Aan- en afkondigingen zijn geknipt en vervangen door voice-overs. Liedjes uit grootmoeders tijd deel 1 en 2 Medium: VHS Lengte: 35 minuten per deel Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: Smorenburg (nieuw of orgineel: geen idee) Bijzonderheden: Liedjes uit grootmoederstijd dubbelbox Medium: VHS Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2000 Muziek: Smorenburg (nieuw of orgineel: geen idee) Bijzonderheden: - Liedjes uit grootmoeders tijd op één band: Medium: VHS Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2001 Muziek: Smorenburg (nieuw of orgineel: geen idee) Bijzonderheden: - Liedjes uit grootmoeders tijd Medium: DVD Lengte: 70 minuten Uitgever + jaar: Bridge 2003 Muziek: Smorenburg (nieuw of orgineel: geen idee) Bijzonderheden: Uitgave van 'Hollandse Kinderklassiekers' Dit kreeg ik van Kas. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost ok ik ga morgen verder met: alle liedjes banden europa + amerika origineel feest leren en lachen 1+2 25 jaar en wat ik zoal nog meer kan vinden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 1uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 35 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus vanaf deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ titel: Alle liedjes uit grootmoeders tijd deel 2 uitgever: Arcade/cnr video jaar: 1995 lengte: +/- 35 minuten muziek: orgineel (klaris) medium: VHS bijzonderheden: bij deze videos werkten Arcade en cnr samen (dus vanaf deze videos werden B en A banden verkocht onder het Arcade-label) bevat alle scenes volledig: ja heb je hier wat aan? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost ok ik ga morgen verder met:alle liedjes banden europa + amerika origineel feest leren en lachen 1+2 25 jaar en wat ik zoal nog meer kan vinden europa+amerika origineel? dat zijn toch de klarisbanden die al online staan? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]europa+amerika origineel? dat zijn toch de klarisbanden die al online staan? geen idee maar ik maak daarna ook overal een klein fototje van, dan maar dubbel, is het in ieder geval zo volledig als het maar kan, toch? Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Is het misschien een goed idee om bij de banden - Op bezoek bij Bassie & Adriaan - Op stap met Bassie & Adriaan - Hallo vriendjes en vriendinnetjes neer te zetten welke shorties hier op staan? Ik zou dit op de eerste 2 genoemde banden (de 3e moet ik nog kopen) eventueel wel willen nakijken en vanavond hier posten. Weet overigens niet of er behalve de banden Feest met Bassie & Adriaan en 25 jaar Bassie en Adriaan die een heleboel verschillende dingen waaronder shorties hebben nog meer banden met shorties (met originele muziek van Klaris) zijn uitgebracht. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Amerika Op zoek in Las Vegas (deel 3) Medium: VideoCD Lengte: 75 min. Uitgever: CNR Film & Video Jaar: 1995 Muziek: origineel Bijzonderheden: Verdeeld over 2 VideoCD's. Originele titel serie (En de Reis vol Verrassingen) --- Europa Op zoek in Nederland en Frankrijk (deel 1) Medium: VideoCD Lengte: 60 min. Uitgever: CNR Film & Video Jaar: 1995 Muziek: origineel Bijzonderheden: Nieuwe video/dvd titel (Op Reis door Europa) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost AmerikaOp zoek in Las Vegas (deel 3) Medium: VideoCD Lengte: 75 min. Uitgever: CNR Film & Video Jaar: 1995 Muziek: origineel Bijzonderheden: Verdeeld over 2 VideoCD's. Originele titel serie (En de Reis vol Verrassingen) --- Europa Op zoek in Nederland en Frankrijk (deel 1) Medium: VideoCD Lengte: 60 min. Uitgever: CNR Film & Video Jaar: 1995 Muziek: origineel Bijzonderheden: Nieuwe video/dvd titel (Op Reis door Europa) Op zoek in Curaçao (deel 1), op zoek in San Fransisco (deel 2) Medium: VCD Lengte: 75 minuten Uitgever + jaar: CNR Film & Video 1995 Muziek: orgineel Bijzonderheden: Orginele titel serie (reis vol verrassingen) Op zoek in het wilde westen (deel 4) Medium: vcd Lengte: 75 minuten Uitgever + jaar: CNR Film & Video 1995 Muziek: orgineel Bijzonderheden: verdeeld over 2 vcd's, orginele titel serie (reis vol verrassingen) De Plaaggeest Medium: VHS Lengte: 140 minuten Uitgever + jaar: Arcade 1996 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Dubbelbox, nieuwe muziek (Klaris) De verdwenen kroon Medium: VHS Lengte: 180 minuten Uitgever + jaar: Arcade 2000 Muziek: nieuw Bijzonderheden: Sommige dialoog van Robin is opnieuw ingesproken, Smorenburg muziek Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan en de Huilende Professor Penta DEEL 3 Medium: VHS Lengte: +- 50 Minuten (hoes vermeld 55, is niet juist) Uitgever: Kidsstuff Jaar:/ Muziek: Origineel Bijzonderheden: bevat zeer weinig muziek, en is volledig Deel 1, 2 en 4 volgen nog, maar deze is iig identiek aan de PENTA versie hiervan. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan en de Huilende Professor Penta DEEL 3Medium: VHS Lengte: +- 50 Minuten (hoes vermeld 55, is niet juist) Uitgever: Kidsstuff Jaar:/ Muziek: Origineel Bijzonderheden: bevat zeer weinig muziek, en is volledig Deel 1, 2 en 4 volgen nog, maar deze is iig identiek aan de PENTA versie hiervan. Komt uit 1999 Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]Komt uit 1999 penta is de alleroudste versie van bassie & adriaan video's uit 1999 Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]penta is de alleroudste versie van bassie & adriaan video's uit 1999 Ik bedoel 1991 Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]Ik bedoel 1991 maar dat kan ook niet want rond die tijd zijn de cnr uitgaves uitgebracht Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]maar dat kan ook niet want rond die tijd zijn de cnr uitgaves uitgebracht Dat staat wel op de band die ik heb, ik heb nl. de huilende professor deel 1 Kidsstuff uitgave. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Het kan ook volledig Kidsstuff zijn, maar hij heeft wel het Penta voorstukje. Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]maar dat kan ook niet want rond die tijd zijn de cnr uitgaves uitgebracht De eerstvolgende uitgave van de Professor na de Penta-banden was met de slagersbanden, en die waren van '93/'94. Ik heb zelf de Penta's ook zo rond '91 in huis gehaald, maar hoe oud ze dan precies zijn kan ik ook niet zeggen. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Ik heb hier wat kleine plaatjes van covers: Europa 1 - Arcade Europa 2 - Arcade Europa 3 - Arcade Europa 4 - Arcade Europa 5 - Arcade Europa 6 - Arcade Amerika 1 Curacao - CNR Amerika 2 San Fransisco - CNR Amerika 3 Las Vegas - CNR Verdwenen Kroon 1 - CNR Verdwenen Kroon 2 - CNR Feest Met B&A Feest Met Bassie & Adriaan Medium: VHS Lengte: 50 minuten Uitgever: CNR Video 1992 Muziek: Origineel Bijzonderheden: Videoband die in een speciaal verjaardagspakket zat (met slingers, vlaggetjes, kleurplaten, kleurpotloden, buttons, liedjes en een verjaardagskalende en de band) Op de band staan liedjes (Dimitri, Erik de Viking, Fairies, Kapitein Bassie, Geheime Agenten, De wekker, In de Lente, Griekse Les, 4 seizoenen, Gefeliciteerd Prof. - Slager 1 Europa 2 - CNR Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost vind je het goed als ik de foto's doe? dan zijn ze allemaal gelijk en gelijk in kwaliteit. mocht ik banden missen dan kan de rest ook foto's bijmaken. krijg deze week nog wel een paar extra banden Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost vind je het goed als ik de foto's doe?dan zijn ze allemaal gelijk en gelijk in kwaliteit. mocht ik banden missen dan kan de rest ook foto's bijmaken. krijg deze week nog wel een paar extra banden Ok, zeg dan maar welke je nodig hebt. Ik heb niet zo heel veel oude banden, dus bovenstaande is wel zon beetje de meeste die ik heb. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Ok, zeg dan maar welke je nodig hebt. Ik heb niet zo heel veel oude banden, dus bovenstaande is wel zon beetje de meeste die ik heb. ik wil ook wel een paar foto;s maken, doe ik ze wel van de schatkaart 1+2 (cnr) en de stad 1+2(cnr) mits jullie het goed vinden.. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]ik wil ook wel een paar foto;s maken, doe ik ze wel van de schatkaart 1+2 (cnr) en de stad 1+2(cnr) mits jullie het goed vinden.. en ik zou ook nog foto's kunnen maken van de penta versies van plaaggeest deel 3 en huilende professor deel 1 groetjes mitchie Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost het lukt me nog niet egt om dat ene te doen maar hier de links schat 1 (CNR) http://img178.exs.cx/img178/9893/schat3ib.jpg schat 2 (CNR) http://img178.exs.cx/img178/5207/schat15lu.jpg stad 1 (CNR) http://img178.exs.cx/img178/3377/stad0gl.jpg stad 2 (CNR) http://img178.exs.cx/img178/723/stad15it.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost daarom zeg ik: laat mij ze maar maken, allemaal gelijk, juiste formaat, scherp en juiste kleur/belichting Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost daarom zeg ik: laat mij ze maar maken, allemaal gelijk, juiste formaat, scherp en juiste kleur/belichting o sorry had ik niet gelezen sorry Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost daarom zeg ik: laat mij ze maar maken, allemaal gelijk, juiste formaat, scherp en juiste kleur/belichting maar dj heb jij de penta versie van de professor deel 1 en de kidsstuff versie van de plaaggeest deel 3 anders wil ik wel een foto maken Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik weet niet of het nog nodig is, maar hier mijn lijst videobanden: Titel: Bassie en Adriaan 1 (De Plaaggeest) Uitgever: Video Media Jaar: Niet vermeld Lengte: 70 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: namen van afleveringen staan op achterzijde videohoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan 2 (De Plaaggeest) Uitgever: Video Media Jaar: Niet vermeld Lengte: 50 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: namen van afleveringen staan op achterzijde videohoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan 3 (De Plaaggeest) Uitgever: Video Media Jaar: Niet vermeld Lengte: 50 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: namen van afleveringen staan op achterzijde videohoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan zien Spoken DEEL 2 (De Plaaggeest) Uitgever: Penta Video Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Uitgever: Penta Video Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Uitgever: Penta Video Jaar: 1986 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 3 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 3 Uitgever: Kidstuff Jaar: Niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: Origineel (van Galen) Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 1 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1996 Lengte: +/- 70 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest DEEL 2 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1996 Lengte: +/- 70 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1996 Lengte: +/- 140 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie / dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 140 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie / dubbelbox – paarse versie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de plaaggeest Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 140 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie / dubbelbox – rode versie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel Uitgever: CNR video Jaar: 1990 Lengte: 88 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 88 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1996 Lengte: 88 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 220 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox / digitaal geremasterd Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de Diamant Uitgever: CNR video Jaar: niet vermeld Lengte: 89 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: acteurs staan vermeld op achterzijde video Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de Diamant Uitgever: CNR video Jaar: 1990 Lengte: 89 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de Diamant Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 1998 Lengte: 170 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de Diamant Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: 180 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: hele serie op 1 videoband Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 1 Uitgever: Penta Jaar: niet vermeld Lengte: +/- 55 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 2 Uitgever: Penta Jaar: niet vermeld Lengte: +/- 55 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 3 Uitgever: Penta Jaar: niet vermeld Lengte: +/- 55 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 4 Uitgever: Penta Jaar: niet vermeld Lengte: +/- 55 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: kartonenhoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Het Griengas’ DEEL 1 Uitgever: CNR film & video / Interkring Vleeswaren Jaar: 1993 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Een geheimzinnig eiland’ DEEL 2 Uitgever: CNR film & video / Interkring Vleeswaren Jaar: 1993 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor ‘Een gevaarlijk plan’ DEEL 3 Uitgever: CNR film & video / Interkring Vleeswaren Jaar: 1993 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1997 Lengte: +/- 180 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: digitaal geremasterd Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: digitaal geremasterd Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie en Adriaan en de huilende professor DEEL 3 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: digitaal geremasterd Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Op bezoek bij Bassie & Adriaan Uitgever: CNR Video Jaar: niet vermeld Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Op bezoek bij Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video / Home Channel Jaar: 1990 Lengte: 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Op bezoek bij Bassie & Adriaan Uitgever: CNR film & video / Bart Smit Jaar: 1995 Lengte: 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: Bart Smit uitgave Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Op bezoek bij Bassie & Adriaan Uitgever: Arcade Pictures Jaar: geen idee video zit nog in doos Lengte: 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: video werd samen met kleurboek/potloden uitgeven (in doos) Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Op stap met Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video Jaar: niet vermeld Lengte: 83 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: alle medewerkers staan vermeld op de achterzijde van de videohoes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Op stap met Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video / Home Channel Jaar: 1990 Lengte: 83 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: 10 jaar Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video Jaar: niet vermeld Lengte: 85 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: 10 jaar Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video / Home Channel Jaar: 1990 Lengte: 85 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 1 Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart ‘opzoek naar de schat’ DEEL 2 Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 1 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en het geheim van de schatkaart DEEL 2 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon DEEL 1 Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon DEEL 2 Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de verdwenen kroon Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 171 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Bassie & Adriaan en de verzonken stad ‘Een steen met vreemde tekens’ DEEL 1 Uitgever: CNR video Weesp / Groot Bijgaarden Jaar: niet vermeld Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de verzonken stad ‘Het geheim van de steen’ DEEL 2 Uitgever: CNR video Weesp / Groot Bijgaarden Jaar: niet vermeld Lengte: 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de verzonken stad Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1999 Lengte: 180 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de verzonken stad Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 2002 Lengte: 180 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: hele serie op 1 videoband Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Feest met Bassie & Adriaan Uitgever: CNR video Jaar: 1992 Lengte: 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Feest met Bassie & Adriaan Uitgever: CNR film & video Jaar: 1995 Lengte: 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Hallo vriendjes en vriendinnetjes Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1994 Lengte: +/- 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Hallo vriendjes en vriendinnetjes Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: +/- 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: De leukste liedjes van Bassie & Adriaan Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Nederland en Frankrijk’ DEEL 1 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Wales en Portugal’ DEEL 2 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Ierland en Italie’ DEEL 3 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Duitsland en Griekenland’ DEEL 4 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Denemarken en Belgie’ DEEL 5 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Spanje en Luxemburg’ DEEL 6 Uitgever: CNR film & video Weesp / Wemmel Jaar: 1993 Lengte: 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Nederland en Frankrijk’ DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Wales en Portugal’ DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Ierland en Italie’ DEEL 3 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Duitsland en Griekenland’ DEEL 4 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Denemarken en Belgie’ DEEL 5 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Europa ‘opzoek in Spanje en Luxemburg’ DEEL 6 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: De top 10 van Bassie & Adriaan Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1997 Lengte: 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene uitgave ‘De leukste liedjes’ / werd samen met hoorspel uitgegeven Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Curacao’ Uitgever: CNR film & video / Wemmel Jaar: 1994 Lengte: 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in San Francisco’ Uitgever: CNR film & video / Wemmel Jaar: 1994 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Las Vegas’ Uitgever: CNR film & video Jaar: 1995 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de reis vol verassingen ‘op zoek in Het wilde westen’ Uitgever: CNR film & video Jaar: 1995 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op zoek in Amerika Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1996 Lengte: +/- 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 195 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 195 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Curacao’ DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie van De reis vol verassingen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘San Francisco’ DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie van De reis vol verassingen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Las Vegas’ DEEL 3 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie van De reis vol verassingen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Het wilde westen’ DEEL 4 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie van De reis vol verassingen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan op reis door Amerika ‘Florida’ DEEL 5 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 90 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herzieneversie van De reis vol verassingen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 1 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1995 Lengte: +/- 35 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 2 Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1995 Lengte: +/- 35 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 35 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2000 Lengte: +/- 35 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1995 Lengte: +/- 75 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 2000 Lengte: 70 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: dubbelbox Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan en de aller leukste liedjes Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1997 Lengte: +/- 45 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: geen Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: De dromen van Bassie & Adriaan Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1997 Lengte: +/- 30 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene uitgave 10 jaar Bassie & Adriaan / speciale editie Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Dromen met Bassie & Adriaan Uitgever: Arcade Pictures Jaar: 1998 Lengte: +/- 70 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie Bevat alle scenes volledig: Nee Titel: Dromen met Bassie & Adriaan DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: compilatie van eerder uitgebrachte titels Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Dromen met Bassie & Adriaan DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 40 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: compilatie van eerder uitgebrachte titels Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 1 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie van ‘opstap’ en ‘opbezoek bij’ / beeld en geluid digitaal bewerkt Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 2 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie van ‘opstap’ en ‘opbezoek bij’ / beeld en geluid digitaal bewerkt Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Leren en Lachen met Bassie & Adriaan DEEL 3 Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: herziene versie van ‘opstap’ en ‘opbezoek bij’ / beeld en geluid digitaal bewerkt Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan met 25 liedjes ’25 jaar feest’ Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2001 Lengte: +/- 60 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: met nog nooit eerder op vide verschenen liedjes Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan Live! Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2002 Lengte: +/- 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: nog nooit op tv geweest Bevat alle scenes volledig: Ja Titel: Bassie & Adriaan 25 jaar theater ‘Jubileum editie’ Uitgever: Bridge Pictures Jaar: 2003 Lengte: +/- 50 minuten Muziek: ? Medium: VHS Bijzonderheden: nog nooit op tv verschenen Bevat alle scenes volledig: Ja -edit: kleiner gemaakt - edit: groen is toegevoegd, wat een rotwerk Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost klopt niet helemaal, de banden amerika bevatten NIET alle scenes, alleen de ene band wel en de andere niet, ik meen dat er 2 scenes weg zijn, zowel bij de 5 vhs origineel, bridge als de 5 dvd. alleen de 2 dvd bevat alles volledig. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost klopt niet helemaal, de banden amerika bevatten NIET alle scenes, alleen de ene band wel en de andere niet, ik meen dat er 2 scenes weg zijn, zowel bij de 5 vhs origineel, bridge als de 5 dvd. alleen de 2 dvd bevat alles volledig. Oke, dat zou best kunnen Ik weet het zo niet allemaal uit het hoofd Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Bij die tekst van Liedjes uit *bas* Grootmoederstijd *adriaan* staat dat die band wel 75 min duurt,maar de TV-Serie duurt maar 70 min.Staat er op die band meer dan????? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Bij die tekst van Liedjes uit *bas* Grootmoederstijd *adriaan* staat dat die band wel 75 min duurt,maar de TV-Serie duurt maar 70 min.Staat er op die band meer dan????? Ja viel mij ook al op, maar het staat echt achter op de videohoes Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Zeker een foutje!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost beide banden duren maar 35 minuten per band... Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost beide banden duren maar 35 minuten per band... Dubbelbox (oude versie) niet Teminste dat staat er echt op... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]Dubbelbox (oude versie) niet Teminste dat staat er echt op... De nieuwe dubbelbox versie duurt gewoon 70 minuten. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost [..]De nieuwe dubbelbox versie duurt gewoon 70 minuten. Klopt die staat er ook tussen, dus de oude dubbelbox zal ook wel 70 min duren. Maja ik plaats gewoon wat erop de hoes staat, dat is wel zo makkelijk (mocht je de video bijv. es gaan zoeken). Andere mensen weten namelijk niet hoelang een band nou precies duurt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 26 januari 2005 gepost Auteur Share 26 januari 2005 gepost [..]Klopt die staat er ook tussen, dus de oude dubbelbox zal ook wel 70 min duren. Maja ik plaats gewoon wat erop de hoes staat, dat is wel zo makkelijk (mocht je de video bijv. es gaan zoeken). Andere mensen weten namelijk niet hoelang een band nou precies duurt. Dat is inderdaad de insteek. Kijk maar naar de tijden van de twee sleutel-versies op DVD: de ouwe duurt volgens de hoes 215 minuten en de nieuwe 220. En er zit toch echt 20 minuten aan nieuw materiaal op. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Dat is inderdaad de insteek. Kijk maar naar de tijden van de twee sleutel-versies op DVD: de ouwe duurt volgens de hoes 215 minuten en de nieuwe 220. En er zit toch echt 20 minuten aan nieuw materiaal op. Misschien hebben ze op de ouwe dvd van de sleutel de extra's bij de speelduur opgeteld. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Ik weet niet of het nog nodig is, maar hier mijn lijst videobanden: De neiging is heel groot jouw complete bericht te qouten >. Wat een lijst zeg . Met vriendelijke groet, Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten