randy_roes 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Is het een telefoonhoorn in een telefooncel uit De Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 31 januari 2005 gepost Auteur Share 31 januari 2005 gepost om de manier waarop je dat vraagt zou ik het eigenlijk juist niet willen posten, maar voor de anderen doe ik het toch maar:http://coldworld.nl/b_en_a/watisdit2.jpg Wat ben je toch een schatje he... maar weten doe ik t niet Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 31 januari 2005 gepost Share 31 januari 2005 gepost Een gat in een dak oid? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost B1 z'n jas? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Is het een deel van de jas van B&A als geheime agenten?? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost om de manier waarop je dat vraagt zou ik het eigenlijk juist niet willen posten, maar voor de anderen doe ik het toch maar: sorry cold zo had ik het niet bedoelt, maar ik werd een beetje saggerijnig op dat moment, dus nogmaals mijn excuses... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost rancho en kas hebben een gedeelte goed benafan, ok nm, maar let voortaan beetje op de manier waarop je post, moet ik zelf ook vaak hoor Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Jas van een politie-agent uit de Huilende Professor. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Jas van Vlugge Japie verkleed als verdacht persoon in het museum? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost helaas niet goed... hint: de jas wordt gedragen door een vrouw Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost Dan zal het wel de jas zijn van de vrouw wiens japon onder de slagroom komt te hangen bij de bakker in De Plaaggeest Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost helaas Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost De jas van één van de vrouwen bij de onthulling van de diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost de jas van de vrouw in het reisbureau? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 1 februari 2005 gepost Share 1 februari 2005 gepost helaas niet goed...hint: de jas wordt gedragen door een vrouw de jas van B3? umme.... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 1 februari 2005 gepost Auteur Share 1 februari 2005 gepost [..]umme.... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Het is dus een vrouw en b3 is geen vrouw, maar ik heb zo ook geen idee wie het is en uit welke serie het plaatje komt Heb je misschien nog een tip of aanwijzing Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost stelletje luilakken ga zoeken naja misschien ook wel lastig op deze manier... zit namelijk een heel verhaal achter en als je dat niet kent is het een beetje lastig om haar te vinden K geef nog wel een hint: In een van de eerste series in een van de laatste afleveringen Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Het zal in jouw geval die vrouw in 't vliegtuig naar Benidorm wel zijn, waar Adriaan mee danst.... Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost Het zal in jouw geval die vrouw in 't vliegtuig naar Benidorm wel zijn, waar Adriaan mee danst.... k geloof dat wonderer een pak rammel gaat krijgen Aangezien Adriaan Wonderer nog steeds niet heeft teruggemaild kan ik dat antwoord niet goed rekenen Al denk ik wel dat het goed is... Maar het is dus een heel andere scene Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost k geloof dat wonderer een pak rammel gaat krijgenAangezien Adriaan Wonderer nog steeds niet heeft teruggemaild kan ik dat antwoord niet goed rekenen Al denk ik wel dat het goed is... Maar het is dus een heel andere scene Nee hoor... maar in tegenstelling tot jou weet ik WEL waar de naam "Ellen" wegkomt Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost [..]Nee hoor... maar in tegenstelling tot jou weet ik WEL waar de naam "Ellen" wegkomt Ik geloof dat Wonderer heel veel pakken rammel gaat krijgen en nog een oplawaai ook waarvandaan dan? Wil het geloof k niet eens meer weten denk ik... Maar k geloof dat de mensen die een hint ter verduidelijking wilden er nu helemaal geen biet meer van snappen Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Auteur Share 3 februari 2005 gepost ik snap er inderdaad geen... uhm... ik zal het netjes zeggen: biet van Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 3 februari 2005 gepost Share 3 februari 2005 gepost ga maar gewoon verder met raden dan Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 3 februari 2005 gepost Auteur Share 3 februari 2005 gepost stelletje luilakken ga zoeken naja misschien ook wel lastig op deze manier... zit namelijk een heel verhaal achter en als je dat niet kent is het een beetje lastig om haar te vinden K geef nog wel een hint: In een van de eerste series in een van de laatste afleveringen jas van vrouw in vliegtuig in huilende professor Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 februari 2005 gepost Share 4 februari 2005 gepost is helaas niet goed, komt wel uit de serie waar angela het over heeft Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Vrouw, sleutel, laatste afleveringen. Euhm, de jas van een vrouw die naast B&A staat aan het schietkraam op de kermis? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Vrouw, sleutel, laatste afleveringen.Euhm, de jas van een vrouw die naast B&A staat aan het schietkraam op de kermis? warm, maar ze staat iets verder van B&A vandaan Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Hmmz... als dat warm was... een persoon op dit plaatje? http://www.db3.nl/~ourthoughts/projects/uploader/public/iemand_hier.jpg Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost volgens mij staat ze daar niet bij Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost volgens mij staat ze daar niet bij Hence the Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Hence the hijs wel verrekte moeilijk, maar cold, zou je nog een tip willen geven Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het is mij ook geheel onduidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
RM 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost MarsM heeft de oplossing al een tijdje gevonden, maar op de 1 of andere reden kan hij geen reactie plaatsen vanwege een foutmelding. Aangezien hij toch de oplossing wil geven plaats ik hem voor hem. Dus als het antwoord goed is, mag MarsM een nieuwe verzinnen!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost MarsM heeft de oplossing al een tijdje gevonden, maar op de 1 of andere reden kan hij geen reactie plaatsen vanwege een foutmelding. Aangezien hij toch de oplossing wil geven plaats ik hem voor hem. Dus als het antwoord goed is, mag MarsM een nieuwe verzinnen!!! en natuurlijk is dat goed Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]en natuurlijk is dat goed volgende dus voor MarsM na een lange tijd want hij was verrekte moeilijk hoor Cold45 Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]volgende dus voor MarsM na een lange tijd want hij was verrekte moeilijk hoor Cold45 kan je na gaan hoe moeilijk was haar te vinden terwijl je slechts het vermoeden had dat ze ergens zou staan Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Yes! ik kan weer antwoorden Nou hier is dan de nieuwe opdracht. Ik heb het niet al te moeilijk gemaakt volgens mij... Wat is dit? http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=460 Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost het ding waarmee b1 het raam eruit haalt waneer ze de diamant gaan stelen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost ziet eruit als een luidspreker Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Samba - Boy had het al goed geraden Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic. Ik kan steeds geen posts plaatsen, want er staat steeds pagina gereed terwijl mn scherm nog niet uitgeladen is En sommige andere topics kan ik ook helemaal niet openen, zoals het wallpapers topic bij general chat Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Samba - Boy had het al goed geraden Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic. Ik kan steeds geen posts plaatsen, want er staat steeds pagina gereed terwijl mn scherm nog niet uitgeladen is En sommige andere topics kan ik ook helemaal niet openen, zoals het wallpapers topic bij general chat heb ik ook last van... Heeft op de een of andere manier te maken met die vele plaatjes in betreffende topics die op trage servers staan... DJ, kan je anders het aantal posts per page niet verkleinen? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Samba - Boy had het al goed geraden Ik heb alleen om de 1 of andere reden moeilijkheden bij dit topic. ik heb ook moeilijkheden, maar niet bij dit topic. ik heb moeilijkheden met paint. ik had mijn foto klaarliggen en ik wou hem verkleinen om de vraag te maken. maar dat doet ie niet. ik hoop niet dat jullie boos zijn, want ik kan er echt niets aan doen. ik heb gewoon enorm veel pech ( *B100* ) bij dit topic.de eerste die dit leest en HIEROVER post, mag de volgende vraag doen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Oke dan, wat is dit (niet zo moeilijk hoor ) ? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Lukt het je niet om in Paint een plaatje uit te knippen voor het spel? Want het heeft dan blijkbaar niks met moeilijkheden te maken ivm het forum toch? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Is het een doos op de zolder in de Diamant. Als B&A met die pingpongballen op de boeven schieten? Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het is een doos. Volgens mij uit "Op Reis door Europa" (het is zo te zien een serie die opgenomen is op video en het ziet er te goed uit voor de huilende professor). Het lijkt me dat er wijn- of portflessen in zitten. Dus daarom gok ik dat het een doos in Portugal is. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het nieuwe C1000 boodschappenpakket Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het is inderdaad een doos . Maar het goede antwoord is nog niet gegeven en Angela je zit er erg ver naast . Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Het is inderdaad een doos .Maar het goede antwoord is nog niet gegeven en Angela je zit er erg ver naast . Joh! Je meent het! Is het de doos met breekbare zooi (kopjes en schoteltjes, meende ik) waar Adriaan overheen rijdt nadat Bassie 'm achter 't wiel neerzet bij 't aankoppelen van de caravan. Waarna hij een grapje maakt over een half kopje koffie drinken of zo? Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten