jordy 19 januari 2005 gestart Share 19 januari 2005 gestart Vanavond is het weer zo ver de IQ test op BNN. De kans om te laten zien dat je met een hoop B&A in je opvoeding ver kan komen. Ben benieuwd wat jullie halen vorig jaar had ik een naar mijn eigen mening nette 126. Nu maar zien of al dat gefeest een negatieve invloed heeft gehad of dat juist al die uren in de college zaal me weer iets slimmer hebben gemaakt. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Vanavond is het weer zo ver de IQ test op BNN. De kans om te laten zien dat je met een hoop B&A in je opvoeding ver kan komen. Ben benieuwd wat jullie halen vorig jaar had ik een naar mijn eigen mening nette 126. Nu maar zien of al dat gefeest een negatieve invloed heeft gehad of dat juist al die uren in de college zaal me weer iets slimmer hebben gemaakt. misschien beide en ben je nu hetzelfde Link! van BNN... Ik denk dat je vanaf morgen de test online kan doen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Leuk, ik vind wat informatie op die website: IQ Menu Een beetje food for thought nodig? Eet je slim! Met deze tips vergroot je je kansen op een geslaagde test! Ontbijt: Start de dag met een combinatie van proteïne en meervoudige koolhydraten: magere of halfvolle melk met volkoren/meergranen cornflakes of muesli en vers fruit. Lunch: Om je mentale energie op te peppen voor de middag kun je het beste een salade met een magere dressing nemen, garnalen of kipfilet en vers fruit toe Snack: Om een uur of 4 ’s middags hebben je hersens behoefte aan koolhydraten. Kies vers fruit, magere crackers of een glas vruchten- of groentesap. Diner: Begin de avond met koolhydraten: aardappels, pasta of rijst. Neem een voorafje dat rijk is aan choline (vitamine B4), zoals linzensoep of vis en eindig met magere yoghurt Snack: Ontspan je brein en bereid je voor op een goeie nachtrust met warme magere/halfvolle melk met honing en een banaan. Facts Een bloedzuiger heeft 32 hersenen, 31 meer dan de mens. Je school afmaken kan je IQ verhogen. Je IQ neemt af tijdens de zomervakantie. Kinderen die borstvoeding hebben gehad hebben op latere leeftijd gemiddeld genomen een hoger IQ (10 punten hoger) dan kinderen die geen borstvoeding hebben gehad. (Moedermelk bevat stoffen die belangrijk zijn voor de bouw van zenuwcellen en de transport van zenuwimpulsen). In het menselijk brein bevinden zich meer zenuwcellen dan er sterren zijn in de Melkweg. Veel blowen beïnvloedt je IQ. In je brein bevinden zich heel veel zenuwcellen, maar geen pijnreceptoren. Je kan aan je hersens geopereerd worden als je bij bewustzijn bent; je voelt er niets van! Er is een verband tussen je IQ en de snelheid waarmee je eenvoudige dingen tegelijkertijd doet, zoals kauwgom kauwen en lopen. De grootte van je hoofd heeft ook een beetje met je intelligentie te maken. Er wordt beweerd dat IQ’s maar blijven stijgen, met zo’n 20 punten per generatie. Helemaal bewezen is dat nog niet. © http://www.omroep.nl/bnn/iq/ Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 19 januari 2005 gepost Auteur Share 19 januari 2005 gepost Helaas voor de moderators de test gaat maar tot 150 Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost lijkt me leuk als iedereen zn IQ neerzet en niet schamen mensen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost lijkt me leuk als iedereen zn IQ neerzeten niet schamen mensen en natuurlijk inclusief een printscreen als bewijs... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja, ik speel ook dit jaar weer mee vanaf de TV... De uitslag van vorig jaar weet ik niet meer, maar volgens mij was het niet echt beschamend hoor... Ik stuur vanavond waarschijnlijk m'n uitslag wel door! Doe je niet slimmer voor dan je bent, dus niet een paar punten meer bij je uitslag tellen... Je wordt heus niet uitgelachen Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 19 januari 2005 gepost Auteur Share 19 januari 2005 gepost Ja maar ik doe hem met pen en papier of sms lijkt me misschien een goeie stimulans als je bridget afentoe op het beeld ziet tussen de vragen door. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]en natuurlijk inclusief een printscreen als bewijs... ja wat je zegt jah... anders kan k ook wel zeggen dat me iq 150 is en in werkelijkheid maar 90 ofsow ennuh voor de niet computer gebruikers de printscreen zit boven de Insert knop en die zit bij home/end/page up/page down etc etc.. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja maar ik doe hem met pen en papier of sms lijkt me misschien een goeie stimulans als je bridget afentoe op het beeld ziet tussen de vragen door. je kan ook plaatjes opzoeken en die tijdens het maken van je test afspelen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja, maar ik speel 'm vanaf de TV... Wat dan? Das vrij lastig Print Screenen... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja, maar ik speel 'm vanaf de TV... Wat dan? Das vrij lastig Print Screenen... digi cam!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja, maar ik speel 'm vanaf de TV... Wat dan? Das vrij lastig Print Screenen... foto Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Als de oefentest een indicatie is, doe ik het op mijn sloffen Ik wil alleen Discovery kijken vanavond Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Als de oefentest een indicatie is, doe ik het op mijn sloffen Ja inderdaad, niet echt vragen van niveau maar oke, we zullen zien. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ookal kan ik BNN ontvangen, kijk ik toch niet, ik zal weten of m'n IQ hoog genoeg is, als ik m'n cursus vanavond nog kan uitkrijgen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]foto Ja, waar m0et ik een foto van maken? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost geen zin om beneden te gaan zitten, dus kan um niet live gaan maken... maak um nog wel een keertje online... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost geen zin om beneden te gaan zitten, dus kan um niet live gaan maken... maak um nog wel een keertje online... Hij staat nu online, dus dat kan gewoon. Duurt wel lang Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Hij staat nu online, dus dat kan gewoon. Duurt wel lang Duurt wel lang.. ja staat me nog iets van bij... heb um vorig jaar ook online gedaan... Vraag: klik antwoord... hmmz nog zooi tijd over.. Bij eerste paar vragen ff wachten, maar ging me vervelen, dus ff patience opgestart... met als gevolg dat ik opeens een paar vragen had gemist Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Duurt wel lang.. ja staat me nog iets van bij... heb um vorig jaar ook online gedaan... Vraag: klik antwoord... hmmz nog zooi tijd over.. Bij eerste paar vragen ff wachten, maar ging me vervelen, dus ff patience opgestart... met als gevolg dat ik opeens een paar vragen had gemist Ik ga eens kijken of het een beetje te doen valt, als het te lang duurt kap ik ermee. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Ik ga eens kijken of het een beetje te doen valt, als het te lang duurt kap ik ermee. Reken op een minuut per vraag en het zijn 65 vragen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost [..]Reken op een minuut per vraag en het zijn 65 vragen. Het schiet inderdaad niet erg op nee, ik doe 'm denk ik een andere keer. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Als iemand nou nog commentaar heeft dat Baron genialer is dan ik... http://info.bassieenadriaan.nl/images/IQ-test2005.jpg Oh ja. Ik vond de onthou-dingen moeilijk en ik weet dat ik een fout heb gemaakt bij de dobbelstenen. Verder niet echt moeilijk, eigenlijk... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Als iemand nou nog commentaar heeft dat Baron genialer is dan ik... http://info.bassieenadriaan.nl/images/IQ-test2005.jpg Goed zo ! Ik ben maar gekapt, ik doe 'm een andere keer, ik heb nu niet zoveel tijd. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ik ben ook gekapt, maar ik had voor m'n cito 549 . Dus dat is gymnasium niveau, maar helaas zit ik daar nu niet... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ik ben ook gekapt, maar ik had voor m'n cito 549 . Dus dat is gymnasium niveau, maar helaas zit ik daar nu niet... Nou, je bent in ieder geval niet zo geniaal als de Baron, want die gaf NOOIT op Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Nou, 106. In ieder geval boven de 100. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Nou, 106. In ieder geval boven de 100. je moet ook niet als Anton Geesink die vragen gaan beantwoorden Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost je moet ook niet als Anton Geesink die vragen gaan beantwoorden Yuwaal, ik heb alle antwoorden op een brief geschreven.......... Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 19 januari 2005 gepost Auteur Share 19 januari 2005 gepost ik had 125 vorig jaar dus 126 maar dit x was er geen 126 ben dus gelijk gebleven. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Shame 0n Me... 102 Ik weet het niet zeker maar volgens mij had ik vorig jaar iets in de richting van 118... Zo, wat is die Kelly DOM zeg... Die kerel zegt nog van tevoren: Bij een voorbeeldvraag niet drukken op de stemkastjes! En wat doet Kelly...? Die drukt bij de allereerste voorbeeldvraag een toets in en zegt dan heel verontwaardigd: Volgens mij is dit stemkastje kapot...?! HOE DOM KUN JE ZIJN? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost HOE DOM KUN JE ZIJN? Tja, 't is een omgebouwde vent hè? Ze hebben z'n leuter weggehaald en daarmee ook zijn verstand > Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Shame 0n Me... 102 Ik weet het niet zeker maar volgens mij had ik vorig jaar iets in de richting van 118... Zo, wat is die Kelly DOM zeg... Die kerel zegt nog van tevoren: Bij een voorbeeldvraag niet drukken op de stemkastjes! En wat doet Kelly...? Die drukt bij de allereerste voorbeeldvraag een toets in en zegt dan heel verontwaardigd: Volgens mij is dit stemkastje kapot...?! HOE DOM KUN JE ZIJN? ja ook in zon ander programma... Vraag: hoeveel hoeken heeft een driehoek? Omdat de makers van die quiz wisten dat Kelly moeite met die vraag zou hebben, hadden ze er maar vier keuze mogelijkheden bijgegeven: A) 2 B) 3 C) 4 D) Geen en wat antwoordt ze? "huh? 5 toch?" Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost 125 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Moeha 144! En dat na 2 Deliriums, een geuze en een kwak. Hier het bewijs, wel in BMP, want Paint Shop Pro wil niet meewerken. http://users.telenet.be/peterpje/IQ.bmp Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Ik ben ook gekapt, maar ik had voor m'n cito 549 . Dus dat is gymnasium niveau, maar helaas zit ik daar nu niet... Voor m'n cito had ik 550, waar zit je dan wel ? Goed gedaan randy_roes ! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost [..]Voor m'n cito had ik 550, waar zit je dan wel ? Goed gedaan randy_roes ! ik ga em zomet1 doen en vermeld hier dan de score van mij zelf verw8 ik er niet te veel van maar jah we zullen zien Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost ik heb slechts havo niveau, maar dat was ook omdat ik gewend was aan dat het zo langzaam ging en opeens ging het sneller... ik verveelde me nogal 115 is het iig volgens de test Link naar bericht Delen op andere sites
Graansnuit 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost 134. Ik kwam in moeilijkheden bij die rekenvragen. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost hou je vast daar komt de landing http://img96.exs.cx/img96/7530/iq9rj.jpg nou vind ik opzich niet verkeerd ennuh wonderer de baron is wel genialer dan jou he Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost ennuh wonderer de baron is wel genialer dan jou he En waar baseer je dat op? Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost [..]Nou, je bent in ieder geval niet zo geniaal als de Baron, want die gaf NOOIT op Ja, ok, dat is waar Trouwens: Niemand kan een IQ test maken voor de baron . Tenslotte moet je net zo slim of nog slimmer zijn om zo'n test voor hem te maken, dus het is haast onmogelijk . Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost [..]Ja, ok, dat is waar Trouwens: Niemand kan een IQ test maken voor de baron . Tenslotte moet je net zo slim of nog slimmer zijn om zo'n test voor hem te maken, dus het is haast onmogelijk . De meeste geniale persoon op aarde weet zijn IQ niet eens, die moet worden geschat, want de testen gaan niet zo ver Rond de 250 meen ik me te herinneren. Zelfde geldt voor Hannibal Lecter, maar die bestaat niet (Gelukkig) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost [..]En waar baseer je dat op? gewoon even een LOLLETJE tussen de IQ'S door Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost ik heb 0 als IQ... omdat ik niet heb meegedaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost Vorig jaar had ik hem via de site gedaan, toen 123 zal binnenkort een keer nog eens de test doen. Nu geen tijd/zin Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost mijn vriendin is hem nu aan het doen maar ik zie al dat ik te snel heb gelezen dus eigenlijk een paar puntjes meer had moeten hebben kan mijn concentratie momenteel wegens omstandigheden niet 100% erbij hebben, dus dan is die 115 niet slecht Link naar bericht Delen op andere sites
GB3 20 januari 2005 gepost Share 20 januari 2005 gepost ik had 101 Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost ik had 115, vorig jaar kwam ik een eind in de 120 mar welk getal precies weet ik niet meer Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten