samba-boy 23 januari 2005 gestart Share 23 januari 2005 gestart hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien *de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg *de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros. dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien*de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg *de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros. dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt. Ik zou ook wat biografie van B&A bespreken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Hier ook nog een handig topic, lees het maar eens door : http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=325 Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Hier ook nog een handig topic, lees het maar eens door :http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=325 mag je er een computer bij gebruiken?? als dat zo is zou ik van alle foto;s die je hebt op je pc (of kan vinden op internet) een powerpoint presentatie maken.. muziekje dr onder (klaris/smorenburg) en klaar is kees met de presentatie Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost [..]mag je er een computer bij gebruiken?? als dat zo is zou ik van alle foto;s die je hebt op je pc (of kan vinden op internet) een powerpoint presentatie maken.. muziekje dr onder (klaris/smorenburg) en klaar is kees met de presentatie ik wil geen kakker lijken maar ik zeg het zo: kan het? ja. mag het? nee. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]ik wil geen kakker lijken maar ik zeg het zo: kan het? ja. mag het? nee. ow das minder anders had je daar ook nog een paar punten mee in je zak kennen steken Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost [..]ow das minder anders had je daar ook nog een paar punten mee in je zak kunnen steken ja dan had ik in die paar minuten nog wat b2tjes, vlugge japies en harrys kunnen nadoen. Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Dan print je toch gewoon een aantal foto's uit en vertel je er wat bij Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Dan print je toch gewoon een aantal foto's uit en vertel je er wat bij kan ook natuurlijk dr zijn er genoeg te vinden op internet ff googlen Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]kan ook natuurlijk dr zijn er genoeg te vinden op internet ff googlen Is niet nodig Gewoon naar B&A site gaan, daar staan toch genoeg op lijkt mij ? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Je kan natuurlijk ook wat interessante details uit de serie bespreken, en er de beelden bij laten zien. Heb je de DVD van de tentoonstelling in Dieren? Daar vertellen ze HELE interessante dingen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 maart 2005 gepost Auteur Share 23 maart 2005 gepost ik heb hem inmiddels gedaan, iemand praatte tijdens de spreekbeurt toen ik vertelde over de aadbaron, ik hoor de dat en zij met aadbaron stem: niet prrraten in mijn spreekbeurtt!! gelach alom. juf lachte zich bijna van haar stoel, ook bij de scene van: DE POORT.... maar ik heb gekregen, tromgeroffel, ...................................................... het hoogste punt, EEN 9!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 maart 2005 gepost Share 23 maart 2005 gepost Feli, goed gedaan! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost Ik heb ook ooit eens een spreekbeurt gehouden over het duo, paar artikelen mee genomen, boeken, foto's, en wat oude artikelen, iedereen vond het prachtig, en ik kreeg een goed cijfer Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost Wow das helemaal ideaal, een spreekbeurt houden over B&A. IK heb ook geluk. Vraag me niet waarom maar ik mag mÃÂjn profielwerkstuk in de zesde klas over B&A houden. Met het vaak AK. Hahaha!! Moet ik gaan uitzoeken hoe B&A informatie weergaven over de EU in de video's van Europa! Ideaal toch?? Link naar bericht Delen op andere sites
Paulie 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost Ik zou ook bespreken waarom ze beter zijn dan gert en samson Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 24 maart 2005 gepost Share 24 maart 2005 gepost Ik mag er dit jaar ook weer 1 houden. In de eerste klas ook gedaan, maar nu andere lerares. Wat er wel en niet mag enzo krijg ik nog te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten