Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

gestart

hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien

*de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg

*de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros.

dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt.

gepost
hoi, we hebben in mijn klas spreekbeurten en ik heb als onderwerp gekozen: *bas* en *adriaan*. en nou heb ik de vraag: welke punten moet ik het er in ieder geval over hebben? deze punten ga ik denk ik bespreken: *een filmpje van de crocksons uit dik trom laten zien

*de slagersactie *het verschil met klaris en smorenburg

*de beeindiging en de terugkomst van *bas* en *adriaan* bij de tros.

dit komt er even in me op, jullie kunnen ook punten en tips in dit topic zetten die ik kan vertellen in de speekbeurt.

Ik zou ook wat biografie van B&A bespreken.

gepost
[..]

mag je er een computer bij gebruiken??

als dat zo is zou ik van alle foto;s die je hebt op je pc (of kan vinden op internet) een powerpoint presentatie maken..

muziekje dr onder (klaris/smorenburg) en klaar is kees met de presentatie

ik wil geen kakker lijken maar ik zeg het zo:

kan het? ja. mag het? nee. :{

gepost
[..]

ik wil geen kakker lijken maar ik zeg het zo:

kan het? ja. mag het? nee. :{

ow das minder anders had je daar ook nog een paar punten mee in je zak kennen steken :P

gepost
Dan print je toch gewoon een aantal foto's uit en vertel je er wat bij :)

kan ook natuurlijk dr zijn er genoeg te vinden op internet

ff googlen

gepost
[..]

kan ook natuurlijk dr zijn er genoeg te vinden op internet

ff googlen

Is niet nodig :P Gewoon naar B&A site gaan, daar staan toch genoeg op lijkt mij ? :P

gepost

Je kan natuurlijk ook wat interessante details uit de serie bespreken, en er de beelden bij laten zien. Heb je de DVD van de tentoonstelling in Dieren? Daar vertellen ze HELE interessante dingen.

• 2 months later...
gepost

ik heb hem inmiddels gedaan, iemand praatte tijdens de spreekbeurt toen ik vertelde over de aadbaron, ik hoor de dat en zij met aadbaron stem: niet prrraten in mijn spreekbeurtt!! gelach alom. juf lachte zich bijna van haar stoel, ook bij de scene van: DE POORT.... maar ik heb gekregen, tromgeroffel, ...................................................... het hoogste punt, EEN 9!!!!!! *O*^O^*O*^O^*O*^O^*O*

gepost

Ik heb ook ooit eens een spreekbeurt gehouden over het duo, paar artikelen mee genomen, boeken, foto's, en wat oude artikelen,

iedereen vond het prachtig, en ik kreeg een goed cijfer (O)

gepost

Wow das helemaal ideaal, een spreekbeurt houden over B&A.

IK heb ook geluk.

Vraag me niet waarom maar ik mag míjn profielwerkstuk in de zesde klas over B&A houden. Met het vaak AK.

Hahaha!! Moet ik gaan uitzoeken hoe B&A informatie weergaven over de EU in de video's van Europa!

Ideaal toch??

gepost

Ik mag er dit jaar ook weer 1 houden. In de eerste klas ook gedaan, maar nu andere lerares. Wat er wel en niet mag enzo krijg ik nog te horen.

• Nieuwe aanmaken...