Twice 19 januari 2005 gestart Share 19 januari 2005 gestart Alweer deel 6: Deel 5 Deel 4 Deel 3 Deel 2 Deel 1 We zoeken naar dit plaatje Laatste post: Is het een stukje van de schatkaart ? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 19 januari 2005 gepost Auteur Share 19 januari 2005 gepost Okay, we gaan verder: ik denk dat het uit het boevenhuis komt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Okay, we gaan verder:ik denk dat het uit het boevenhuis komt ik denk dat het plaatje van het vikingsschip komt (denemarken) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]ik denk dat het plaatje van het vikingsschip komt (denemarken) Dat kan niet, want in het vorige topic zei hij dat het uit de schatkaart moest zijn. Zou het misschien een stukje van de grot op Lanzarote kunnen zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Iets van de rommelmarkt? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Volgens mij zijn het castagnetten, maar ik weet niet uit welk shot ze komen. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Tip: "De ene heeft een rood neusje en de ander heeft een blauw bloesje." Zoek het in die scene. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 januari 2005 gepost Auteur Share 23 januari 2005 gepost Tip: "De ene heeft een rood neusje en de ander heeft een blauw bloesje."Zoek het in die scene. reisbureau! edit: kan momenteel niet cappen... edit2: het is een van die palmbomen op dat affiche van Lanzarote als de baron uit beeld loopt edit 3: een blaadje, ook goed Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]reisbureau! edit: kan momenteel niet cappen... edit2: het is een van die palmbomen op dat affiche van Lanzarote als de baron uit beeld loopt edit 3: een blaadje, ook goed dan post ik hem maar dit is em het antwoordp maar de vraag gaat naar Twice veel geëdit maar dan issie wel goed Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]reisbureau! edit: kan momenteel niet cappen... edit2: het is een van die palmbomen op dat affiche van Lanzarote als de baron uit beeld loopt edit 3: een blaadje, ook goed En dat is natuurlijk goed!! De volgende voor jou Twice. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost soow duurde ff, maar dan heb je ook wat Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost is het zo'n potje uit die winkel in italië waar ze borden en al dat gedoe bekijken? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost is het zo'n potje uit die winkel in italië waar ze borden en al dat gedoe bekijken? Je zit heeeeel warm... Nee geintje, het is mis Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Is het het uiteinde van de antenne van de amfibiewagen van Japie uit de Kroon? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost Is het het uiteinde van de antenne van de amfibiewagen van Japie uit de Kroon? Nope Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]Nope in welke serie zou ik het mogen zoeken??? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost [..]in welke serie zou ik het mogen zoeken??? Je mag het in alle series zoeken... ik weet wat je bedoeld maar ik ga nog ff geen antwoord geven, immers, er zijn pas 2 reacties binnengekomen Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost Is het misschien de knop op het koffertje waarmee B&A de diamant terugkopen van de boeven in De Diamant? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 januari 2005 gepost Auteur Share 24 januari 2005 gepost Is het misschien de knop op het koffertje waarmee B&A de diamant terugkopen van de boeven in De Diamant? Nee ook die is mis... Tip: de series die genoemd zijn zijn allemaal fout weg valt dus: diamant kroon europa Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost kop en schotel op de rommelmarkt? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost is het iets van een schilderij of poster? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Volgens mij moeten we ook meer richting een schilerij/poster zoeken.. Maar ja ik kan het ook mis hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost kop en schotel op de rommelmarkt? Het vetgedrukte klopt wel en -adriana- je hebt het inderdaad mis Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost Okay, een tip: het is waar de boeven zijn maar niet in het boevenhuis... kop en schotel dus schatkaart stad europa sleutel ^ | kies Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Okay, een tip:het is waar de boeven zijn maar niet in het boevenhuis... kop en schotel dus schatkaart stad europa sleutel ^ | kies Misschien in de stad als de baron met de doos dat winkeltje uitkomt?? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost [..]Misschien in de stad als de baron met de doos dat winkeltje uitkomt?? Neej Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost het plaatje is ook wel klein en onduidelijk Link naar bericht Delen op andere sites
kas 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost het plaatje is ook wel klein en onduidelijk Jah heb je misschien een groter plaatje? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost is het misschien een schakelaar in de boevenschuilplaats in de schatkaart, oosthavenkade 54 Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost is het misschien een schakelaar in de boevenschuilplaats in de schatkaart, oosthavenkade 54 nee klopt ook niet... groter kon ik het plaatje niet maken, want dan rekt het uit, ik kan wel een groter stuk van de afbeelding pakken, ik wijzig hem zo Zo, jullie je zin Wat is dit het stukkie wat ik net vroeg staat lnks zie je edit: het in beeld brengen lukt niet helaas vandaar al die gewijzigde posts Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]nee klopt ook niet... groter kon ik het plaatje niet maken, want dan rekt het uit, ik kan wel een groter stuk van de afbeelding pakken, ik wijzig hem zo Zo, jullie je zin Wat is dit het stukkie wat ik net vroeg staat lnks zie je edit: het in beeld brengen lukt niet helaas vandaar al die gewijzigde posts zijn het de kopjes boven de kluis? in het huis van de baas van lara Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost Batjeboe! Zie daar het resultaat: De kopjes boven de brankast in het huis van Lara ajbouwhuis, you're the next one! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Dankje Wat is dit? Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost De rand van een meubelstuk in het boevenhuis? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Is het de leiding van een alarm? Laten we zeggen aan het huis van de baas van Lara? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost rand van de binnenkant van de caravan?? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost kastje boven het servies dat boven de brandkast staat in het huis van lara Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost helaas allemaal niet goed Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Is het een stukje van een lampenkap? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Is het een stukje van een lampenkap? Nopez Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Een sierstrip (of hoe je dat ook noemt) op een muur? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost Een sierstrip (of hoe je dat ook noemt) op een muur? Dat is niet goed, Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost je zit wel te zeuren om mijn plaatje, maar hier zie je ook alleen iets bruins met een iets lichter balke tussendoor ook niet echt duidelijk dus... een hint of een groter plaatje zou wel welkom zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost een sigarendoos? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost je zit wel te zeuren om mijn plaatje, maar hier zie je ook alleen iets bruins met een iets lichter balke tussendoor ook niet echt duidelijk dus... een hint of een groter plaatje zou wel welkom zijn ik zeur niet, ik vroeg het alleen aan je. maaruh hierbij een tip! het komt uit de serie de verzonken stad. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 25 januari 2005 gepost Auteur Share 25 januari 2005 gepost [..]ik zeur niet, ik vroeg het alleen aan je. maaruh hierbij een tip! het komt uit de serie de verzonken stad. ok, sorry, was geen juiste opmerking van mij... herkansing: Ik vind het huidige plaatje niet zo duidelijk... Aangezien jij dat net over die van mij ook zei, zou ik graag een tip zien Die heb ik gezien, bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 25 januari 2005 gepost Share 25 januari 2005 gepost [..]ok, sorry, was geen juiste opmerking van mij... herkansing: Ik vind het huidige plaatje niet zo duidelijk... Aangezien jij dat net over die van mij ook zei, zou ik graag een tip zien Die heb ik gezien, bedankt Graag Gedaan! Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Is het een stukje van de steen? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost rand van het zwembad waar bassie in valt?? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 26 januari 2005 gepost Share 26 januari 2005 gepost Helaas! beide fout beantwoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten