boterbakje 9 januari 2005 gestart Share 9 januari 2005 gestart we zaten laatst met wat vrienden te discuseren hoe dat spannende liedje gaat als de boeven in beeld komen .. kan iemand me hiermee helpen dmv een site waar ik ze kan beluisteren ofzo. we konden alleen nog herrineren dat er hoge tonen door heen schoten ozzow ik hoop dat jullie ons kunnen helpen *bas* + *adriaan* = Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost we zaten laatst met wat vrienden te discuseren hoe dat spannende liedje gaat als de boeven in beeld komen .. kan iemand me hiermee helpen dmv een site waar ik ze kan beluisteren ofzo. we konden alleen nog herrineren dat er hoge tonen door heen schoten ozzow ik hoop dat jullie ons kunnen helpen *bas* + *adriaan* = Waarschijnlijk bedoel je Dreigende bellen, je kan ze beluisteren op de Adriaan homepage http://www.adriaan-homepage.nl Link naar bericht Delen op andere sites
boterbakje 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost ligt het nu aan mij of kan ik niets op die site vinden van dreigende bellen? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost kijk eens bij achtergrondmuziek... maar je moet wel Quicktime player hebben Link naar bericht Delen op andere sites
kas 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost ligt het nu aan mij of kan ik niets op die site vinden van dreigende bellen? Volgens mij staan die niet meer op de Adriaan homepage. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost kijk eens bij achtergrondmuziek... maar je moet wel Quicktime player hebben Nee, Dreigende Bellen staat er allang niet meer. Er staan nu fragmenten van de Achtergrond CD. Link naar bericht Delen op andere sites
boterbakje 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost staatie er nu wel of niet bij Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost staatie er nu wel of niet bij NEE. Link naar bericht Delen op andere sites
boterbakje 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost kan iemand me vertellen waar die wel staat ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost kan iemand me vertellen waar die wel staat ? op de achtergrondmuziek cd die je bij Adrina kunt bestellen. een aantal tunes staat ook op http://ringtones.bassieenadriaan.nl, daar kun je ze tegen betaling downloaden (ivm de rechten) Link naar bericht Delen op andere sites
boterbakje 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost heb al bijna geen geld haha en dan voor 1 zo'n ding een cd te kopen .. beetje te overdreven vind ik maarjah .. ach staat ding niet meer ergends op een site ozzow Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Nee, in ieder geval niet legaal. Ik zou die cd als ik jou was bestellen, een cd met veel achtergrondmuziek tegen weinig geld + een certificaat met handtekening van Aad van Toor en Bert Smorenburg! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost == dat is illegaal, denk erom, anders krijg je een waarschuwing == En graag geen edit na een edit van een mod! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost heb al bijna geen geld haha en dan voor 1 zo'n ding een cd te kopen .. beetje te overdreven vind ik maarjah .. ach staat ding niet meer ergends op een site ozzow Aad & Bert hebben heel veel moeite, geld en tijd in deze cd gestopt, zodra ik ook maar ergens de nummer online zie heeft de eigenaar van die site een groot probleem! Link naar bericht Delen op andere sites
boterbakje 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost jah klopt je hebt gelijk ... ik denk dat ik het al weet .. dus iedereen voor de moeite bedankt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]Aad & Bert hebben heel veel moeite, geld en tijd in deze cd gestopt, zodra ik ook maar ergens de nummer online zie heeft de eigenaar van die site een groot probleem! - post weg, waarschuwing, ik heb al gewaarschuwd in dit topic! - Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost - post weg, waarschuwing, ik heb al gewaarschuwd in dit topic! - Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost topic schijnt verkeerder reacties uit te lokken. slotje. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten