-adriana- 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Ik zal het echt niet weten, het komt me helemaal niet bekend voor Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost Ik zal het echt niet weten, het komt me helemaal niet bekend voor post dan niks Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost post dan niks *zie quote* Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost volgens mij is het dat schilderij wat in de caravan hangt van de amerika serie, als je binnenkomt, links tegen de kast aan Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Ja dat is goed benafan. klik voor het hele plaatje. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost okee komt die: wat is dit mensen... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost een batterij Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een van de batterijen die Bassie voor Robin haalt? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost helaas beiden fout Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een klok. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een klok. gedeeltelijk goed, en weet je ook waar het staat... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]gedeeltelijk goed, en weet je ook waar het staat... Nee, dat weet ik niet, maar ik gok dat die in de caravan staat. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Nee, dat weet ik niet, maar ik gok dat die in de caravan staat. nee das fout.. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost okee komt die: wat is dit mensen... Een klok in het hotel van de droom van geheim agenten uit de professor? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Een klok in het hotel van de droom van geheim agenten uit de professor? helaas..., ook dat is niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Klok uit de plaaggeest (in hun caravan) ? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Klok uit de plaaggeest (in hun caravan) ? nee sorry.. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een klok op de rommelmarkt? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost dubbeldekker uit shorty? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Staat ie in het clubhuis in de Schatkaart? En anders in de caravan in de Schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Een klok op de rommelmarkt? nee helaas dubbeldekker uit shorty? en ook dat kan ik niet goed rekenen Staat ie in het clubhuis in de Schatkaart? En anders in de caravan in de Schatkaart? nee ook dat niet dus geen van de 3 goed.. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost Dit is het! astublieft benafan edit: img werkte niet Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Dit is het!astublieft benafan edit: img werkte niet ghehehehe na lang wikken en wegen heb je dan EINDELIJK het juiste antwoord gegeven *bas* inspecteur suc6 is te weinig voor deze 2 jonges, we maken dr suc7 van nou uhm, dan wens k je maar suc7 met je volgende opdracht kerel Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost [..]ghehehehe na lang wikken en wegen heb je dan EINDELIJK het juiste antwoord gegeven *bas* inspecteur suc6 is te weinig voor deze 2 jonges, we maken dr suc7 van nou uhm, dan wens k je maar suc7 met je volgende opdracht kerel Dank u... Ik denk dat hij wel te doen moet zijn... There he is: Wat is dit? Edit: img werkte weeeeer niet Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost hmm, te doen zegtie dan ik denk een stukje circustent Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost He die shorty hebben ze goed nabewerkt, is een stuk lichter dan dat ik um op video heb... Adriaansblouse is op dat screenshot echt blauw... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost hmm,te doen zegtie dan ik denk een stukje circustent jij kan ook niet lezen Ik zeg Dank u... Ik denk dat hij wel te doen moet zijn... {blijft leuk, jezelf quoten } Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Is het een stukje van de zijkant van de opblaasboot als B&A gaan vissen? Een "geschoten bok" heet die aflevering volgens mij... Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost He die shorty hebben ze goed nabewerkt, is een stuk lichter dan dat ik um op video heb... Adriaansblouse is op dat screenshot echt blauw... Leuk dat Cold ontopic blijft Is 't een stukje van versiering van 't één of ander? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost Is het een stukje van de zijkant van de opblaasboot als B&A gaan vissen? Een "geschoten bok" heet die aflevering volgens mij... zie je wel dat ie te doen was Keurig jonge! Dit is 'm (geen zin om te omcirkelen, next is yours) Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]zie je wel dat ie te doen was Keurig jonge! Dit is 'm (geen zin om te omcirkelen, next is yours) Dank je! Zo, de volgende is misschien iets pittiger, succes ermee! Wat is dit? *adjudant*: Als dat maar goed gaat... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Dank je! Zo, de volgende is misschien iets pittiger, succes ermee! *adjudant*: Als dat maar goed gaat... hmm bril van bassie? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]hmm bril van bassie? Nopez... Dat is fout! Hélaas... *bas*: Dan heb ik verloren... Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..] *bas*: Dan heb ik verloren... Is dat een hint? Dan moet het iets zijn van de televisiequiz waar Bassie aan bij doet in De Reis Vol Verrassingen. Maar wat precies... dat zou ik niet weten... Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Dank je! Zo, de volgende is misschien iets pittiger, succes ermee! Wat is dit? *adjudant*: Als dat maar goed gaat... Uithangbord van een brillenwinkel. Ik gok (want even geen tijd om het op te zoeken) diamant als ze naar de kleermaker gaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost En als Wonderer geen gelijk heeft, een uithangbord van een brillenwinkel in de shorty over geld. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Is dat een hint? Dan moet het iets zijn van de televisiequiz waar Bassie aan bij doet in De Reis Vol Verrassingen. Maar wat precies... dat zou ik niet weten... Neej, dat had er eigenlijk niks mee te maken... Sorry... Uithangbord van een brillenwinkel. Ik gok (want even geen tijd om het op te zoeken) diamant als ze naar de kleermaker gaan. Je komt in de buurt, maar het is niet in de Diamant... En als Wonderer geen gelijk heeft, een uithangbord van een brillenwinkel in de shorty over geld. Komt ook in de buurt, maar niet in de shorty over geld... Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost De Sleutel? Tijdens de achtervolging? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost De Sleutel? Tijdens de achtervolging? Nee... Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Terwijl ze in een winkelstraat in Amerika lopen? *gaat ervanuit dat ze vanzelf een keer goed gokt * Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Terwijl ze in een winkelstraat in Amerika lopen?*gaat ervanuit dat ze vanzelf een keer goed gokt * Nee, ook fout... Komt wel in de buurt! Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Nee, ook fout... Komt wel in de buurt! Een winkelstraat in Europa? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Als ze in Madrid lopen? (aan het begin van de aflevering) Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Angela schreef: Een winkelstraat in Europa? Zit in de buurt, specifieke aflevering + waar ongeveer? Kas schreef: Als ze in Madrid lopen? (aan het begin van de aflevering) Je zit heel dichtbij! Maar niet aan het begin van de aflevering... Nu heb ik al een stukje voor gezegd aan Angela... Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost k weet hem... komt die het is in italië als B&A in de winkelstraat lopen FOTO[/url] Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost k weet hem...komt die het is in italië als B&A in de winkelstraat lopen FOTO[/url] Ja die is g0ed! Aan jou de volgende benafan! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Nou, ik weet zo'n leuke, maar ik raad het nooit Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost Nou, ik weet zo'n leuke, maar ik raad het nooit dacht dat jij een kenner was > Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost komt ie kijkerdekijk[/url] Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost komt iekijkerdekijk[/url] Een kleed met een soort van indianenpatroon ? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten