Frey 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Ik ben na 4 vragen al gestopt. Het duurde te lang en ik vraag me af hoeveel de makers van deze vragen hebben gedronken. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost 123 dit jaar Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost Ik ben na 4 vragen al gestopt. Het duurde te lang en ik vraag me af hoeveel de makers van deze vragen hebben gedronken. De maker heet Bonnie Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost die bonnie moeten ze echt oppakken deporteren en tewerkstellen... daaaamn... Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost die bonnie moeten ze echt oppakken deporteren en tewerkstellen... daaaamn... Is dat die ene die je NIET op je donorcodicil moet zetten? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost [..]Is dat die ene die je NIET op je donorcodicil moet zetten? Je kunt nog beter organen van een oerang oetan overnemen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost [..]Is dat die ene die je NIET op je donorcodicil moet zetten? [EENS] Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 januari 2007 gepost Share 21 januari 2007 gepost Dit jaar 132, een mooie score al zeg ik het zelf. Ja die Bonnie moeten ze inderdaad oppakken deporteren en tewerkstellen. Want een krankzinnig lage score. Ze had misschien iets van 5 vragen goed... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost k vraag me af of ze nou expres doet alsof ze zo dom is of dat ze dat echt is... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost k vraag me af of ze nou expres doet alsof ze zo dom is of dat ze dat echt is... Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 22 januari 2007 gepost Share 22 januari 2007 gepost [..]Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet dat zeg je toch ook als je doet alsof je dom bent? Of zeg ik nu iets heel doms? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 januari 2007 gepost Share 23 januari 2007 gepost Waarom zou je doen alsof je dom bent? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 januari 2007 gepost Share 23 januari 2007 gepost [..]Ze doet het niet express want ze verdedigt zichzelf. Ze zegt dat haar stemkastje niet werkten. Maar BNN spreekt dat tegen en verandert haar score niet Bonnie laat haat IQ opnieuw meten Ben benieuwd of ze nu wel boven die 100 uitkomt, maar ik vrees het ergste Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 23 januari 2007 gepost Share 23 januari 2007 gepost Waarom zou je doen alsof je dom bent?Omdat mensen je dan grappig vinden, je uitgenodigd wordt in allerlei vage programma's (waar je volgens B. v. T. voor betaald wordt) en weet ik het... Ik doe ook niet alsof ik dom ben, ik doe alsof ik geniaal ben Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 23 januari 2007 gepost Share 23 januari 2007 gepost [..]Omdat mensen je dan grappig vinden, je uitgenodigd wordt in allerlei vage programma's (waar je volgens B. v. T. voor betaald wordt) en weet ik het... Ik doe ook niet alsof ik dom ben, ik doe alsof ik geniaal ben Ik weet niet wat erger is Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten