Twice 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost gossie, adams heeft er zin in Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost Whitlock bakt er tot nu toe niks vanen Wolfie heeft goed geslapen denk ik want hij speelt enorm sterk Kan Barney nog een vette kluif aan hebben mocht hij winnen en met Adams in de finale belanden Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost [..]doen ze t overdag vandaag, t darts? zie ook de openingspost van dit topic, daar staat alles bij Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost [..]zie ook de openingspost van dit topic, daar staat alles bij ok pardon... ik zou wolfie echt de embassy gunnen edit: LAKESIDE = embassy Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost Je ZOU toch zeggen dat dit de laatste leg zou zijn... en Whitlock mist nu nog alle dubbels dus... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost en hij doet het! Wolfie met 5 - 0 zeeeeer verdiend in de finale! en Wolfie deed de Barney overwinnings-pose Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Wolfie eens een keer in de finale! Leuk! Nu Barney nog, natuurlijk ben ik dadelijk voor hem omdat het een Nederlander is, maar als Fitton wint vind ik het ook prima, ook een goede kerel! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost misschien geen echte spanning, maar heerlijk om te zien hoe Barney Fitton inmaakt, van mij had hij er al eerder uitgemogen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost 3 - 1 en rust, kom op Barney, maak de 5 - 1 waar is wel niet mijn voorspelling, maar dat siert hem wel Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost wordt het TOCH nog spannend!!! Maar Barney MOET winnen! Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost wordt het TOCH nog spannend!!!Maar Barney MOET winnen! Daar ben ik het helemaal mee eens... Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Gadverdamme, weer die kwallebal gewonnen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 8 januari 2005 gepost Auteur Share 8 januari 2005 gepost 'Kwallebal' wint van PLOFKOP mijn dag is goed Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost 'Kwallebal' wint van PLOFKOP mijn dag is goed hahaha.... idd Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Gadverdamme, weer die kwallebal gewonnen! Sorry, het is kwallenbal. Ik heb overigens geen kwallenbal zien winnen. Wel iemand die ik zeker de titel nog een paar keer gun. En omdat ik het hem gun en hij een nederlander is, ben ik morgen voor Raymond van Barneveld. Hopelijk deze keer wel met een gelukte 9-darter er ergens tussen. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 8 januari 2005 gepost Share 8 januari 2005 gepost Wolfie eens een keer in de finale! Leuk! Nu Barney nog, natuurlijk ben ik dadelijk voor hem omdat het een Nederlander is, maar als Fitton wint vind ik het ook prima, ook een goede kerel! Adams stond toch vorig jaar OOK in de finale die hij toen verloor van Fordham? *kan er ook gigantisch naastzitten, hoor Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost [..]Adams stond toch vorig jaar OOK in de finale die hij toen verloor van Fordham? *kan er ook gigantisch naastzitten, hoor Adams heeft nooit in de Embassy/Lakeside finale gestaan, wel bij de WDT meen ik, tegen Barney (maar dat laatste weet ik niet zeker, kan ook Doeland GM geweest zijn) Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Adams heeft nooit in de Embassy/Lakeside finale gestaan, wel bij de WDT meen ik, tegen Barney (maar dat laatste weet ik niet zeker, kan ook Doeland GM geweest zijn) Nee, je hebt gelijk. Dat was de WDT. Maar wie was dat dan tegen Fordham vorig jaar? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..]Nee, je hebt gelijk. Dat was de WDT. Maar wie was dat dan tegen Fordham vorig jaar? Merv King Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost Vanavond 18.25u Barney - Adams 6 - 3 Ik denk dat Adams eerst moet vechten, hij dan terugkomt, maar Barney toch te sterk is voor hem Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost Nog een uurtje en dan is de aanloop voor de GROTE FINALE Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost Haha zagen jullie Barney in 1995 net? Wat een dun mannetje als je het vergelijkt met nu haha Nou we zitten er al klaar voor, ze zullen zo wel beginnen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost waarom EEEH zeggen EEEEEEH alle EEEHHH voetballers EEEEEHHH en EEEEHH tennissers EEEH etc. EEEEH na EEEH elk EEEHHHHHH woord EEEEH 'eeeeeeeeeeehhhh'?? VRE-SE-LIJK! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost WE GAAN BEGINNEN Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost WE GAAN BEGINNEN En Barney is een SET kwijt... Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost [..] En Barney is een SET kwijt... Maar inmiddels staat het al 2-1 voor Barney! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost [..] En Barney is een SET kwijt... Hij werd dan wel heel mooi en triompfantelijk afgesnoept door Adams! Aarghh weer die EEEHHHMMM tennisser, ex voetballer EEEHHHM.. !!! Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost EN BARNEY HEEFT GEWONNEN!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost EN BARNEY HEEFT GEWONNEN!!! He dat wilde ik ook net zeggen. maar het is offtopic dus: Whaaaaaaaaaaaa Barney heeft gewonnen feest op Ypenburg, hoor jij het al Ome Ar? Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost EN BARNEY HEEFT GEWONNEN!!!Hij flikt het elke keer,he! maar om af te sluiten: dit was het commentaar van Samba-Boy en DJ Sjammie! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost He dat wilde ik ook net zeggen.maar het is offtopic dus: Whaaaaaaaaaaaa Barney heeft gewonnen feest op Ypenburg, hoor jij het al Ome Ar? Nee hoor, all quiet here. Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Veegpartij van hier tot Tokio, dat zag je na set 1 ook niet aankomen Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Volgens mij hebben ze weer wat tijd over. Link naar bericht Delen op andere sites
Sam 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Niet geheel on-topic misschien maar daarvoor is dit dan ook het gezellig off-topic gedeelte. Weet iemand ook hoe dat nummer waarvan je steeds voordat ze de bij de dartwedstrijden de reclame ingaan en ze uit de reclame terugkomen een fragment hoort en waarvan ze helemaal aan het begin en aan het einde van een wedstrijd een wat groter stuk laten horen heet en van welke artiest het is? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Niet geheel on-topic misschien maar daarvoor is dit dan ook het gezellig off-topic gedeelte.Weet iemand ook hoe dat nummer waarvan je steeds voordat ze de bij de dartwedstrijden de reclame ingaan en ze uit de reclame terugkomen een fragment hoort en waarvan ze helemaal aan het begin en aan het einde van een wedstrijd een wat groter stuk laten horen heet en van welke artiest het is? Dat is speciaal daarvoor gemaakt. Ze zingen ook heel bombastisch DARTS met dat koor. Dus dat vind je nergens. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Jammer, dartstoernooi afgelopen Zullen we proberen van de darters alle opkomsttunes in te vullen, ik ga ff een lijstje maken met alle deelnemers Shaun Greatbatch: U2 - Elevation Mike Veitch: Republika - Ready to go Tony Eccles: Duran Duran - Wild Boys Tony David: Men at work - Land down under Vincent van der Voort: The Prodigy - Firestarter Andy Fordham: Right Said Fred - I'm too sexy for my shirt Raymond van Barneveld: Survivor - Eye Of The Tiger Gary Anderson: Non Blondes - What's going on Dave Routledge: Public Domain - Operation Blade John Walton: Red Necks - Cotton Eye Joe Daryll Fitton: Madness - One step beyond Gary Robson: Non Blondes - What's going on Martin Adams: Duran Duran - Hungry Like The Wolf Davy Richardson: Sash! - Ecuador Tony West: Scooter - Maria (I like it loud) Rick Hofstra: U2 - Sunday, bloody sunday Jarkko Komula: Darude - Sandstorm Robert Wagner: Robbie Williams - Supreme Ted Hankey: Carl Orff - Carmina Burana [Oh Fortuna] John Kuczynski: ??? John Henderson: ??? Stephen Bunting: ??? Martin Atkins: ??? Robert Thorton: Eurythmics - Sweet Dreams Tony O'Shea: DJ Ötzi - Hey baby Marko Kantele: Smash Mouth - Allstar Mervyn King: Robbie Williams - Let Me Entertain You Wayne Warren: Survivor - Eye Of The Tiger Simon Whitlock: INXS - New Sensation Tony Martin: Fatman Scoop ft. Faith Evans - Be Faithful Co Stompé: Tony Britten - Champions League Theme Song André Brantjes: Tears for Fears - Everybody wants to rule the world Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Zullen we proberen van de darters alle opkomsttunes in te vullen, ik ga ff een lijstje maken met alle deelnemers Ik heb ook maar gelijk een paar darters van PDC vermeld. ---------- Alan Warriner = Foreigner - As Cold As Ice Albertino Essers = Frans Bauer - Heb je even voor mij Albertino Essers = DJ Tiësto - Sensation Polyfoon André Brantjes = Tears for Fears - Everybody wants to rule the world Andy Fordham = Right Said Fred - I'm too sexy for my shirt Andy Smith = 2 Unlimited - Tribal Dance Anne Kirk = Barbara Dickson - Flower of Scotland Bob Aldous = Bob The Builder - Can We Fix It? Bob Anderson = Neill Diamond - Rhinestone Cowboy Bob Taylor = JXL feat. Elvis - Little Less Conversation Brian Sorensen = Jon Bon Jovi - It's My Life Chris Mason = Motörhead - Ace Of Spades Co Stompé = Safri Duo - Played-a-Live (1) Co Stompé = Tony Britten - Champions League Theme Song (2) Colin Monk = The Monkees - Hey We're The Monkees Crissy Manley = James Bond - Theme from Goldfinger Darryl Fitton = Madness - One Step Beyond Dave Routledge = Public Domain - Operation Blade Davy Richardson = Frankie Goes To Hollywood - Two Tribes Davy Richardson = Sash! - Ecuador Dennis Harbour = Mission Impossible - Theme From Mission Impossible Dennis Ovens = Beverly Hills Cop - Theme From Beverly Hills Cop Dick van Dijk = Nickelback - You Remind Me Erik Clarys = Mission Impossible - Theme From Mission Impossible (1) Erik Clarys = The Good, The Bad And The Ugly - Main Theme (2) Francisca Hoenselaar = André Hazes - Zomer Gary Anderson = D-Ream - Things Can Only Get Better (1) Gary Anderson = Cypress Hill - Insane in the brain (2) Gary Anderson = House of Pain - Jump Around (3) Gary Robson = 4 Non Blondes - What's going on James Wade = Love Inc. - You're A Superstar Jan van der Rassel = Boney M - Hands Up Baby! Jarkko Komula = Darude - Sandstorm Jean-Paul van Acker = Queen - I Want It All John Part = John Williams - Theme From Star Wars John Snijers = Peter Blanker - 't Is Moeilijk Bescheiden Te Blijven John Walton = Rednex - Cotton Eye Joe Karin Krappen = Queen - Don't Stop Me Now Keith Deller = Eminem - Loose Yourself Mark Dudbridge = Queen - Flash Marko Kantele = Smash Mouth - Allstar Markus Korhonen = The Rasmus - In The Shadow Martin Adams = Duran Duran - Hungry Like The Wolf Martin Adams = N-Trance - Set You Free Mervyn King = Robbie Williams - Let Me Entertain You Mieke de Boer = Chumbawamba - Tubthumping Mike Veitch = Republika - Ready to go Peter Hunt = MC Hammer - Can't Touch This Phil Taylor = Snap! - I've Got The Power Raymond van Barneveld = Queen - One Vision (1) Raymond van Barneveld Survivor - Eye Of The Tiger (2) Richie Davies = Jon Bon Jovi - Living On A Prayer Rick Hofstra = U2 - Sunday, bloody sunday Robert Thornton = Eurythmics - Sweet Dreams Robert Wagner = Robbie Williams - Supreme Roland Scholten = Phil Collins - In The Air Tonight Shaun Greatbatch = U2 - Elevation Simon Whitlock = INXS - New Sensation Steve Coote = Queen - A Kind Of Magic Steve Duke = Rolling Stones - Satisfaction Ted Hankey = DJ Zany - Be on your way (1) Ted Hankey = Carl Orff - Carmina Burana [Oh Fortuna] (2) Tomas Seyler = Frank Zappa - Bobby Brown Tomas Seyler = Ram Jam - Black Betty Tony David = Men At Work - Down Under Tony Eccles = Duran Duran - Wild Boys Tony Martin = Fatman Scoop ft. Faith Evans - Be Faithful Tony O'Shea = DJ Otzi - Hey Baby (Uhh, Ahh) Tony West = Blur - Song 2 (Woohoo) Tony West = Scooter - Maria (I like it loud) Trina Gulliver = Hot Chocolate - You Sexy Thing Vincent van der Voort = The Prodigy - Firestarter Wayne Mardle = The Ventures - Hawaii 5-0 Wayne Warren = Survivor - Eye Of The Tiger Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Gossie, jij weet veel ik heb ze ook ff bij mijn lijstje gezet, niet dat iedereen denkt dat ik dat zelf heb gedaan Ik heb zelf binnenkort het officieze Gôôls Dartstoernooi maar ik weet geen opkomsttune... Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Gossie, jij weet veelik heb ze ook ff bij mijn lijstje gezet, niet dat iedereen denkt dat ik dat zelf heb gedaan Ik heb zelf binnenkort het officieze Gôôls Dartstoernooi maar ik weet geen opkomsttune... Hallo vriendjes is toch prima geschikt, lijkt me. Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Gossie, jij weet veel Nou, om heel eerlijk te zijn: http://www.dartkrant.nl/opkomst.php Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost En Barney doet het voor de vierde keer! Wat een maffe wedstrijd trouwens na de pauze. Adams staat de eerste set na de onderbreking werkelijk als een pak oude kranten te gooien (soms scores van 25), waardoor Barney de door Wolfie begonnen set met 3-0 wint, daarna mag de ex-postbode zelf beginnen, mikt Adams ineens de ene goede pijl na de andere en wint 'ie de set met 0-3 Gelukkig bleef Raymond van Barneveld wel rustig in de set erna. Uiteindelijk toch wel het klasseverschil. Toffe reactie ook van Adams na afloop. Absoluut een sportieve verliezer! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 9 januari 2005 gepost Share 9 januari 2005 gepost Yepzzzz, Barney heeft weer gewonnen! Mooi, nu nog 1 titel en dan staat-ie gelijk met Eric Briscow! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 9 januari 2005 gepost Auteur Share 9 januari 2005 gepost Geen glorieuze overwinning, maar toch weer een overwinning Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost De finale trok gisteren 2.354.000 kijkers, een kijkdichtheid van 15.7% en een marktaandeel van 32%, dat is toch best veel Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost Yepzzzz, Barney heeft weer gewonnen! Mooi, nu nog 1 titel en dan staat-ie gelijk met Eric Briscow! je bedoeld eric brisTow Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost [..]je bedoeld eric brisTow dat lijkt me wel Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 10 januari 2005 gepost Share 10 januari 2005 gepost dj, misschien maakt het niks meer uit voor jouw openingspost, maar Van Barneveld won met [2-6] Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 10 januari 2005 gepost Auteur Share 10 januari 2005 gepost dj, misschien maakt het niks meer uit voor jouw openingspost, maar Van Barneveld won met [2-6] zal het aanpassen, foutje denk ik Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 11 januari 2005 gepost Share 11 januari 2005 gepost [..]je bedoeld eric brisTow Dat bedoel ik dan maar he, heb altijd gedacht dat het Briscow was Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 12 januari 2005 gepost Share 12 januari 2005 gepost [..]Dat bedoel ik dan maar he, heb altijd gedacht dat het Briscow was hoef je je niet voor te schamen Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten