djkoelkast 5 januari 2005 gestart Share 5 januari 2005 gestart LAKESIDE 2005 SCORES =============================================================== Eerste ronde (best of 5 sets): Heren: ZAT MID Shaun Greatbatch - Mike Veitch 2 - 3 ZAT MID Tony Eccles - Tony David 3 - 2 ZAT MID Vincent van der Voort (8)- Andy Fordham 3-2 ZAT AV Raymond van Barneveld (1)- Gary Anderson 3 - 0 ZAT AV Dave Routledge - John Walton 1 - 3 ZAT AV Daryll Fitton (5) - Gary Robson 3 - 1 ZON MID Martin Adams (7) - Davy Richardson 3 - 2 ZON MID Tony West (4) - Rick Hofstra 3 - 2 ZON MID Jarkko Komula - Robert Wagner 2 - 3 ZON AV Ted Hankey (2) - John Kuczynski 3 - 0 ZON AV John Henderson - Stephen Bunting 3 - 0 ZON AV Martin Atkins - Robert Thorton 0 - 3 MAA MID Tony O'Shea (6) - Marko Kantele 1 - 3 MAA MID Mervyn King (3) - Wayne Warren 3 - 0 MAA MID Simon Whitlock - Tony Martin 3 - 1 MAA AV Co Stompé - André Brantjes 2 - 3 MAA AV > zie verder 2e ronde =============================================================== 2e ronde: (best of 5) MAA AV Mike Veitch - Raymond van Barneveld 0 - 3 MAA AV Tony Eccles - Vincent van der Voort 1 - 3 DIN John Walton - Daryll Fitton 0 - 3 DIN Robert Thornton - Tony West 3 - 0 DIN Robert Wagner - Ted Hankey 2 - 3 WOE John Henderson - Martin Adams 2 - 3 WOE André Brantjes - Mervyn King 3 - 2 WOE Simon Whitlock - Marko Kantele 3 - 1 =============================================================== Kwartfinale (best of 9): DON Raymond van Barneveld - Vincent van der Voort 5 - 0 DON Daryll Fitton - Robert Thornton 5 - 0 VRI Andre Brantjes - Simon Whitlock 1 - 5 VRI Ted Hankey - Martin Adams 3 - 5 =============================================================== Halve finale (best of 9): Let op: vanaf 15.00u! ZAT Simon Whitlock - Martin Adams 0 - 5 ZAT Raymond van Barneveld - Daryll Fitton 5 - 3 =============================================================== Finale (best of 11) ZON Martin Adams - Raymond van Barneveld 2 - 6 =============================================================== 1e ronde dames: (best of 3) ZAT MID Trina Gulliver (1) - Anne Kirk 2 - 0 ZAT AV Chrissy Manley (4) - Tara Salminen 2 - 1 ZON AV Francis Hoenselaar (2) - Karin Krappen 2 - 0 ZON AV Jan Robbins (3) - Sue Edwards 2 - 0 =============================================================== Halve Finale Dames: (best of 3) MAA MID Trina Gulliver - Chrissy Manley 2 - 0 MAA AV Francis Hoenselaar - Jan Robbins 2 - 0 =============================================================== Finale Dames: (best of 3) DI Trina Gulliver - Francis Hoenselaar 2 - 0 =============================================================== WINNAARS: #1 Dames: Trina Gulliver #2 Dames: Francis Hoenselaar #1 Raymond van Barneveld #2 Martin Adams =============================================================== Uitzendingen SBS6: Zaterdag 8 januari: 15.00 – 20.00 uur Zondag 9 januari: 18.25 – 21.30 uur =============================================================== Prijzengeld: (afgerond naar hele euro's, bij benadering) 1e plaats: 75.000 euro 2e plaats: 37.500 euro 3e plaats: 16.500 euro Kwartfinale: 9.000 euro 9e: 6.375 euro 17e: 4.125 euro Hoogste finish: 3.000 euro > André Brantjes/Raymond van Berneveld (170) [prijs wordt gedeeld] 9-darter: 76.500 euro 1e plaats dames: 6.000 euro 2e plaats dames: 3.000 euro =============================================================== Hier weer verder. Linkje naar deel 1: http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1389 [rood = gespeeld, groen = aan het spelen, zwart = nog niet gespeeld] T Y P E F O U T E N V O O R B E H O U D E N.[/b] Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost aaah je was me voor, ikke al een hele opzet gemaakt, gelukkig nog niet gepost Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost Laatste interessante posts van topic #1: Mijn prognise voor morgen alvast (gebaseerd op mijn favorieten uiteraard )John Henderson - Martin Adams [geen idee 1 - 3?] Simon Whitlock - Marko Kantele [3 - 1] André Brantjes - Mervyn King [3 - 2] MIJN voorspellingen: John Henderson vs. Martin Adams [0 - 3] Simon Whitlock vs. Marko Kantele [3 - 2] André Brantjes vs. Mervyn King [1 - 3] Tja, uiteraard sta ik vierkant achter onze André, maar als je van de ''realiteit'' uitgaat, denk ik deze score. Voorspellingen aub (hopelijk wij vandaag niet de enige, dj)John Henderson - Martin Adams 0-3 Simon Whitlock - Marko Kantele 0-3 André Brantjes - Mervyn King 3-2 (lekker positief ) Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost aaah je was me voor, ikke al een hele opzet gemaakt, gelukkig nog niet gepost sorry, maar dit leek mij het handigst Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Prijzengeld: (afgerond naar hele euro's, bij benadering) ... Hoogste finish: 3.000 euro > André Brantjes (170) 9-darter: 76.500 euro ... Toch raar, verslaggever zei €2000 over die finish Laatste bericht trouwens: Voorspellingen aub (hopelijk wij vandaag niet de enige, dj) John Henderson - Martin Adams 0-3 Simon Whitlock - Marko Kantele 0-3 André Brantjes - Mervyn King 3-2 (lekker positief ) Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost 2000 pond jah Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost Toch raar, verslaggever zei €2000 over die finish 2000 POND (ongeveer 3000 euro) en ik had jouw voorspellingen al gequote haal ze maar weg, staat netter Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]2000 POND (ongeveer 3000 euro) en ik had jouw voorspellingen al gequote haal ze maar weg, staat netter jaa das waar ook ik heb jou post niet bekeken, excuses moi Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Binnen 4 dagen een topic volgeluld, zeer zeldzaam op dit forum! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost komt kraay jr nie meer terug? zou geweldig zijn Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Belangrijke mededeling: "In verband met de gezamenlijke fondsenwervende uitzending ten behoeve van de Azië-ramp wordt het Lakeside World Professional Darts donderdagavond op Veronica uitgezonden in plaats van door SBS 6. " BRON Edit: Zelfde site, deze link staat wel goede humor: GEWELD-icoon bij dart-uitzendingen... Zouden ze dat gedaan hebben na de wedstrijden van Taylor tegen Painter Vanavond weer van 19.55 tot 22.30 en van 23.15 tot 00.15 Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost ok, vreemde keuze, maar vooruit dan maar zo'n mega grote V linksboven in beeld Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost ok, vreemde keuze, maar vooruit dan maar zo'n mega grote V linksboven in beeld tjah, maar we krijgen ervoor terug dat ze niet zeggen: 12 januari: Manchester United tegen Chelsea Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Hoelaat speelt Vincent? Ik moet namelijk trainen van half 9 tot half 10... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Hoelaat speelt Vincent? Ik moet namelijk trainen van half 9 tot half 10... 8 uur tegen barney edit: wel morgen he Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost [..]8 uur tegen barney edit: wel morgen he 0w, sorry... Ik bedoelde Brantjes... Neem me niet kwalijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost kutvoetbal antwoord is A Tony O'Shea Nu gaan we ons opmaken voor de volgende wedstrijd Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost kutvoetbal antwoord is A Tony O'Shea Nu gaan we ons opmaken voor de volgende wedstrijd t vorige topic was wel snel vol zeg poe hee maar wie denk je dat er gaat winnen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost zie de 3e post in dit topic Ik ben voor WOOOOLFIEEEE! kijk die henderson, hij heeft echt een zak haver aan zijn kin! Vreselijk! Je kunt dik zijn a Fordham, maar dit is te erg! 3 - 1 voor adams dus sorry was een beetje in de war net Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost mooi teruggevochten door Wolfie, maar het niveau moet absoluut omhoog hoor! Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost 2e ronde niveau onwaardig, zal volgende pot beter zijn Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost het gaat niet zo goed met Wolfie, kom op, meer supporteren mannen! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost mijn 1e prognose spoort alweer niet 3 - 1 gaan we niet meer redden Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost mijn 1e prognose spoort alweer niet 3 - 1 gaan we niet meer redden Die van mij wel dan? [3-0] Maar WOLFIE moet winnen! Een wolf die verliest van ''Hole Bolle Gijs'' mag niet voorkomen. Henderson gooit wel 9x keer 180, meer als Barney in één wedstrijd! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost uncle ar, hou wel je aandacht bij je commentatorenstem he mooie 180 voor adams, hij heeft het nodig. hoewel langzaam, gaat het niveau eindelijk omhoog... jaja en nog 1! ok 2-2 nu mooizo, kom op Wolfie! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost nu is het hopen op verlenging, want dat betekent dat Wolfie deze leg wint dan dus verlenging tot max 5-5 (winnaar is diegene met 2 legs voorsprong, dus 4-2 of 5-3), bij 5-5 sudden death (bull gooien, wie het dichtste bij zit mag beginnen, wie die leg wint heeft gewonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost het is toch weer puntje van je stoel werk geworden echt een mazzeltje voor Wolfie deze hoor, want Henderson had hem bijna in zijn zak! Nu dus tie break, 2 legs voorsprong = winnen Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost oeioeioeioeioei wat een break! als adams deze leg wint is het gedaan met p. apzak hey is iedereen van zijn stoel gevallen ofzo? of zit ik hier in mijn alleentje? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost AND THE MATCH!!! Adams wint HEEL mooi maar dankzij een enorme zak geluk!!! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost nou zeg, zit ik hier alleen het topic vol te typen Nu gaan we voor Brantjes natuurlijk he! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost ik ga gewoon gezellig door in mijn alleentje Brantjes gooit heel erg sterk hoor! King speelt maar matigjes. KOM OP ANDRE! DOE HET! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost en zo was het 1-1 in sets, kom op lui, supporteren Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Haha, ah wat zielig. Zal ik dan maar weer ff bij je komen zitten? Jammer van die 1-1, volgens mij komt King in zijn ritme. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Ben ik weer... Extra hard naar huis gefietsd vanaf de voetbal... Staat Brantjes slecht te gooien of is King gewoon een maatje te groot voor hem? 2-0 achter in Legs... Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Hij knokt weer een beetje terug! 2-1 in Legs achter... Kom op Brantjes! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost Brantjes gooit te veel in de 1 en 5 helaas, maar nu gooit hij weer op niveau sinds de vorige leg. het is weer bloedje spannend, de 1e set won brantjes met 3-0! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Brantjes gooit te veel in de 1 en 5 helaas, maar nu gooit hij weer op niveau sinds de vorige leg.het is weer bloedje spannend, de 1e set won brantjes met 3-0! Alles is weer mogelijk! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost *japie* kijkerdekijk kom op brantjes je kunt het echt wel! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Zeer jammer... Maar ja, hij moet gewoon die 2e set pakken! Erg spannen tr0uwens! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Gaat g0ed! 2-2 in Sets... Gaat aardig gelijk op! Laten we n0g maar extra gaan aanmoedigen...! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Mooie finish die 156! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Spanning ten top! Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Kijk ''The King'' eens zweten! Kom op André, toe nou! Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost 3-2 voor Brandjes in Legs! Zit ik tegen een muur te praten...? Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost JIPPIE!!! André Brandjes wint!!! Moest 2 leges verschil, stond 3-2 in legs voor Brandjes... En won de 4e leg ook! Gefeliciteerd André! Hollandse spelers, GO ON!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost Klasse overwinning van Brandjes. Ze moeten daar in Engeland echt gestoord worden van die Hollanders. Eerst Fordham eruit door een Dutchman en nu King weer. Eén ding is dan wel weer jammer. De jaarlijkse confrontatie Barney - King komt er dit keer niet Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 januari 2005 gepost Auteur Share 5 januari 2005 gepost oooh wat een overwinningggg!! Zei ik toch: 3-2 ik hoop dat mijn volgende voorspelling ook uitkomt, nog even tot het weer 23.10u is Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost ''The Quiet Man'' snoert ''The King'' de mond! Geef toe, dit is toch veel leuker om te zien dan Van Barneveld die met 3-0 over zijn tegenstander heenwalst? André, André, André, André! Link naar bericht Delen op andere sites
allememaggies 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost WHAAAAAAAA heeft Brantjes (waarvoor ik sowieso al was) gewonnen van King (waar ik totaal geen favoriet van ben)?!?!?! FANTASTISCH! *adjudant* jazeker, aanhouden... Heel mooi dat weer een Nederlander door is, en dat voor een debutant nog wel! Knap hoor! Had ook ff een flits van Wolfie gezien toen hij won. Was spannend en hij had veel geluk. Maar hij is wel door, mooi! Link naar bericht Delen op andere sites
B&Afan4-life 5 januari 2005 gepost Share 5 januari 2005 gepost EDIT: Graag GEEN scores doorgeven voor het op SBS6 is uitgezonden! zo'n beetje iedereen kijkt DAAR de wedstrijden, dus baseer je daar op alsjeblieft. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten