Goffe de Boer 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Ik kan niet wachten tot het boek uit komt. Dan worden ook een heleboel vragen opgelost. Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Volgens mij kan het nog wel even duren. Aad is er erg druk mee maar wil het pas uitgeven als het naar zijn zin is. Echt een kwaliteitje wordt het dus! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Volgens mij kan het nog wel even duren. Aad is er erg druk mee maar wil het pas uitgeven als het naar zijn zin is. Echt een kwaliteitje wordt het dus! Dus dan komt het boek pas volgend jaar uit? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost [..]Dus dan komt het boek pas volgend jaar uit? dat was toch ook de planning? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 24 oktober 2004 gepost Share 24 oktober 2004 gepost Nee de planning was dat het in 2004 zou uitkomen, heb geduld, het komt vanzelf. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 16 februari 2005 gepost Share 16 februari 2005 gepost is het al bekend wanneer de autobiografie van aad uitkomt? ik zit er echt op te wachten. ik koop het direct als het er is! Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 16 februari 2005 gepost Share 16 februari 2005 gepost is het al bekend wanneer de autobiografie van aad uitkomt?ik zit er echt op te wachten. ik koop het direct als het er is! Ga er maar van uit dat als er IETS bekend wordt, je het hier zal lezen. Dus het antwoord is: neen. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 16 februari 2005 gepost Share 16 februari 2005 gepost [..]Ga er maar van uit dat als er IETS bekend wordt, je het hier zal lezen. Dus het antwoord is: neen. oke, in iedergeval dank je wel voor je reactie en tip Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Het wordt wel een dik boek.. Nou ja kan je ook dik lang genieten!! Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Het wordt wel een dik boek.. Nou ja kan je ook dik lang genieten!! precies, hoop dat ie uit is voor de zomervakantie, dan neem ik em mee op vakantie, heerlijk lekker lui lezen uit een super boek, weet zeker dat ie goed gaat worden Link naar bericht Delen op andere sites
Johan 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Hoort er nog iemand iets over het boek? Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Hoort er nog iemand iets over het boek? Aangezien het nog niet in dit topic is gezegd en ook nog niet ergens op de Adriaan-Homepage staat, zal het nog wel even op zich laten wachten. Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Volgens mij komt het boek in ieder geval dit jaar wel af. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Wanneer het af is, zal Aad het heus wel melden. En wanneer dat is, zal hij zelf wel het beste weten. Het kan morgen zijn, maar ook pas over een paar jaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost Volgens mij komt het boek in ieder geval dit jaar wel af. ik ben erg benieuwd waar jij dat op baseerd. Link naar bericht Delen op andere sites
Angela 9 maart 2005 gepost Share 9 maart 2005 gepost ik ben erg benieuwd waar jij dat op baseerd. Op hoop en dat Bas steeds verkondigt dat 'ie voor de rest toch alleen maar op z'n achterste bij 't zwembad zit? Link naar bericht Delen op andere sites
-adriana- 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Op de site van Adriaan staat anders wel een vraag over dat boek. Op deze vraag beantwoord Adriaan dat hij verwacht dat hij het boek voor de vakantie af heeft.. ??? Maar voor welke vakantie?? Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost Op de site van Adriaan staat anders wel een vraag over dat boek.Op deze vraag beantwoord Adriaan dat hij verwacht dat hij het boek voor de vakantie af heeft.. ??? Maar voor welke vakantie?? en van wanneer is die vraag? er kan vanalles tussen gekomen zijn. Ik heb zo het idee dat Aad lekker van zijn vrije tijd aan het genieten is Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost [..]en van wanneer is die vraag? er kan vanalles tussen gekomen zijn. Ik heb zo het idee dat Aad lekker van zijn vrije tijd aan het genieten is Ik meen me te herinneren dat hij het boek wil eindigen met dat ie clean is. En aangezien dat vijf jaar duurt... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 10 maart 2005 gepost Share 10 maart 2005 gepost [..]Ik meen me te herinneren dat hij het boek wil eindigen met dat ie clean is. En aangezien dat vijf jaar duurt... Whahaha, dat klinkt net alsof hij jaren stijf onder de coke heeft gezeten... Maar ik snap wat je bedoelt! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten