TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]en ook amerika in curaçou dus lijkt me niet goed volgens mij is het een FIETS Ja, ik dacht eerst ook aan een fiets. EDIT: Dat is het dus ook . Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Ja, ik dacht eerst ook aan een fiets (Plaaggeest en ???) o maar das dus ook nie goed want het is ehm plaaggeest diamant en de europa (denemarken) niet goed dus he wat jammer nou @ the master dus niet he Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]o maar das dus ook nie goed want het is ehm plaaggeest diamant en de europa (denemarken) niet goed dus he wat jammer nou @ the master dus niet he Niveath, keurt hem anders goed . Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Niveath, keurt hem anders goed . maar het is niet zo hoor... diamant fietsen ze als ze onder die hooiberg die fietsen vinden en naar valkenburg moeten plaaggeest de tandum en in DENEMARKEN moeten ze alleen maar fietsen dus das dus 3x en lijkt het mij nie goed..hoor niveath geef antwoordT!!! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]maar het is niet zo hoor... diamant fietsen ze als ze onder die hooiberg die fietsen vinden en naar valkenburg moeten plaaggeest de tandum en in DENEMARKEN moeten ze alleen maar fietsen dus das dus 3x en lijkt het mij nie goed..hoor niveath geef antwoordT!!! Klopt inderdaad, dom van me . Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Waterscooter? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 februari 2005 gepost Share 8 februari 2005 gepost ze fietsen ook nog in het shorty 'achter de wolken schijnt de zon' edit: gevraagd naar serie... benafan, het is goed gekeurd, verzin maar een nieuwe Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 15 februari 2005 gepost Auteur Share 15 februari 2005 gepost Aangezien je Ban-periode nu voorbij is, kan je een nieuwe opdracht verzinnen, Benafan. Houd ons niet langer in spannng! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost o ja fijn dat je me er even aan herrinnert: hier is de vraag.. in welk land zeurt bassie niet om slagroomtaart Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost o ja fijn dat je me er even aan herrinnert:hier is de vraag.. in welk land zeurt bassie niet om slagroomtaart Luxemburg ? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Luxemburg ? mwah k reken het goed want het is ook zo, maar italie was ook niet fout.. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost indirect wel, want hij wenst een slagroomtaart bij de wensfontein en in griekenland hebben ze het overigens over baklava's (of hoe je dat schrijft) en geen slagroomtaart. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Makkelijke: In welk land zegt Adriaan voor het eerst dat hij wil stoppen met de pakjes zoeken ? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost indirect wel, want hij wenst een slagroomtaart bij de wensfontein en in griekenland hebben ze het overigens over baklava's (of hoe je dat schrijft) en geen slagroomtaart. tja maar het is wel taart foutje van mij *harry* foutje moet kunnen Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Makkelijke: In welk land zegt Adriaan voor het eerst dat hij wil stoppen met de pakjes zoeken ? Nederland (dacht ik) (want hij wilde niet beginnen) maar daarna pas weer in Ierland Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost in welk land? in nederland, hehehe, logies, want bij de eerste keer pakjes zoeken wil ie er al mee kappen, Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]maar daarna pas weer in Ierland Die bedoelde ik ja . Jij bent . Ik kan gewoon geen moeilijke vraag bedenken Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Die bedoelde ik ja . Jij bent . Ik kan gewoon geen moeilijke vraag bedenken ooh okee nou dan gaat de vraag naar MarsM suc6 Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Okee ik ook een makkelijke dan: In welke scene zegt B2 dat Japie een stommeling is Link naar bericht Delen op andere sites
leonard 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost wijkt een beetje af, maar hoe oud is bassie in de kroon, Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost wijkt een beetje af, maar hoe oud is bassie in de kroon, waarom maak jij een vraag hij is voor MarsM sorry maar dit gaat de verkeerde kant op zo Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Okee ik ook een makkelijke dan:In welke scene zegt B2 dat Japie een stommeling is als ze het raam uitgesprongen zijn in de stad bij die bosjes Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]waarom maak jij een vraag hij is voor MarsM sorry maar dit gaat de verkeerde kant op zo Daar zijn mods voor. Weinig geleerd van je ban, geloof ik? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]als ze het raam uitgesprongen zijn in de stad bij die bosjes goed! (hij was ook niet zo moeilijk, maar ik vond dat stukje wel grappig ) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Daar zijn mods voor. Weinig geleerd van je ban, geloof ik? mijn excuses daarvoor maar anders raken ze misschien in de war @ MarsM als ze uit het raam gesprongen zijn in de hotelkamer van B&A in de Stad, en dan bij de bosjes, die scene Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Daar zijn mods voor. Weinig geleerd van je ban, geloof ik? Je maf iemand toch wel ergens op attent maken? Als ALLES via de mods opgelost moet worden gaat het erg langzaam. Als je gewoon iets met z'n 2-en op kunt lossen is het toch ook geen probleem lijkt mij? Of zie ik dat verkeerd? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Je maf iemand toch wel ergens op attent maken? Als ALLES via de mods opgelost moet worden gaat het erg langzaam. Als je gewoon iets met z'n 2-en op kunt lossen is het toch ook geen probleem lijkt mij? Of zie ik dat verkeerd? Ik ben vrijwel constant online. Als je mij onderaan de homepage ziet staan bij actieve bezoekers, kun je er donder op zeggen dat ik die post binnen vijf minuten zie. Geldt ook voor andere mods, natuurlijk. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Ik ben vrijwel constant online. Als je mij onderaan de homepage ziet staan bij actieve bezoekers, kun je er donder op zeggen dat ik die post binnen vijf minuten zie. Geldt ook voor andere mods, natuurlijk. Is er dan nog steeds wat op tegen als je het probleem met z'n 2-en oplost? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Is er dan nog steeds wat op tegen als je het probleem met z'n 2-en oplost? aangezien ik denk dat die wel goed MOET zijn, komt hier de volgende... waar staat bassie 2x in het water... in 1 afl. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Op Reis Door Europa, aflevering 9 in Denemarken 1 keer bij het kleine zeemeerminnetje 1 keer als hij het pakje wil halen en door het fonteintje loopt Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost *bas* tjonge jonge jonge.das goed gezecht he, als je denk dat de telefoon rinkelt, rinkelt de wekker, als je denkt dat de wekker rinkelt, rinkelt de telefoon, en nu de voordeur maar hijs goed the game's next started Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost okee en dan weer een makkelijke Welk muziekinstrument staat er in de schuilplaats van de Baron, B2 en Vlugge Japie in Griekenland Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost okee en dan weer een makkelijke Welk muziekinstrument staat er in de schuilplaats van de Baron, B2 en Vlugge Japie in Griekenland pick up? Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost nee, ik bedoelde iets anders Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost gitaar Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost gitaar Sjonge, jonge... Dat wou ik net zeggen! Achter het plantje in de hoek... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost [..]Sjonge, jonge... Dat wou ik net zeggen! Achter het plantje in de hoek... jij moest zoeken en ik wist het zo, daarom was ik sneller Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Jep! Twice heeft het goed! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Jep! Twice heeft het goed! Robin04 ook, maar die was te laat... Twice, jij bent! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 februari 2005 gepost Share 15 februari 2005 gepost Jep! Twice heeft het goed! Dank u zeer, mijnheer Ik maak ff een reeks series en dan moet je 4 series aanvinken waar het over Engeland gaat (niet, er wordt 1x het woord Engeland gebruikt, maar echt een gesprek of een liedje) Dus niet: Amerika, want daar praat Adriaan een keer Amerikaans, en dat lijkt op Engels Succes Plaaggeest Sleutel Diamant Professor Schatkaart Kroon Stad Europa Amerika Leren en lachen Live! 25 jaar theater 25 jaar feest met 25 liedjes Grootmoederstijd [ik heb deze reeks series gemaakt, omdat het dan duidelijk is dat de onderste 5 meedoen] Edit: noem ook de scene, om gokken te voorkomen bij multi-pe-gok Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Plaaggeest : het liedje van de Engelse Les Europa : De hele aflevering in Engeland/Wales Liedjes uit grootmoederstijd : het liedje Wie gaat er mee naar Engeland varen Shorties : De shortie in Engeland Goed? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 17 februari 2005 gepost Share 17 februari 2005 gepost Plaaggeest : het liedje van de Engelse LesEuropa : De hele aflevering in Engeland/Wales Liedjes uit grootmoederstijd : het liedje Wie gaat er mee naar Engeland varen Shorties : De shorty in Engeland Goed? Prima! Op grootmoederstijd na was het een eitje, maar die was nog ff nadenken:) randy, next is yours Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Ok, hier komt ie Wie heeft er de meeste verschillende personages gespeeld in de reeksen? Noem ze er ondertussen ook eens bij. ( een vrij makkelijke, maar ik eis volledigheid ) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Paul van Gorcum: Diamantair in de diamant; professor in de huilende professor; baron Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Mis Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Mis Guus Verstraete. plaag: inbreker, man zonder kaartjes prof: reporter, hotelmedewerker, man in paars pak, (stuntman) Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Bas van Toor misschien - Bassie - Vlugge Japie - Bakkertje in Italie bij Europa - Eigenaar van de waterscooter in de sleutel - Man bij de touwtrekkraam in de shorty's - Kale bol in de shorty's blablabla maar ik weet niet of je dat ook allemaal als ''personages'' bedoelt... Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost [..]Guus Verstraete. plaag: inbreker, man zonder kaartjes prof: reporter, hotelmedewerker, man in paars pak, (stuntman) Vergeet ook de man met het glaswerk in de Plaaggeest, de man op het vliegveld in de Sleutel én de stem van Robin in de Professor niet Het kan volgens mij niet anders of je hebt hiermee het goede antwoord gegeven Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Aangezien Wonderer idd de juiste persoon heeft gegeven, maar Warboel de aanvulling heeft gegeven, laat ik het jullie onderling uitvechten wie de volgende vraag stelt O ja : Het was dus idd Guus Verstraete Link naar bericht Delen op andere sites
warboel 18 februari 2005 gepost Share 18 februari 2005 gepost Wat mij betreft mag wonderer de vraag stellen, hoor. Ik heb immers het goede antwoord niet gegeven, alleen maar een geheugensteuntje Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten