benafan 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Lichtjes uit het hoofd, dus kan wel fout zijn, ik heb niet gecontrolleerd op de dvdsVerschillende keken in de Amerika reeks : "Kom, we gaan een auto huren" De Diamant "Een auto zonder stroomverdeler rijdt niet" De Kroon "je hebt gelijk, dat is die auto" en nog 1 in luxemburg op dat plein waar ze kaarten staan te kijken 'kom we gaan een auto huren' Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 21 januari 2005 gepost Auteur Share 21 januari 2005 gepost [..]en nog 1 in luxemburg op dat plein waar ze kaarten staan te kijken 'kom we gaan een auto huren' Ja, en in de Kroon als Bassie & Adriaan door de omgeving gaan rijden, dan zegt Adriaan volgens mij zoiets van: "Kom, stap in de auto", enfin; de beurt is aan jou, Randy Roes. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Ok, de volgende. Om hoe laat vertrekt de bus van Benidorm naar het vliegtuig? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 22 januari 2005 gepost Share 22 januari 2005 gepost Ok, de volgende.Om hoe laat vertrekt de bus van Benidorm naar het vliegtuig? half 4 Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Inderdeed; volgende is voor jou Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Inderdeed; volgende is voor jou maak de volgende zin af.. voor degene die CNR banden hebben is het makkelijk... Bassie en Adriaan zijn ook op video te koop.. zo is er (1) 15 leuke en leerzame avonturen het wordt echt lachen als je (2) gaat bij Bassie en Adriaan een spannend avonturen beleefd in onze vriend en innen film (3) het wordt nog spannender en erg geheimzinnig met het (4) hoogtepunten zijn te zien op de videoband (5) Bassie en Adriaan En de allernieuwste video Bassie en Adriaan en (6) maar liefst 2 delen.. BASSIE EN ADRIAAN OVERAL TE KOOOP *bas* Ey wacht ff nog niet weglopen dr zijn nog meer videobanden van ons, naja dan vertel ik het wel: Er is op CNR video verschenen het avontuur van Bassie en Adriaan en (7) deel 1 en deel 2 *adriaan* ja maar je kunt ook je verjaardag vieren met de videoband...(8) *bas* maaar als je van spanning houd dan moet je kijken naar ons avontuur in (9) Bassie en Adriaan en (10) deel 1 en deel 2 *bas* HÉ Veel plezier met BASSIE EN ADRIAAN de vraag luid dus geef de antwoorden wat tussen de haakjes moet komen te staan en ik wil graag een compleet antwoord met alle antwoorden dr in Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost 1. op stap met bassie en adriaan 2 op bezoek 3. de film de diamant 4. het geheim van de sleutel. 5. 10 jaar 6. het geheim van de schatkaart 7. de verdwenen kroon 8. feest met bassie en adriaan 9. Griekenland 10 de verzonken stad Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost 1. op stap met bassie en adriaan2 op bezoek 3. bassie en adriaan en het geheim van de sleutel 4. avontuur van bassie en adriaan en de diamant 5. 10 jaar 6. het geheim van de schatkaart 7. de verdwenen kroon 8. feest met bassie en adriaan 9. Griekenland 10 de verzonken stad grotendeels wel goed maar er zijn tog nog 2 foutjes ingeslopen dus nog geen nieuwe vraag Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Bassie en Adriaan zijn ook op video te koop.. zo is er 'Op stap met Bassie en Adriaan' met 15 leuke en leerzame avonturen het wordt echt lachen als je op bezoek gaat bij Bassie en Adriaan een spannend avonturen beleefd in onze vriend en innen film Bassie en Adriaan en de plaaggeest het wordt nog spannender en erg geheimzinnig met het Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel hoogtepunten zijn te zien op de videoband 10 jaar Bassie en Adriaan En de allernieuwste video Bassie en Adriaan en de reis vol verassingen in maar liefst 2 delen.. BASSIE EN ADRIAAN OVERAL TE KOOOP Ey wacht ff nog niet weglopen dr zijn nog meer videobanden van ons, naja dan vertel ik het wel: Er is op CNR video verschenen het avontuur van Bassie en Adriaan en het geheim van de schakaart deel 1 en deel 2 ja maar je kunt ook je verjaardag vieren met de videoband feest met Bassie en Adriaan maaar als je van spanning houd dan moet je kijken naar ons avontuur in Griekenland Bassie en Adriaan en verzonken stad deel 1 en deel 2 gokje Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ook dees is jammer genoeg niet goed genoeg meneer D. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost ook dees is jammer genoeg niet goed genoeg meneer D. Ik heb mijn vorige post wat aangepast, misschien is ie nu goed. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Ik heb mijn vorige post wat aangepast, misschien is ie nu goed. neej nog steeds niet sorry Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Volgens mij moest diamant en het geheim van de sleutel worden omgedraaid Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Volgens mij moest diamant en het geheim van de sleutel worden omgedraaid ik zeg niets Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]ik zeg niets Ik heb mijn post nog een keer aangepast! Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost [..]Ik heb mijn post nog een keer aangepast! hehe tis niet letterlijk maar dat zie k wel een keer door de vingers heen maar goed aan jou de eer om een nieuwe vraag te plaatsen Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Ergens in het centrum van Iraklion is een pizzaria. In welk gebouw en hoe heet die pizzaria? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Mij viel het vandaag op. In de flat bij het reisbureau. Volgens mij heet het Pizza Napoli. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 23 januari 2005 gepost Share 23 januari 2005 gepost Mij viel het vandaag op.In de flat bij het reisbureau. Volgens mij heet het Pizza Napoli. Zit één heel klein foutje in. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost "Pizza di Napoli" dan? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost "Pizza di Napoli" dan? Nee Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost "Pizza di Napoli" dan? Kijk het even na voor je gaat gokken, zeg. Zo moeilijk is dat toch niet? Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 24 januari 2005 gepost Share 24 januari 2005 gepost [..]Kijk het even na voor je gaat gokken, zeg. Zo moeilijk is dat toch niet? Toen ik het had gepost dacht ik er nog aan of er "di" tussen moest. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost [..]Nee Hoezo "Nee"? Ik heb het net even nagekeken, en dat restaurant heet toch echt Pizza di Napoli hoor... Tenzij je een heel ander restaurant bedoelt, maar dit is OOK een pizzaria in Iraklion, dus technisch gezien is het antwoord goed... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost [..]Hoezo "Nee"? Ik heb het net even nagekeken, en dat restaurant heet toch echt Pizza di Napoli hoor... Tenzij je een heel ander restaurant bedoelt, maar dit is OOK een pizzaria in Iraklion, dus technisch gezien is het antwoord goed... Ik heb het ook ff nagekeken, je hebt helemaal gelijk! Dus Rancho volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost Noem een naam van een voetbalspeler die loopt te voetballen in de Plaaggeest. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 28 januari 2005 gepost Share 28 januari 2005 gepost Noem een naam van een voetbalspeler die loopt te voetballen in de Plaaggeest. Serge Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost En dat is natuurlijk goed!! Moest er snel 1 verzinnen. Volgende voor jou Wonderer!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost En dat is natuurlijk goed!!Moest er snel 1 verzinnen. Volgende voor jou Wonderer!! Noem alle staten waar B&A doorheen zijn gereisd in de Reis vol Verrassingen. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Nevada, Florida, Washington ? Link naar bericht Delen op andere sites
kas 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Yuta, Californië, Nevada, New York, Washington, Florida? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Maar Washington is toch eigenlijk geen staat, dat zeggen ze zelf. Dus die valt dan toch af= Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Yuta, Californië, Nevada, New York, Washington, Florida, Arizona? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Maar Washington is toch eigenlijk geen staat, dat zeggen ze zelf. Dus die valt dan toch af= Washington is WEL een staat, aan de noordwestkust, tegen Canada aan. Maar daar zijn ze niet geweest Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Is het dan mijn antwoord min Washington ? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost Is het dan mijn antwoord min Washington ? Nee. Ik neem trouwens aan dat je Utah bedoelt Edit: Nou ja, goed dan, technisch gezien is Washington DC (district of Columbia) geen staat. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 29 januari 2005 gepost Share 29 januari 2005 gepost [..]Washington is WEL een staat, aan de noordwestkust, tegen Canada aan. Maar daar zijn ze niet geweest Ja ik weet, Seattle ligt daar Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Utah, Californië, Nevada, New York, Florida, Arizona, Texas, San Fransisco ? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Utah, Californië, Nevada, New York, Florida, Arizona, Texas, San Fransisco ? Zijn ze in Texas geweest? Volgens mij niet... Niveath had het wel goed, Washington DC is geen staat. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..]Zijn ze in Texas geweest? Volgens mij niet... Niveath had het wel goed, Washington DC is geen staat. Misschien een tip dan ? (hoeveel staten het zijn ofzo) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..]Misschien een tip dan ? (hoeveel staten het zijn ofzo) Niveath had het goed... hoeveel tips wil je dan nog? Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..]Niveath had het goed... hoeveel tips wil je dan nog? Ow sorry dan had ik het niet goed begrepen . Nou Niveath verzin maar een goeie . Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 februari 2005 gepost Auteur Share 5 februari 2005 gepost Yuta, Californië, Nevada, New York, Florida, Arizona Deze dus, even voor de volledigheid Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost Utah, Californië, Nevada, New York, Florida, ArizonaDeze dus, even voor de volledigheid Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 5 februari 2005 gepost Share 5 februari 2005 gepost [..] Heheh. En als je ECHT compleet wil zijn, Washington Disctrict of Columbia. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 5 februari 2005 gepost Auteur Share 5 februari 2005 gepost [..] Ja, ik heb hem ook rechtstreeks uit de post van Niveath gekopiëerd (min Washington dus). Niet verder vertellen hoor, ssst... Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Ik mag dus een nieuwe vraag verzinnen, ik ben maar even thuis ivm carnaval. Even denken, hier komt ie: Noem een voertuig wat B&A in de series in totaal 2 keer gebruiken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost Ik mag dus een nieuwe vraag verzinnen, ik ben maar even thuis ivm carnaval. Even denken, hier komt ie:Noem een voertuig wat B&A in de series in totaal 2 keer gebruiken. Boot (Verzonken Stad, Europa) Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]Boot (Verzonken Stad, Europa) en ook amerika in curaçou dus lijkt me niet goed volgens mij is het een FIETS Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 7 februari 2005 gepost Share 7 februari 2005 gepost [..]en ook amerika in curaçou dus lijkt me niet goed volgens mij is het een FIETS Juist, volgende is voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten