Michiel Allememaggisch 21 januari 2005 gestart Share 21 januari 2005 gestart Hallo allemaal, Ik heb vandaag de DVD gekocht van De Poppenkraam. Met Jaap Stobbe. Echt helemaal geweldig. Wat nog beter was is dat ook Paul van Gorkum erin speelt. Echt heel tof. Beelden uit 1980 en 1981. Echt een aanrader. Mooi in de verzameling! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Ik kan hem dus nergens vinden. Maar ik wil in ieder geval de eerste DVD. Weet nog van vroeger dat ik het eng vond, en dat die Japp Stobbe raar liep met zijn ene been vooruit bij de eerste stap, maar verder niks. Waar heb jij hem gehaald? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 21 januari 2005 gepost Auteur Share 21 januari 2005 gepost Ik heb hem gekocht via Internet. Via Marktplaats. Hij wordt erg weinig aangeboden. Ook kun je hem bestellen bij de KRO maar dan is hij bijna 11euro! gr Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Duurt die dvd lang? En zit Paul van Gorcum er lang in? Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 21 januari 2005 gepost Auteur Share 21 januari 2005 gepost Paul komt regelmatig voorbij. Ik heb de DVD nog niet goed bekeken maar hij duurt 75 minuten. Echt heel erg leuk! Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost volgensmij zijn deze dvd's bij bart smit of intertoys te koop voor 2.98!!! Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Ik heb een keer een stuk gezien maar voor de fans van Paul en voor die 2,98 moet je hem gewoon kopen !! Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 22 januari 2005 gepost Auteur Share 22 januari 2005 gepost Volgens mij echt niet hoor! ik gun het iedereen en voor die prijs MOET iedereen die fan is (en het kan en wil betalen) zeker kopen maar dat kan bijna niet! gr Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten