Y J 15 januari 2005 gestart Share 15 januari 2005 gestart We discussieren hier weer verder over de naar mijn mening weinige mindere dingen/irritaties. Hier een link naar het oude topic http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=596 En nu weer verder -edit: let even op dat je er ook bij zet dat dit het 2e topic is, dat houdt het overzichtelijk- Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Het ging in de laatste message over B2, en de manier waarop de andere boeven op hem reageren. Hier wil ik nog even aan toe voegen, dat ik het 'sussen' van japie niet echt een toegevoegde waarde vindt. Bij de oude B2 werd hij constant afgezeken, (en zo hoort het), in persoon door B1 en over de telefoon door de Boevenbaas. Trouwens, bij de Diamant heeft hij veel vaker dialogen met de Boevenbaas Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Het ging in de laatste message over B2, en de manier waarop de andere boeven op hem reageren. Hier wil ik nog even aan toe voegen, dat ik het 'sussen' van japie niet echt een toegevoegde waarde vindt. Bij de oude B2 werd hij constant afgezeken, (en zo hoort het), in persoon door B1 en over de telefoon door de Boevenbaas. Trouwens, bij de Diamant heeft hij veel vaker dialogen met de Boevenbaas Geen toegevoegde waarde?? Ik vind dat schitterend om te zien, getuigd van een zekere band tussen Japie en B2 : dat Japie niet wilt dat B2 zo op z'n kop krijgt. Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Ja ik vind het inderdaad ook wel leuk ze kunnen niet elke personage hetzelfde maken. En japie is waarschijnlijk wat zachter dan B1 Link naar bericht Delen op andere sites
Koeiestaart 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]Geen toegevoegde waarde?? Ik vind dat schitterend om te zien, getuigd van een zekere band tussen Japie en B2 : dat Japie niet wilt dat B2 zo op z'n kop krijgt. Kijk dat is dan weer een verschil in mening. Maar Japie is ook niet echt congruent aan zijn rol dan, want hij staat hem af en toe ook flink uit te kafferen. Kan ook een soort haat-liefde relatie zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Ja ik vind het inderdaad ook wel leuk ze kunnen niet elke personage hetzelfde maken. En japie is waarschijnlijk wat zachter dan B1 volgens mij pakt japie hem liever zelf Link naar bericht Delen op andere sites
jordy 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ja dat zou ook nog kunnen natuurlijk heeft *japie* ook weer eens een pleziertje Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Even over het de gebaren van Adriaan, soms gaat hij wel erg ver. Dat kan je zien op dit plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=466 Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Even over het de gebaren van Adriaan, soms gaat hij wel erg ver.Dat kan je zien op dit plaatje: http://forum.bassieenadriaan.nl/album_p ... pic_id=466 Ik had m'n wijsvinger gebruikt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost ooohoooooooo dat is wel slinks van adriaantje, zn middelvinger opsteken naar de camera Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Oh god, wat zijn we kinderachtig En het heeft echt veel te maken met het topic hoor Post vanaf nu aub toch niet zo'n nutteloze dingen ( en zeker niet in dit soort topics, doe dat dan tenminste in offtopic, want dit heeft absoluut niets te maken met het topic, of de series ) Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten