Jelger_de_goochelaar 21 januari 2005 gestart Share 21 januari 2005 gestart Ik vraag me al een tijdje af: is een biele bale bakker een bakker die van z'n biele baalt? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Ik vraag me al een tijdje af: is een biele bale bakker een bakker die van z'n biele baalt? Moet ik eerst weten wat een biele is. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost dan zou het biele balende bakker zijn... biele bale is gewoon zangklank, betekent niks... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost [..]Moet ik eerst weten wat een biele is. Ik en vandale.nl kennen het woord ook niet. Misschien komt het uit één of ander dialect. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 22 januari 2005 gepost Auteur Share 22 januari 2005 gepost [..]Ik en vandale.nl kennen het woord ook niet. Misschien komt het uit één of ander dialect. Of de bakkerij heet Biele Bale. Dan ben je dus een Biele Bale bakker. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Grimm, een van de sterkste songs van Gluut. "De biele kwam van links" zingt Manuel daarin, "de bijl kwam van links". Maar volgens de aanhangers van Pim Fortuyn kwam er ook iets anders van links. Biele is dus een bijl en bale is een spaans vliegveld Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Biele is dus een bijl en bale is een spaans vliegveld Oh wat fijn, oh wat fijn, Om een bakker met een bijl op een Spaans vliegveld te zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Grimm, een van de sterkste songs van Gluut. "De biele kwam van links" zingt Manuel daarin, "de bijl kwam van links". Maar volgens de aanhangers van Pim Fortuyn kwam er ook iets anders van links. Biele is dus een bijl en bale is een spaans vliegveld Dus zo werd vroeger het brood gesneden Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten