leonard 18 januari 2005 gestart Share 18 januari 2005 gestart Het is me opgevallen dat er 2 tekstversies zijn van gehieme agenten. 1 in de huilende professor, de filmversie noem ik hem dan maar, en een andere versie, die je kunt vinden op de adriaan-homepage. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost er zijn er zeker 2, misschien wel 3. De nieuwe versie is opnieuw ingezongen (Klaris versie) en heeft andere tekst dan de originele (Mantille) versie, maar volgens mij is de Smorenburg versie weer iets anders op een paar punten... Waarom, geen idee, maar het is wel zo Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Het origineel van Mantille blijft toch de beste...vind ik tenminste Beetje off-topic misschien (als dit topic nog wel ergens heengaat ), maar het is mij wel opgevallen dat ik van sommige nummers van Van Galen en Bos toch de Klaris-bewerking beter vind, maar bij de nummers van Mantille vind ik juist altijd het origineel het beste. Mantille is blijkbaar niet te kloppen Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost loopt al een topic over, heb ik ooit geopend, http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... me+agenten die dus Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost sorry dat ik dit topic onnodigomhoog kick maar dan kan dit topic toch dicht als er al een topic over loopt? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 7 maart 2005 gepost Share 7 maart 2005 gepost sorry dat ik dit topic onnodigomhoog kick maar dan kan dit topic toch dicht als er al een topic over loopt? Als mensen het niet onnodig kicken, zakt het vanzelf naar onderen Ik meen me te herinneren dat je hier al eens eerder voor bent gewaarschuwd... Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten