kas 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost oosterkade (zegt ever toch?) Nee dat is dat pakhuis waar de boeven zich aan het eind verstoppen. (en trouwens dat heet Oosthavenkade) Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Schiedamseweg. Dit is het goeie antwoord hoor.... Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Dit is het goeie antwoord hoor.... Nee, het was toch het Verploegh Chasseplein Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Nee, het was toch het Verploegh Chasseplein Dit huis staat in Vlaardingen, het ligt aan de Schiedamse Weg richting het Verploegh Chasseplein 5. Zo staat het op de info-site... . (Toch maar even opgezocht voor de zekerheid ). Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Dit huis staat in Vlaardingen, het ligt aan de Schiedamse Weg richting het Verploegh Chasseplein 5.Zo staat het op de info-site... . (Toch maar even opgezocht voor de zekerheid ). Foei! Tja, ik heb er ooit een reportage over gemaakt in het B&A Nieuws Deel 2. Zo onthoud je nog eens wat. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Dit huis staat in Vlaardingen, het ligt aan de Schiedamse Weg richting het Verploegh Chasseplein 5. Zo staat het op de info-site... . (Toch maar even opgezocht voor de zekerheid ). Oh ja nu zie ik het ook Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Foei! Tja, ik heb er ooit een reportage over gemaakt in het B&A Nieuws Deel 2. Zo onthoud je nog eens wat. Alleen voor de zekerheid hoor . Volgende vraag weer voor jou . Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost Alleen voor de zekerheid hoor . Volgende vraag weer voor jou . Je ziet het, Albert-Jan, wij houden van veel haast en kunnen dus niet wachten op jouw bevestiging. *Vat de volgende woorden samen in slechts één hoofdtelwoord* [wekkertijd - uren slaap - boterhammen - loopminuten - wacht tijd aanvang - gulden - paard - race - prijzengeld - finishplaats] Link naar bericht Delen op andere sites
kas 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost [..]Je ziet het, Albert-Jan, wij houden van veel haast en kunnen dus niet wachten op jouw bevestiging. *Vat de volgende woorden samen in slechts één hoofdtelwoord* [wekkertijd - uren slaap - boterhammen - loopminuten - wacht tijd aanvang - gulden - paard - race - prijzengeld - finishplaats] 5 Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 14 januari 2005 gepost Share 14 januari 2005 gepost 5 Correct. Makkelijk, maar leuk verzonnen al zeg ik het zelf. Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost Correct. Makkelijk, maar leuk verzonnen al zeg ik het zelf. Vraag: Hoe heet het plaatsje in Wales wat Bassie zo goed kon uitspreken? Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Vraag: Hoe heet het plaatsje in Wales wat Bassie zo goed kon uitspreken? Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch en heb et ff opgezocht (want uit me hoofd weet ik et niet) Link naar bericht Delen op andere sites
kas 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch en heb et ff opgezocht (want uit me hoofd weet ik et niet) Da's goed, volgende voor jou. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost wat staat er boven het woord lachgas op de cilinder in het magazijn van de professor. en niet gaan kijken svp Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch en heb et ff opgezocht (want uit me hoofd weet ik et niet) Kun je dat niet eens uit je hoofd? Nou ja! En het is nog wel zo makkelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost wat staat er boven het woord lachgas op de cilinder in het magazijn van de professor.en niet gaan kijken svp Een doodshoofd met gekruiste beenderen. Sort of. Met balpen getekend. Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Een doodshoofd met gekruiste beenderen. Sort of. Met balpen getekend. klasse jij mag nu weer de volgende vraag verzinnen Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 januari 2005 gepost Share 15 januari 2005 gepost [..]Dit huis staat in Vlaardingen, het ligt aan de Schiedamse Weg richting het Verploegh Chasseplein 5. Zo staat het op de info-site... . (Toch maar even opgezocht voor de zekerheid ). Nee hety adres van het huis is Verploegh Casse plein 5, straat naam is dus Verploegh Casse plein, en NIET schiedamse weg Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 januari 2005 gepost Share 16 januari 2005 gepost [..]Nee hety adres van het huis is Verploegh Casse plein 5, straat naam is dus Verploegh Casse plein, en NIET schiedamse weg Als jij het zegt, zou dat best kunnen. Ik ben er nooit geweest maar ik leidt uit die beschrijving af dat het aan de Schiedamse Weg ligt. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 17 januari 2005 gepost Share 17 januari 2005 gepost Oh ja, nieuwe vraag: wat is de significantie van het nummer 3011? Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost ziet het, Albert-Jan, wij houden van veel haast en kunnen dus niet wachten op jouw bevestiging. Ik heb het idd gezien mijn excuses maar ik ben er de laatste dagen niet zo bij (ik ben verliefd en dan kan je wel raden waar ik met m'n gedachten zit ) maar ik zal vanaf nu wat beter opletten. Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Heel begrijpelijk..... daar zit ik ook al tijden mee.... Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Heel begrijpelijk..... daar zit ik ook al tijden mee.... Voor het forum is het wel lastig maar verder heb ik er geen problemen mee Link naar bericht Delen op andere sites
MarsM 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost haha... natuurlijk niet erg.... maar zit er wel steeds mee in mn kop en nu gaan al mn tentametjes niet zo best.... haha maar wonderer, wat bedoel je met de significantie van 3011? dat had volgens mij iets te maken met het aantal keren dat je een voorspelling fout doet ofzo Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost haha... natuurlijk niet erg.... maar zit er wel steeds mee in mn kop en nu gaan al mn tentametjes niet zo best.... hahamaar wonderer, wat bedoel je met de significantie van 3011? dat had volgens mij iets te maken met het aantal keren dat je een voorspelling fout doet ofzo Ergens in een serie komt het getal 3011 voor. Waar en in welke hoedanigheid. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 18 januari 2005 gepost Auteur Share 18 januari 2005 gepost [..]Ergens in een serie komt het getal 3011 voor. Waar en in welke hoedanigheid. Volgens mij is het een celnummer. Is het het nummer van de cel waar Joris in opgesloten zat in de Huilende Professor? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]Volgens mij is het een celnummer. Is het het nummer van de cel waar Joris in opgesloten zat in de Huilende Professor? Nope. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Kan je een tip geven? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Kan je een tip geven? Nou al? Laat eerst anderen maar even raden, hoor. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Is het het gevangenen nummer van Japie in de schatkaart? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Is het het gevangenen nummer van Japie in de schatkaart? Nope. Maar wel in de buurt. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Logisch antwoord : het gevangenisnummer van B2 in de schatkaart Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Logisch antwoord : het gevangenisnummer van B2 in de schatkaart Bijna Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]Bijna Logische antwoord #2: het celnummer Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost [..]Logische antwoord #2: het celnummer Nope. Als je nou de DVD erin gooit, kun je zelf zien dat het niet klopt. Op die DVD vind je het antwoord trouwens sowieso niet. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Misschien als kleine tip? zitten we met "iets in en om de gevangenis" in de buurt? Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Misschien als kleine tip? zitten we met "iets in en om de gevangenis" in de buurt? Yeah, bijna goed. Maar je zit in de verkeerde serie te zoeken. Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Het is dus warempel het gevangenennummer van B2 uit de Diamant ( net gekeken ) Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 18 januari 2005 gepost Share 18 januari 2005 gepost Het is dus warempel het gevangenennummer van B2 uit de Diamant ( net gekeken ) Yup Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Ok de volgende vraag. In de loop van de jaren heeft Adriaan al verscheidene geologische en geografische fenomenen verklaard. Geef er 4 en zeg er ook bij waneer hij die zegt. Als tip geologische en geografische fenomenen zijn aardrijkskundige fenomenen, maar daarmee wil ik niet zeggen de lokatie van iets op een landkaart of de naam van de hoofdstad Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost - Vulkaanuitbarsitingen (professor, schatlaart) - Eb en vloed (schatkaart) - Seizoenen (shorty) - Aardverzakkingen in de Grand Canyon? (Amerika) Die laatste zal wel niet goed zijn Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Eigenlijk is antwoord perfect Next one is up to you Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost 1, waarom het bij ons nacht word (leren en lachen) 2, het eiland dat in zee is gezakt (verzonken stad) 3, vulkaanuitbarstingen (professor en schatkaart) 4, de zon en de regen (europa) Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost ik had het antwoord niet gezien van randy_roes, toen was ik nog aan het typen. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Wat is eigenlijk de specifieke reden waarom in Saint Malot het verschil tussen hoog en laagwater zo groot is? En dat dat in Nederland veel kleiner is? Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Wat is eigenlijk de specifieke reden waarom in Saint Malot het verschil tussen hoog en laagwater zo groot is? En dat dat in Nederland veel kleiner is? Het ligt dichter bij de evenaar. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 19 januari 2005 gepost Share 19 januari 2005 gepost Nee daar ligt het niet aan, want dan zou bijv bij Afrika het verschil nog groter moeten zijn. Het heeft wel met de ligging en het Kanaal te maken. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Het is ook niet echt een bassie en adriaan vraag. Doordat het Kanaal aan de noordzee grenst, kan er met eb daar niet zo heel veel water door weggaan, zodat in nederland het verschil niet zo groot is. Maar bij Saint Malot is er zoveel ruimte voor het water om weg te gaan, dat het water veel verder wegtrekt. De eerste die dit leest mag een nieuwe vraag posten. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 21 januari 2005 gepost Auteur Share 21 januari 2005 gepost Dan zal ik maar een vraag posten: Noem drie momenten (in één post) waarin Adriaan "auto" zegt in plaats van "wagen". Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 21 januari 2005 gepost Share 21 januari 2005 gepost Lichtjes uit het hoofd, dus kan wel fout zijn, ik heb niet gecontrolleerd op de dvds Verschillende keken in de Amerika reeks : "Kom, we gaan een auto huren" De Diamant "Een auto zonder stroomverdeler rijdt niet" De Kroon "je hebt gelijk, dat is die auto" Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten